Hoşgeldin biraz daha sabıRR:mrgreen:
Ne demişler sabRRın Sonu RR



(kim demiş yalan söylemiş)
RR hayalim zaten abicim

inş. bi gün sürme fırsatımda olur

ama ondan önce en az bi 10-15 bin km. 125 cc gibi düşük hacimli bir motor sürmem lasım ondan sonra egitimler fln anca ondan sonra

bu arada hoşbulduk abicim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:42 ----------
.....Hoşgeldin.....
Hoşbulduk abicim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------
Hoşgeldin,Bende Bornova-Erzene mah.

.:cat:
Dedenin ve dayının yaptığı nasihatlar ve örnkeler gayet güzel keşke herkesin böyle büyükleri olsada herkesi bilgilendirse,illegal olmak bir işe yaramıyor herşeyi kuralına göre zamanında yaparsan en büyük zevki işte o zaman alırsın
Hoşbulduk abicim erzane mah. baya yakın bizim buraya yürüyerek bile gelebirim zaten yokuş aşşagı olcagından

ama çıkarken ne yaparım bilmiyorum

Bu arada dediklerinede tamamiyle katılıyorum abicim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------
Dostum aramıza hoş geldin.. Sefa getirdin..
Hoşbulduk... galiba sizde benim gibi ehliyet için gün sayıyorsunuz 3 ay yazmışsınız motor kısmınada

öyleyse eger bütün sınavlarından 100 alarak geçmen dilegiyle

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:46 ----------
aramıza hoş geldınız zaten soğuduğunuzu söylemişsınız dedenıze ve babanıza ilgili olmaslarından ötürü tarafımdan teşekkürlerımı iletın lütfen
her aile cocuğunla ilgilenıp anlatsa anlamıyorsa uygulamalı izah etse problem kalmaz eğitim ailede başlar gelmez dediğimiz gunler gelıyor ben ne zaman derken 10 yıl gecmiş şimdi düşünüyorumda o zaman bıze anlatan da yoktu ama doğrudan şaşmadık şükür
Hoşbulduk abicim... Teşekkürlerinizi ilettim onlarda fikirlerine katılıyor diye size teşekkür ediyorlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:48 ----------
Aramıza hosgeldin oncelikle. Bu site bir aile ortamı gibidir zaten buluşmalara gelirsen bunu bizzat görürsün. Umarım burada güzel dostluklar kurar ve faydalı bilgiler ogrenirsin. Tekrar aramıZa hosgeldin bu arada motoru ehliyet kullanmaz. Ama herkezinde dediği gibi ehliyetsiZ kesinlikle motor kullanmanı tavsiye etmem gorusmek uZere:rendeer:
Hoşbulduk abicim...Sitenin aile ortamı gibi zaten belli sitede dünden beri geziyorumda herkes birbirini yakından tanıyor ve en iyi şekilde bir karşılık beklemeden yardım etmeye çalışıyor bu arada faydalı bilgiler ögrenmeye başladım bile dünden beri galiba 6 tane güvenli motor kullanmakla ilgili şey okudum bunun yanı sıra iyi bir motor seçimi ile alakalı ve motorlarla ilgili yeni çıkan haberleride okumaya çalışıyorum...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:53 ----------
Hoşgeldin, ama doğru yazsaymışsın keşke.

motosiklet.net , "r" yok.
Moderatör abilerime msj atıp düzelttirdim abicim...