Yamaha Yamaha Türkiye'nin durumu nedir Super TENERE???

Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
45
Arkadaşlar,

Yamaha Türkiye'nin durumunu bilen var mı?

1200 SuperTENERE ne zaman çıkıyor? Türkiye'ye gelecek mi?

Beldeyama numarası cevap veriyor ama internet sitesi ölü.

Yamaha kendisi gelecek deniyordu. Ne oldu bilen var mı?
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
45
Hayatımda kendimi bu kadar toplumdışı hissetmemiştim :)

Benim merak ettiğimi kimse merak etmiyor mu arkadaşlar ya?
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Ben içindeyken bile halen bilemiyorum neler olacak Yamaha'nın durumu.
Bi ara Beldeyama'da çalışan personellerden bikaçının yeni Yamaha Şirketine transfer olma çabalarını duymuştum.
Süper Tenere'ye gelirsek daha lansmanı bile yapılmadı bildiğim kadarıyla.
Süper Tenere'ye göre şekli daha çok belirgin olan FZ8'leri bile caddelerde göremedik.
Nisan ayı gibi biraz daha belli olur diye düşünüyorum Tenere'nin gelişi.
Saygılar.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Çıkacağı kesin değil, ortalarda sadece reklamı dolaşıyor...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuarla beraber gelebilir. birsey sormak istiyorum yamaha beldeyama istanbul - sarıyer deki fabrika gbi bi yeri var istinyede evime yakın ama oradakilerden bise öğrenemedim . bu fabrikamı? toplama merkezimi ? buradan motosiklet alabilirmiyiz?
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
beldeyama fabrika istinyedeki bahsettiğiniz yer, yedek parçalar ordan geliyor birde beldeyama sadece motosiklet işinde değil, sitelerinde baya bir bilgi vardı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi gelemedi şu Yamaha.
Bayilerden bir parça istiyoruz;
"parayı peşin verirseniz 45 gün sonra elinizde olur" diyorlar,
Bugünlerde Yamaha mı Aman ha.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Ne olacaksa olsunn artık yaa baydı,:pr: ne siteleri açılıyor ne bir bilgi veriyorlar yamaha geleceksen gel artık....herkes bişiy söylüyor nedir bu karmaşa anlayan biri bi açıklama yapsın şu işten...gelecekmi gelmeyecekmi gelirse modeller değişcekmi? müzelik ybr tarihe karışacakmı enjeksiyon...vs vs..eklenecekmi???
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Bir Yamaha çalışanın bana söyledigi; Yamaha fuar ile birlikte piyasaya girecek :wiinkk:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Yamaha en kısa zamanda ne yapacağına karar vermeli artık.:cat:

Motosiklet modellerinin fiyatları ne olacak? Servisleri yine aynımı kalacak yoksa değişecekmi?

Gibi konular bir an önce aydınlanmalı.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boats.net i tavsiye ederim...

iyi de orada sadece dıştan takmalı motor parçaları var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------

Bir Yamaha çalışanın bana söyledigi; Yamaha fuar ile birlikte piyasaya girecek :wiinkk:

Bir gelmesinler ibret için dava açacağım.
2006 XT 125 R ın konjektörü 65 Tl ve 45 günden önce temin edemiyorlar.
"Çin malı alacağına 2.el Japon al" diyenlere hassaten hürmetlerimi sunarım.
Çin malında bu rezillik yok.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet cinmalında yok savaskayan abinin dediği gibi gidiyorsun servise 2 saat sonra gel diyorlar. krank değiştirmek icin öğlen 12 de göturdum akşam 6 da aldım ..... iceri motor kaynıyodu....
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Ben de bir kaç gündür giremiyordum siteye, merak ediyordum açıkçası.
Demek ki el değiştiriyormuş.
Ancak Beldeyama'nın, Yamaha kullanıcılarına ve severlerine özür borcu var diye düşünüyorum çünkü sitesinde en azından bir açıklamaya yer verebilirdi.
Yıllarca ürünlerini sattığı ve karşılığında para kazandığı tüketiciye saygısının ne kadar olduğunu görmüş oldum böylece.
Öküz öldü, ortaklık bozuldu anlayışıyla yapılan bu eylemi, bir tüketici olarak kınıyorum.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
iyi de orada sadece dıştan takmalı motor parçaları var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------



Bir gelmesinler ibret için dava açacağım.
2006 XT 125 R ın konjektörü 65 Tl ve 45 günden önce temin edemiyorlar.
"Çin malı alacağına 2.el Japon al" diyenlere hassaten hürmetlerimi sunarım.
Çin malında bu rezillik yok.

http://www.boats.net/parts/search/Yamaha/parts.html

http://www.boats.net/parts/search/Yamaha/Motorcycle/parts.html
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yakın zamanda her kullanıcı kendi motosikletinin parçalarını yurt dışından daha hesaplıya kendisi getirtecek gibi.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
yamaha Türkiye'yi avrupa kapsamına aldığı için büyük ihtimalle avrupada satılan modellerin aynılarıda türkiyeye gelicektir,yapılan yeni sitedede linkler avrupa sitesine gidiyor,bencede fuarı beklemekte fayda var,bu fuarda en büyük sükseyi bence yamaha yapacak ve beldeyama nın zamanda getirmeye korktugu bütün modelleri fuarda göreceğiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst