Bütün Motosiklet.net ailesine merhabalar...

Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
2
merhabalar abilerim ablalarım foruma yeni kayıt oldum Allahın izniylede kalıcı olmaya geldim malesef yaşım ehliyet almama yetmiyor daha lise1 e gidiyorum :( ama motorlara karşı çok fazla ilgim var.Benide bu büyük motorsiklet.net ailesine kabul ederseniz çok sevinirim...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hoşgeldin..

Bir an evvel ehliyetin ve motosikletin ile birlikte aramızda görmek isteriz :)
 
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
2
Aslında bi aralar ehliyetsiz motor almayı çok düşündüm hatta ciddi ciddi motor araştırıp alabilecegm motorları çıkarmıştım adamların telefon numaralarını filan hepsini ayarlamıştım sonra bu olay dedemle dayımın kulagına gitti dedemin yaşı şuan 75 ve hala motor sürüyor düşünün tecrübesini :) Dedemin Verdigi nasihatlar biraz soguttu beni motordan dayımda şu motorlu polislerdendi ama motorla kaza yaptıgından dolayı motoru bırakmak zorunda kaldı herneyse dayım beni polis karakoluna götürdü orda bi tane benim yaşlarımda çocuk ehliyetsiz motor sürerken birine çarpmış dogal olarak o çocugu ve ehliyet sahibi olan babasını içeri almışlar çocukla babasının hali o kadar perişandı ki beni ehliyetsiz motor kullanmaktan soguttu :( o yüzden motor alamıyorum ama en kısa zamanda bende motor ve ehliyetimle birlikte gezilere etkinliklere katılmak isterim... Bu arada Bu kadar yazının içinde hoşbulduk demeyi unuttum:) ...Hoşbulduk abicim...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
2
Buca birazcık bize uzak kaçıyor ben bornovada oturuyorum atatürk mah. sinde bu arada tanıştıgımıza memnun oldum
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
hoşgeldin geçenlerde bi topic açmıştım ehliyetsiz motosiklet kullanmakla ilgili benim yaşım tutuyo ama almıyorum b ehliyetini bekliyorum. ama beni de soğuttular ehliyetsiz kullanmaktan :)
 
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
2
Hoşgeldin arkadaşım...

Hoşbulduk abicim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:52 ----------

hoşgeldin geçenlerde bi topic açmıştım ehliyetsiz motosiklet kullanmakla ilgili benim yaşım tutuyo ama almıyorum b ehliyetini bekliyorum. ama beni de soğuttular ehliyetsiz kullanmaktan :)
hmm topic i okumaya çalışıcam inş. bulurum bu arada hoşbulduk abicim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:53 ----------

hoş geldin genç kardeş,aman ehliyetsiz motor düşünme derim

Hoşbulduk abicim eskiden düşünüyordum ama artık aman diyorum merak etme o yüzden abicim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:54 ----------

Hoşgeldin, ama doğru yazsaymışsın keşke. :)
motosiklet.net , "r" yok.

aboo çok pardon ya özür dilerim abicim ve bütün motosiklet.net üyeleri klavyede hep r yi koydugum için alışkanlık olmuş malesef :(
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Hoşgeldin biraz daha sabıRR:mrgreen:
Ne demişler sabRRın Sonu RR :p:p:p (kim demiş yalan söylemiş)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Hoşgeldin,Bende Bornova-Erzene mah. :).:cat:

Dedenin ve dayının yaptığı nasihatlar ve örnkeler gayet güzel keşke herkesin böyle büyükleri olsada herkesi bilgilendirse,illegal olmak bir işe yaramıyor herşeyi kuralına göre zamanında yaparsan en büyük zevki işte o zaman alırsın
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
aramıza hoş geldınız zaten soğuduğunuzu söylemişsınız dedenıze ve babanıza ilgili olmaslarından ötürü tarafımdan teşekkürlerımı iletın lütfen
her aile cocuğunla ilgilenıp anlatsa anlamıyorsa uygulamalı izah etse problem kalmaz eğitim ailede başlar gelmez dediğimiz gunler gelıyor ben ne zaman derken 10 yıl gecmiş şimdi düşünüyorumda o zaman bıze anlatan da yoktu ama doğrudan şaşmadık şükür
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Aramıza hosgeldin oncelikle. Bu site bir aile ortamı gibidir zaten buluşmalara gelirsen bunu bizzat görürsün. Umarım burada güzel dostluklar kurar ve faydalı bilgiler ogrenirsin. Tekrar aramıZa hosgeldin bu arada motoru ehliyet kullanmaz. Ama herkezinde dediği gibi ehliyetsiZ kesinlikle motor kullanmanı tavsiye etmem gorusmek uZere:rendeer:
 
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
2
Hoşgeldin biraz daha sabıRR:mrgreen:
Ne demişler sabRRın Sonu RR :p:p:p (kim demiş yalan söylemiş)

RR hayalim zaten abicim :) inş. bi gün sürme fırsatımda olur :) ama ondan önce en az bi 10-15 bin km. 125 cc gibi düşük hacimli bir motor sürmem lasım ondan sonra egitimler fln anca ondan sonra :) bu arada hoşbulduk abicim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:42 ----------

.....Hoşgeldin..... :)

Hoşbulduk abicim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------

Hoşgeldin,Bende Bornova-Erzene mah. :).:cat:

Dedenin ve dayının yaptığı nasihatlar ve örnkeler gayet güzel keşke herkesin böyle büyükleri olsada herkesi bilgilendirse,illegal olmak bir işe yaramıyor herşeyi kuralına göre zamanında yaparsan en büyük zevki işte o zaman alırsın

Hoşbulduk abicim erzane mah. baya yakın bizim buraya yürüyerek bile gelebirim zaten yokuş aşşagı olcagından :) ama çıkarken ne yaparım bilmiyorum :) Bu arada dediklerinede tamamiyle katılıyorum abicim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------

Dostum aramıza hoş geldin.. Sefa getirdin..

Hoşbulduk... galiba sizde benim gibi ehliyet için gün sayıyorsunuz 3 ay yazmışsınız motor kısmınada :) öyleyse eger bütün sınavlarından 100 alarak geçmen dilegiyle :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:46 ----------

aramıza hoş geldınız zaten soğuduğunuzu söylemişsınız dedenıze ve babanıza ilgili olmaslarından ötürü tarafımdan teşekkürlerımı iletın lütfen
her aile cocuğunla ilgilenıp anlatsa anlamıyorsa uygulamalı izah etse problem kalmaz eğitim ailede başlar gelmez dediğimiz gunler gelıyor ben ne zaman derken 10 yıl gecmiş şimdi düşünüyorumda o zaman bıze anlatan da yoktu ama doğrudan şaşmadık şükür

Hoşbulduk abicim... Teşekkürlerinizi ilettim onlarda fikirlerine katılıyor diye size teşekkür ediyorlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:48 ----------

Aramıza hosgeldin oncelikle. Bu site bir aile ortamı gibidir zaten buluşmalara gelirsen bunu bizzat görürsün. Umarım burada güzel dostluklar kurar ve faydalı bilgiler ogrenirsin. Tekrar aramıZa hosgeldin bu arada motoru ehliyet kullanmaz. Ama herkezinde dediği gibi ehliyetsiZ kesinlikle motor kullanmanı tavsiye etmem gorusmek uZere:rendeer:

Hoşbulduk abicim...Sitenin aile ortamı gibi zaten belli sitede dünden beri geziyorumda herkes birbirini yakından tanıyor ve en iyi şekilde bir karşılık beklemeden yardım etmeye çalışıyor bu arada faydalı bilgiler ögrenmeye başladım bile dünden beri galiba 6 tane güvenli motor kullanmakla ilgili şey okudum bunun yanı sıra iyi bir motor seçimi ile alakalı ve motorlarla ilgili yeni çıkan haberleride okumaya çalışıyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:53 ----------

Hoşgeldin, ama doğru yazsaymışsın keşke. :)
motosiklet.net , "r" yok.

Moderatör abilerime msj atıp düzelttirdim abicim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst