- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
- Konu Yazar
- #181
arkadaşlar;
o gün mutlaka bahariye'ye konvoy şeklinde çıkalım. sanırım toplanmak için en uygun yer salı pazarı... zaten ordan adliye yakın sayılır,detayları ileriki günlerde netleştiririz...
dreamdark; üstad sen nedersin?:wiinkk:
Aklımı okuyorsun Ayberk.
Yalnız dediğim gibi ben o gün işten geleceğim için toplaşmaya yetişemeyip direkt mahkeme salonuna gelebilirim. Bensiz olursanız da siz organize ederseniz bu olayı sevinirim.:cat: