R1 den cross motor mu olur ? olur hem de bal gibi olur çok da deli olur :)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Cross'dan çok, arazide ve bozuk zeminde gazlama motoru olmuş bu. Yoksa ağırlığı belli ediyor kendini her türlü, hoplayıp zıplamaya gelmez bu motor; zaten hararet de işini görür makinanın. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst