ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Katılan arkadaşlara yürekten teşekkür ederim.
Benim için de orada olun.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
O ufacik mahkeme salonunu dolduramazsaniz yaziklar olsun size...
Baska birsey demiyorum...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
1- Ayberk
2- Korkut
3- Bosnak_semko
4- erdi_arikan
5- dreamdark
6- yeschim
7- oğlum ve ben
8- aparat
9- cem demir
10-Ünaltürkyazı
11-Canercamalan
12-sedat_57
13-kuyucadısı
14-esp
15-jubaa
16-
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
O ufacik mahkeme salonunu dolduramazsaniz yaziklar olsun size...
Baska birsey demiyorum...

sanırım istanbul'da oturuyorsun,senide bekleriz:cat:

daha önceki mahkemede bende vardım,salona girmedim ama giren arkadaşların mont ve kasklarına sahip çıkmıştım... sonuçta salon küçük,ama tepkimiz ve nüfusumuz kalabalık...:cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Remzi Almanya'da Ayberk :) Eminim burada olsa o da bize katılırdı. :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
O zamana kadar muhtemelen biraz biraz yürüyo olabilirim, sağlığımla alakalı bi sıkıntım olmazsa ordayım:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
sanırım izin alamam o gün için işe yeni başladım çünkü daha bu gün :(
şansımı zorlayacam yinede...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
hemen ekleyelim o halde...

1- Ayberk
2- Korkut
3- Bosnak_semko
4- erdi_arikan
5- dreamdark
6- yeschim
7- oğlum ve ben
8- aparat
9- cem demir
10-Ünaltürkyazı
11-Canercamalan
12-sedat_57
13-kuyucadısı
14-esp
15-jubaa
16-GKN


''Remzi Almanya'da Ayberk Eminim burada olsa o da bize katılırdı.''

Bulunduğu yer'de ''büyük bir köy'' yazınca kesin istanbul'dur diye dşünmüştüm:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hemen ekleyelim o halde...

1- Ayberk
2- Korkut
3- Bosnak_semko
4- erdi_arikan
5- dreamdark
6- yeschim
7- oğlum ve ben
8- aparat
9- cem demir
10-Ünaltürkyazı
11-Canercamalan
12-sedat_57
13-kuyucadısı
14-esp
15-jubaa
16-GKN


''Remzi Almanya'da Ayberk Eminim burada olsa o da bize katılırdı.''

Bulunduğu yer'de ''büyük bir köy'' yazınca kesin istanbul'dur diye dşünmüştüm:)

içimizde :queen:
oda bizle geliyo aslında :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
1- Ayberk
2- Korkut
3- Bosnak_semko
4- erdi_arikan
5- dreamdark
6- yeschim
7- oğlum ve ben
8- aparat
9- cem demir
10-Ünaltürkyazı
11-Canercamalan
12-sedat_57
13-kuyucadısı
14-esp
15-jubaa
16-GKN
17- ?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zamana kadar muhtemelen biraz biraz yürüyo olabilirim, sağlığımla alakalı bi sıkıntım olmazsa ordayım:cat:

Sen hele tam manasıyla bir iyileş de :) Sağolasın :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:50 ----------

sanırım izin alamam o gün için işe yeni başladım çünkü daha bu gün :(
şansımı zorlayacam yinede...

İstifa et bana ne Allah Allah :p :rendeer:
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
istanbulda olsam Kesin katılırdım. Ancak Antalyadayız malum mesafeler..:pr: Katılamayan Arkadaşlar olarak kabimiz sizinle.:cat:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
sanırım istanbul'da oturuyorsun,senide bekleriz:cat:

daha önceki mahkemede bende vardım,salona girmedim ama giren arkadaşların mont ve kasklarına sahip çıkmıştım... sonuçta salon küçük,ama tepkimiz ve nüfusumuz kalabalık...:cat:

istanbul a 2500km uzaktayim..
orada olsam mahkemede olurdum bundan emin olabilirsin.. :rendeer:

düsseldorf=düsselköyü
düssel de bir dere burada..
isim buradan geliyor
onun icin büyük bir köy yazili yanda. :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
1- Ayberk
2- Korkut
3- Bosnak_semko
4- erdi_arikan
5- dreamdark
6- yeschim
7- oğlum ve ben
8- aparat
9- cem demir
10-Ünaltürkyazı
11-Canercamalan
12-sedat_57
13-kuyucadısı
14-esp
15-jubaa
16-GKN
17- ?

bukadarmıyız? bence bu sayı 16 nın çok üstünde olmalı......
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
istanbulda olsam Kesin katılırdım. Ancak Antalyadayız malum mesafeler..:pr: Katılamayan Arkadaşlar olarak kabimiz sizinle.:cat:

Teşekkür ederiz, manevi olarak destek vermen de bizim için önemli sağol :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

istanbul a 2500km uzaktayim..
orada olsam mahkemede olurdum bundan emin olabilirsin.. :rendeer:

Çok teşekkürler burada olsan geleceğinden şüphemiz yok :rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
istanbul a 2500km uzaktayim..
orada olsam mahkemede olurdum bundan emin olabilirsin.. :rendeer:

düsseldorf=düsselköyü
düssel de bir dere burada..
isim buradan geliyor
onun icin büyük bir köy yazili yanda. :)

açıklama için teşekkür ederim...:cat::cat::cat:
köy kısmı epeyce teferruatlı:bounce:
ama ince espiri,beğendim:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst