O ufacik mahkeme salonunu dolduramazsaniz yaziklar olsun size...
Baska birsey demiyorum...
sıra sende:rendeer:1- Ayberk
2- Korkut
3- Bosnak_semko
4- erdi_arikan
5- dreamdark
6- yeschim
7- oğlum ve ben
8- aparat
9- cem demir
10-Ünaltürkyazı
11-Canercamalan
12-sedat_57
13-kuyucadısı
14-esp
15-jubaa
16-
hemen ekleyelim o halde...
1- Ayberk
2- Korkut
3- Bosnak_semko
4- erdi_arikan
5- dreamdark
6- yeschim
7- oğlum ve ben
8- aparat
9- cem demir
10-Ünaltürkyazı
11-Canercamalan
12-sedat_57
13-kuyucadısı
14-esp
15-jubaa
16-GKN
''Remzi Almanya'da Ayberk Eminim burada olsa o da bize katılırdı.''
Bulunduğu yer'de ''büyük bir köy'' yazınca kesin istanbul'dur diye dşünmüştüm![]()
1- Ayberk
2- Korkut
3- Bosnak_semko
4- erdi_arikan
5- dreamdark
6- yeschim
7- oğlum ve ben
8- aparat
9- cem demir
10-Ünaltürkyazı
11-Canercamalan
12-sedat_57
13-kuyucadısı
14-esp
15-jubaa
16-GKN
17- ?
O zamana kadar muhtemelen biraz biraz yürüyo olabilirim, sağlığımla alakalı bi sıkıntım olmazsa ordayım:cat:
sanırım izin alamam o gün için işe yeni başladım çünkü daha bu gün
şansımı zorlayacam yinede...
sanırım istanbul'da oturuyorsun,senide bekleriz:cat:
daha önceki mahkemede bende vardım,salona girmedim ama giren arkadaşların mont ve kasklarına sahip çıkmıştım... sonuçta salon küçük,ama tepkimiz ve nüfusumuz kalabalık...:cat:
istanbulda olsam Kesin katılırdım. Ancak Antalyadayız malum mesafeler..r: Katılamayan Arkadaşlar olarak kabimiz sizinle.:cat:
istanbul a 2500km uzaktayim..
orada olsam mahkemede olurdum bundan emin olabilirsin.. :rendeer:
istanbul a 2500km uzaktayim..
orada olsam mahkemede olurdum bundan emin olabilirsin.. :rendeer:
düsseldorf=düsselköyü
düssel de bir dere burada..
isim buradan geliyor
onun icin büyük bir köy yazili yanda.![]()