R1 den cross motor mu olur ? olur hem de bal gibi olur çok da deli olur :)

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
Buna cross dan ziyade boş tarlada toprak lastikleri ile gazlamak diyelim. 180-190kg lik R1 ile bir tepeden ziplayıp yere inseydi bu arkadaş o zaman anlardım cross u.. Hoş 2 zıplamadan sonra şaseyi eline alırdı %90 ihtimalle
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Bunun neresi kros ya :mrgreen:
Adam tarlaya yeni tohum atmış onları karıştırıyor bir sağ bir sola hoplasın zıplasın bakalım nasıl oluyokmuş cros görelim :queen::queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
heheh 1000 cc lik cross nasıl olurmuş göstermiş video..elbette atlama zıplama yok.ama o lastikler nedir öyle arkadaş..
maşallahları var dehşet bir grip var lastiklerde..o değil eleman motoru devir kesiciye soktu resmen mıcırlı yolda..kullanıcı maharetini atlamayalım..
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
motorunn ömrünü fazla uzun göremiyorumm :D üstelikk r1 bolbulmuşlar demkki cross versiyonunu bile yapmışlar...dahada bol bulurlarsa parçalayıp kendine takar bu adamlar :D herşey beklenirr :D
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
abi daha ne olsun ya arazi canavarı olmuş melet:queen:bence büyük bir zevk olur bununla gezmek...tabi dağ tepede hoplamak zıplamak pek değil ama yinede asvalt olmayan yollarda hertürlü gideri var(köy yolu vs)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. vitese takamadıktan sonra ne ise yarar motor :p
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
R1'den cross olmaz...

1. Vites aralıkları uygun değil
2. Olması gerekenden fazla güçlü
3. Olması gerekenden fazla ağır
4. Süspansiyonu uygun değil
5. Zıplama kabiliyeti yok
6. O kadar ağırlığa rağmen zıplasa bile yere değdiğinde paramparça olur
7. Videoda da görüldüğü üzere motora hiçbir şekilde yön veremiyorsunuz

Kısacası 250cc bir motocross ile bu arazide 10 kat daha iyi performans çıkar...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Buna cross dan ziyade boş tarlada toprak lastikleri ile gazlamak diyelim. 180-190kg lik R1 ile bir tepeden ziplayıp yere inseydi bu arkadaş o zaman anlardım cross u.. Hoş 2 zıplamadan sonra şaseyi eline alırdı %90 ihtimalle

Doğru söze ne denir???
ama yinede ortada ciddi bir emek var.. saygı duymak gerek,sonuçta ticari yapılan bişey değil,zevk meselesi... ya motoru bitirdi,ya atsa atılmıyor,satsa satılmıyor hesabına geldi... ''e madem elde kaldı,bizde üstünde oynar komple öldürürüz'' diye düşünüp bu işe kalkıştılar...

seneryo çok yani... :queen:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Bu video R1 le dünya turu yapan adamı aklıma getirdi:)
Adam elindekini değerlendirmiş işte :p ama r1 motoruyla cok fena bir sm yapılabilir:)
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
O kasada cross .... şaka şaka abisi o...

Ne dönebiliyor ne gazlayabiliyor. Dikkat edin kalkışta gazlayamıyor. Debriyajı bıraksa kim bilir ne olur. 4 silindir cross mu olur arkadaş? Onun sadece deposunun kapladığı alan bir cross un makinasından çok yer kaplıyor. Ha nasıl görünmüş? Bence mükemmel. Çok zengin olsam yapar mıyım? Bence gayet mantıklı bir hareket çok zengin olsam.

Ama biraz daha işi var o makinanın cross olabilmek için.

Daha değişmesi gereken parçaları var. :)

Ama gerçekten iyi fikir. Türk olsa ellerine sağlık, iyi emek harcamışsın tadına var derdim ama anlamaz şimdi elalemin gevuru beni. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 ----------

R1'le Dünya Turumu yapmışlar gerçekten:mrgreen:

Yapmış herif. Hatta vidyonun bir yerinde beline kaddar çamurdan geçiyor. Daha doğrusu geçemiyor stop ediyor çalıştırdığında da bir kilo çamur çıkıyor egzozdan.

Hatta sana şunu söyleyeyim daha da şaşır, bir karı koca YBR 125 le dünya turuna çıkmıştı. Ve bitirdiler. YBR 125 le çıkanlar eminim R1 den çok daha az sorun yaşamışlardır.
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
Yapmış herif. Hatta vidyonun bir yerinde beline kaddar çamurdan geçiyor. Daha doğrusu geçemiyor stop ediyor çalıştırdığında da bir kilo çamur çıkıyor egzozdan.

Hatta sana şunu söyleyeyim daha da şaşır, bir karı koca YBR 125 le dünya turuna çıkmıştı. Ve bitirdiler. YBR 125 le çıkanlar eminim R1 den çok daha az sorun yaşamışlardır.

Bende R1'le gitceğime YBR 125'le giderim.
YBRde en azından bel ağrısı sorunu olmaz:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst