Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
fazla mı yazdık hızları:):mrgreen:

senınkı hangı cbr?

bendeki psiko olamadı abisi. 143 gördüm düzde. daha gaz versem giderdi:p normal yurdum cbr ı işte:mrgreen: kardeşimde şu an cbr . bendeki f5 140 görüyordu . bir kaç kez 150 gördü. kardeşimle yarıştık 5 km sonunda o benden 5 metre önde bitirdi.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bendeki psiko olamadı abisi. 143 gördüm düzde. daha gaz versem giderdi:p normal yurdum cbr ı işte:mrgreen: kardeşimde şu an cbr . bendeki f5 140 görüyordu . bir kaç kez 150 gördü. kardeşimle yarıştık 5 km sonunda o benden 5 metre önde bitirdi.

gene senınkı 5 metre bitirmiş ben cgl ile 110 yaptım son arkadaş scoterle 145 yaptı:mrgreen: iki direk fark attım:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
gene senınkı 5 metre bitirmiş ben cgl ile 110 yaptım son arkadaş scoterle 145 yaptı:mrgreen: iki direk fark attım:mrgreen::mrgreen:

:mrgreen:
f5 in ibresi de sapıtıyordu. hatta 180 i görmüştüm bozuk olduğu için.:queen: dijital km saati var 1-2 senedir. cbr 100 gösterirken dijital 97 gösteriyor. cbr ın ibresi oldukça reel normal motolara göre.dijitalin üzerinde % 7 km darası eklenmiş olarak hesaplatılıyordu.cbr 143 ken f5 teki dijital 138 di fakat (kardeşimin dediği ve dijitalin kaydettiği max speed)
yani cbr in normalde ibresi doğru.bu km darası da hayabusa da bile var bilerek koyuyorlar sanırım
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
:mrgreen:
f5 in ibresi de sapıtıyordu. hatta 180 i görmüştüm bozuk olduğu için.:queen: dijital km saati var 1-2 senedir. cbr 100 gösterirken dijital 97 gösteriyor. cbr ın ibresi oldukça reel normal motolara göre.dijitalin üzerinde % 7 km darası eklenmiş olarak hesaplatılıyordu.cbr 143 ken f5 teki dijital 138 di fakat (kardeşimin dediği ve dijitalin kaydettiği max speed)
yani cbr in normalde ibresi doğru.bu km darası da hayabusa da bile var bilerek koyuyorlar sanırım

ya koskoca honda 3un 5ın lafını mı yapacak:queen::queen:

çinli 20-30 artırırken hondada az artırsın bence iyi olur:mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ya koskoca honda 3un 5ın lafını mı yapacak:queen::queen:

çinli 20-30 artırırken hondada az artırsın bence iyi olur:mrgreen:

:cherry:

dscf0020d.jpg

hayabusaya bak 200 le giderken 220 gösteriyor:p her araçta bilerek konuyor herhalde bunlar radar için ve lastik çapıyla ilgili
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaslar elektirik işinden anlayanlar yardımmmmmm edebilirmi ?
http://urun.gittigidiyor.com/Philip...Kisa-6000-K-Xenon-Kit-011286_W0QQidZZ22319298
bugun bu xenon dan aldım 2 adet beyin 2 adet h4 ampül ve gerekli ıvır zıvırlar var.
honda mnr (yetkili servis) den 350 tl ye aldım
c.tesi günü gidip taktırıcam
acaba olurmu bizim motorlara :???????

olur sorun yaşamazsın fakat akün şarj ettiğinden fazla harcayacağı için bitecektir. çözüm olarak eğer farları gündüzleri kapatırsan sorunsuz şekilde kullanırsın. bir adet far açıp kapama butonu al güle güle kullan.

ben de 2 adet 100 watt ampül vardı. 200 watt yiyordu. aküyü değiştim cbr da yine de onuda bitirdi. fakat 200 watt olmasına rağmen ne tesisata ne de far tasına bir zarar vermedi. şu an tekli xenon var motoda sorunsuz kullanıyorum.

xenonların her biri 35 watt yiyeceğinden akün şarj olmaz pek.büyük aküyle de ilgisi yok. sadece buton takıp gündüzleri yakmayacaksın xenonu ki akün şarj olsun gündüz
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
olur sorun yaşamazsın fakat akün şarj ettiğinden fazla harcayacağı için bitecektir. çözüm olarak eğer farları gündüzleri kapatırsan sorunsuz şekilde kullanırsın. bir adet far açıp kapama butonu al güle güle kullan.

ben de 2 adet 100 watt ampül vardı. 200 watt yiyordu. aküyü değiştim cbr da yine de onuda bitirdi. fakat 200 watt olmasına rağmen ne tesisata ne de far tasına bir zarar vermedi. şu an tekli xenon var motoda sorunsuz kullanıyorum.

xenonların her biri 35 watt yiyeceğinden akün şarj olmaz pek.büyük aküyle de ilgisi yok. sadece buton takıp gündüzleri yakmayacaksın xenonu ki akün şarj olsun gündüz

cok saol dostum:rendeer: peki butonu nereye koyabilirim ???:silent:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
cok saol dostum:rendeer: peki butonu nereye koyabilirim ???:silent:

butonu gaz kolunun yanındaki boşluğa koydurabilirsin. veya komple kumanda takımı alabilirsin. honda servisi onu ayarlayacaktır.

productimage-picture-rialli-kumanda-komple-125-cgl-honda-sag-ms647664691.jpg


buna benzer birşeyler de ayarlayabilirler. onlara bırak onlar halleder.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 ----------

şu da var gündüzleri de yansa. eğer sürekli biniyorsan motora akün çok ta bitmez ucu ucuna yeter çünkü xenonun harcadığı da 35 watt cbr ın orjinal ampülleri de 35 watt
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
33
Cbr topiğinde benden başka ehliyetsiz cbr kullanan var mı?:cherry:


evet bende varım alıcam ama subatta :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------

iyi akşamlar arkadaşlar daha önce de sormuştum fakat rüzgar nedeniyle yavaş gittiğini söyleyen arkadaşlar olduğu için ikna olmuştum fakat bugün burada hiç rüzgar yoktu ve merak ettim acaba kaç yapıcak diye boş bi yol bulup denedim motoru fakat 110u geçmedi kapanarak anca 120 yaptı :pale: sizce neden olabilir bi problemi olmasın? :salut:



arkadasım bu motor ucus motoru deilki 130 gectiginde korkmalısın asıl hafif oldugu için yere basıncı kalmıo allah korusun kaz yaparsın 120 ideal motara güzel bi egzos tak bence biraz da modifiye yap odan sora hız aramassın ben öle yaptım ses cok hosuma gidio 3. vitesi bile gecmiorum :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

arkadasar rodaj nedir acaba ben bilmiorum da :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bu topiği bi türlü anlayamadım gitti bi bakıyorum kimse yazmıyor bi bakıyorum daha doğrusu bakamıyorum maşallah hızınıza yetişemiyorum

ne ayaksınız lem siz:p:p
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
evet bende varım alıcam ama subatta :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------





arkadasım bu motor ucus motoru deilki 130 gectiginde korkmalısın asıl hafif oldugu için yere basıncı kalmıo allah korusun kaz yaparsın 120 ideal motara güzel bi egzos tak bence biraz da modifiye yap odan sora hız aramassın ben öle yaptım ses cok hosuma gidio 3. vitesi bile gecmiorum :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

arkadasar rodaj nedir acaba ben bilmiorum da :mrgreen::mrgreen:

ben de uçalım demedim zaten kardeşim sadece bi problemi mi var diye sordum yanlış anlaşılmasın uçuş motoru istesem gider 600lük alırdım değil mi:cat::wiinkk:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bak hacı yine aynı kaç gündür ne yazan var ne bakan:salut::salut:

yok dostum ben sürekli takipteyim ama yazan olmayınca benimde yazasım gelmiyor...bu arada motor havalardan dolayı sürekli yatıyor bu hafta binemedim gün aşırı çalıştırıyorum dün zor marşladı 15dk çalıştırdım hasta olmama rağmen dayanamdım kısa mesafe yaptım şarj etsin diye...benzinlikten lastik basınçlarını ayarladım karnını doyurdum yatıyor yine yaz gelsede binsek dicem ama gt250r için yaza satıcam büyük ihtimal:salut:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Ben bugun kullandım,havalar 2-3 derece olunca cidden zor çalışıyor keratalar :)

pes diyorum sana utku bu havada kullanabildin mi gerçekten:queen:bugün bornova otogarındaydım ve manisa dağları beyazdı her gelen otobüs salkım saçak buz tutmuştu ve otogarda 1 saat kalmama rağmen donacaktım sanki değşet bi hava vardı balçova tarafı nispeten yumuşaktı ama ben binebileceğimi sanmıyorum,eskiden hep motora binerdim ama insan arabaya alışmasın arkadaş kış geldi motoru boşladım valla:)otoyoldan geçerken -5i gösteriyordu dönüşte ise 1 derece olmuştu bızzz:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst