ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Geleceklere de, uzakta olup gelme şansı olmayıp, iyi dileklerini ve desteklerini esirgemeyen arkadaşlara da çok teşekkürler.

Katılabilecek durumda olan arkadaşların katılmasını bende rica edeceğim.Büyük ihtimal tarih ve saat sebebiyle 0rada bulunamayacağım ama dualarımız ve manevi desteğimiz sizinle olacaktır.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
işte böyle....
hadi arkadaşlar... yarın birgün rahmetli TUĞPER kardeşimizin yerinde bende olabilirim, yada bir başka arkadaşımızda.... birbirimize,ailelerimize manevi destek olmalıyız!!!
motorcu ruhu bambaşkadır,parayla alınmaz ve satılmaz... içten gelir,kalbinle kardeştir,beyninle dosttur... ayrılamazlar;motorcular kardeştir ve birbirlerine destek olurlar...
beni zor günlerimde yanlız bırakmayan,burdan tanıştığım dostlarım vardı ve yine varlar... onları seviyor ve gurur duyuyorum...

eğer TUĞPER'de aramıza olsaydı belki oda benim yanımda yada senin yanında olurdu... hatta destek için oda mahkemeye giderdi...

lütfen isimlerimizi laf olsun diye yazdırmayalım,gerçekten gelecekler yada gelme olasılığı yüksek olanlar adını yazsın... daha önce çeşitli organizasyonlarda geleceğim deyipte gelmeyen çook kişi vardı,o günde aynı hüznü yaşamayı eminim ki kimse istemez...

gece yarısı biraz uzun oldu ama... kusuruma bakmayın...

dua'larımız TUĞPER'e...
ALLAH RAHMET EYLESİN,NUR İÇİNDE YATSIN....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Hadi bakim arkadaşlar, geziye mangala her zaman varız kaldırın bakim nazik totolarınızı..
Motorcu kardeşliği deriz hep, kardeşlik in en güzeli hem dünyevi hem ahirevi olandır.. Kardeşimizin ahirevi hayatında huzura ermesinde bu dava nın rolu büyük.. Destek olalım yalnız bırakmayalım kalabalık olalım..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Sağolun arkadaşlar, dediğiniz gibi esas bu günlerde birlik olmak lazım. :cat:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Konu hakkinda pek birseyler yazmadim simdiye kadar ama yazayim artik..
Yurdumda insani öldürüpte kacan kisi iki ay yattiktan sonra disarida.. :silent:
Burada insana degil hayvana carpip yok oldunuz ortaliktan ve yakalandiniz...
oy oy oy..
Cezalar harika..
Adamlarin size dedigi ney biliyormusunuz?
Bügün hayvana carpip kacan, yarin insana carpar kacar

Cok seneler önce benim sadece arabama carpip kacan birisi yakalanmisti..
Bir sene ehliyetine el koydular ve harika para cezasina carptirdilar..
Kimsenin burnu kanamamisti o olayda..

Sakin yanlis anlamayin buradada hersey 4x4 degil..
öyle seyler oluyorki buradada kimse anliyamiyor bu neyin nesi..

Ama bir insana carpip kacmak???
Onun öldügünü görüp yokolmak ortadan
Biz müslümandik hani? Nerede kaldi?
Hadi onlar yaparsa gavur deriz en azindan..
Ama biz müslümaniz degilmi???

Bunlari yapanlar ve bu kisileri disari birakanlar müslümansa ben degilim
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten kanımıza dokunan da bu, bırakın müslüman olmayı insan olmakla alakalı bazı şeyler :pale:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Karşıyı pek fazla bilmiyorum herhalde kadıköy meydanına geldiğimde adliye nerede diye sorduğumda tarif ederler.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karşıyı pek fazla bilmiyorum herhalde kadıköy meydanına geldiğimde adliye nerede diye sorduğumda tarif ederler.

Kadıköy Boğa'dan yukarı Bahariye'ye çıkacaksın Mango mağazasını geçince hemen solda :) Bulamam dersen de Emre'ye özel mesaj at telefon numaranı ararız seni :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Ozur dilerim ilk sayfada varmıs.
Bu topigi olayın ilk acılan topigin devamı sanmıstım o yuzden sordum.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ozur dilerim ilk sayfada varmıs.
Bu topigi olayın ilk acılan topigin devamı sanmıstım o yuzden sordum.

Estağfurullah :) Ekliyorum seni de o halde listeye :wiinkk:

01- Ayberk
02- Korkut
03- Bosnak_semko
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- Ünaltürkyazı
11- Canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- GKN
17- flying hellfish
18- kahraman7863
19- peyami
20- Osbourne
21- TEKTEKER_RAMÇO
22- Cerrahi
23-?
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Estağfurullah :) Ekliyorum seni de o halde listeye :wiinkk:

01- Ayberk
02- Korkut
03- Bosnak_semko
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- Ünaltürkyazı
11- Canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- GKN
17- flying hellfish
18- kahraman7863
19- peyami
20- Osbourne
21- TEKTEKER_RAMÇO
22- Cerrahi
23-?

Kardesim insallah gelmeyi cok istiyorum ama bilirsiniz ben listeye yazdırıp gelemedimde mahcup olmayı hiç sevmiyorum.
Siz yazmayın yinede ama ben gelmek icin elimden gelen butun cabayı sarfedecegime soz veriyorum.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardesim insallah gelmeyi cok istiyorum ama bilirsiniz ben listeye yazdırıp gelemedimde mahcup olmayı hiç sevmiyorum.
Siz yazmayın yinede ama ben gelmek icin elimden gelen butun cabayı sarfedecegime soz veriyorum.

Tamamdır sağolasın :rendeer: Emrivaki yapmışız sanki, yer neresi filan diye sorunca geliyorsun sandım tam okumamışım:)

01- Ayberk
02- Korkut
03- Bosnak_semko
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- Ünaltürkyazı
11- Canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- GKN
17- flying hellfish
18- kahraman7863
19- peyami
20- Osbourne
21- TEKTEKER_RAMÇO
22- ?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duruşma saatinden biraz önce buluşulsa topluca gidilse adliyeye olabilirmi...

İş yerinden gelenler olabilir yani son dk. gelecekler, Emre de işten izin alıp son anda gelecek ama dediğim gibi ben isteyenleri saat 01:15 gibi Mango mağazasının önünden alabilirim.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
motorlarla sokağa toplu giriş yapalım ve nizami bir şekilde park edelim... toplumumuz bu tip şeylere çok önem gösteriyor. sonuçta biz nasıl destek için oradaysak,başkalarıda bir şekilde oradadır... en azından haklı olduğumuz bir konuda,birlik ve beraberlik içinde olduğumuzu gösteririz... hatırlıyorumda,daha önce mahkemeye katıldığımızda etrafımızdaki herkes bizi pürdikkat izlemişti...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorlarla sokağa toplu giriş yapalım ve nizami bir şekilde park edelim... toplumumuz bu tip şeylere çok önem gösteriyor. sonuçta biz nasıl destek için oradaysak,başkalarıda bir şekilde oradadır... en azından haklı olduğumuz bir konuda,birlik ve beraberlik içinde olduğumuzu gösteririz... hatırlıyorumda,daha önce mahkemeye katıldığımızda etrafımızdaki herkes bizi pürdikkat izlemişti...

Herkes motorla gelemeyebilir malum hava şartlarından dolayı yoksa bu güzel bir öneri :cat: Toplanılıp 13:15 de gelinebilir bu şekilde Bahariye'ye.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
İş yerinden gelenler olabilir yani son dk. gelecekler, Emre de işten izin alıp son anda gelecek ama dediğim gibi ben isteyenleri saat 01:15 gibi Mango mağazasının önünden alabilirim.

O zaman işten gelmeyenler yada erken gelebilirim diyenler saat 13:00 Mangonun orda buluşulsun ordan adliyeye gidilebilir. Omazmı.:cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
motorlarla sokağa toplu giriş yapalım ve nizami bir şekilde park edelim... toplumumuz bu tip şeylere çok önem gösteriyor. sonuçta biz nasıl destek için oradaysak,başkalarıda bir şekilde oradadır... en azından haklı olduğumuz bir konuda,birlik ve beraberlik içinde olduğumuzu gösteririz... hatırlıyorumda,daha önce mahkemeye katıldığımızda etrafımızdaki herkes bizi pürdikkat izlemişti...

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst