LASTİK alacağım (gv 250) // ANKARA

Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
Arkadaşlar son yaptığım kazadan sonra baharda değiştirmeyi düşündüğüm lastikleri şimdiden değiştirmek istiyorum. Kaza belki acemiliğimden (kontrol tekniği vs) oldu o anı çok net hatırlamıyorum ama arka lastik kaydı viraj alırken ve düştüm, zaten diş kalınlığı baya azalmıştı arka lastiğin. Ankara'da motosiklet lastik alabileceğim bir yer biliyor musunuz ve daha önemlisi hangi marka önerirsiniz?

Geçenlerde gv 250 forum başlığı altında Duro marka önermişti bir arkadaşımız aslında çifti de diğer lastkilere göre baya cazip bir fiyata sahip. Ben gene de sizlerden de fikir alıp ona göre almak istiyorum çünkü Duro alırsam arka lastik 1cm daha kalın olacak. Aklıma gelmişken lastik ebatlarını da yazayım:

ön lastik : 110/90/16
arka lastik : 150/80/15

lastikten beklentim yol tutuşu, onun dışında zaten performans lastiği falan istemiyorum isterse vibrasyonu bana sonuna kadar iletsin sorun değil yeter ki virajlarda aklım hep lastiklerde olmasın istiyorum :) şimdiden teşekkürler arkadaşlar başınızı ağrıttıysam affola..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
dostum gezginmotor muratgille bi görüş telefonla. fikir verirler. duroda satıyo onlar başka markalarda.
telefon: 0312.220.02.24
kuvvetmira fatih'ten aldım numeronuzu de.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Virajda aklin lastikte olmasin istiyor isen zaten Duro markayi unut derim. Hamuru cok sert bir lastiktir. Pirelli yada bridgestone markalarina bakman da fayda vardir. Lastiklerin en buyuk sorunu yavas isinmasi ve zamanla hamurunun sertlesmesidir. Ister scooter ister cruise ister race olsun. Lastik tum motor tipleri icin onemlidir. Benim sahsi gorusum dur ama motorda asla kisinti yapilmayacak iki ana kalem vardir , Bunlar yag ve lastiktir. Kalan tum parcalar bir sekilde telafi edilebilir veya degiskenlik gosterebilir ama biri hayati meseledir digeri ise motordaki asinmanin ana baslagic noktasidir.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Motorla çok fazla yatmıyorsan, arkadaşımın aksine, ben duro yu 2000 km dir kullanıyorum,süreklide artcım var (yağmur,kar vs. her hava koşulunda) şimdiye kadar bir sorun yaşamadım,elbetteki 120 tl lik bir lastikten 300-400 tl lik bir lastik beklentilerin olmadığı müddetce,ben tavsiye ederim,bende duroyu kullanan birinden tavsiye almıştım.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
metzeler pahalı bir tercih. brigstone, pirelli veya michelin öneririm. KESİNLİKLE kaymaz. buz hariç :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanki gel senle duro alalım...bana da 130/70/18 lastik lazım...
ben duro alacağım...120 ytl...
pirelli baktım 105 euro....
duro alacağım...
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
herkese teşekkürler ilginiz için. duro veya metzeler hariç diğer kaliteli markalarda karar kıldım. fatih abi dediğin yeri ararım ben sağol.

kanki gel senle duro alalım...bana da 130/70/18 lastik lazım...
ben duro alacağım...120 ytl...
pirelli baktım 105 euro....
duro alacağım...

tamam abi birlikte bakarız senin ayağının durumu nasıl?
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
herkese teşekkürler ilginiz için. duro veya metzeler hariç diğer kaliteli markalarda karar kıldım. fatih abi dediğin yeri ararım ben sağol.



tamam abi birlikte bakarız senin ayağının durumu nasıl?

duro tamamda metzeler hariç demen beni şaşırttı,bu metzelere hakaret gibi geldi,



2 lastik vardır metzeler michelin.başkalarıda vardır ama tercihler bunların dışına çıkmaz.



metzeler i hiç bir lastikle kıyaslama ,ürettikleri şey sadece lastik
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
duro tamamda metzeler hariç demen beni şaşırttı,bu metzelere hakaret gibi geldi,



2 lastik vardır metzeler michelin.başkalarıda vardır ama tercihler bunların dışına çıkmaz.



metzeler i hiç bir lastikle kıyaslama ,ürettikleri şey sadece lastik

yanlış anlaşılma olmuş. metzeler biraz pahalı çiftine yaklaşık 700-800 tl arası para vermem gerekiyor, michelin pirellli bunlar biraz daha ucuz. yoksa metzelerin özellikle motosiklet lastiğinde öncü olduğunu biliyorum. metzeler tecrüben var mı bu arada?
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
metzelere gerek yok bence. sonuçta bir cruizer, kaçla girecek te motoru yatıracak virajda. ve kaç derece yatırabilecek. sadece frenaja etkisi olur...:rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
metzelere gerek yok bence. sonuçta bir cruizer, kaçla girecek te motoru yatıracak virajda. ve kaç derece yatırabilecek. sadece frenaja etkisi olur...:rendeer:

ben cruiserımla 220 km/h üstünü deviriyorum olaya motor tarzı olarak bakman çok yanlış bence:silent:

Sadece frenleme değil tempolu hızlarda viraja girişte,ıslak zemin,toprak yol vs. önemi çok büyüktür.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ben cruiserımla 220 km/h üstünü deviriyorum olaya motor tarzı olarak bakman çok yanlış bence:silent:

Sadece frenleme değil tempolu hızlarda viraja girişte,ıslak zemin,toprak yol vs. önemi çok büyüktür.

doğru diyorsun fakat sonuçta cruiser keyif motorudur. ne kadar tempolu sürülecekki. en fazla 10 dakika... demek istediğim metzelerin yapacağı işi michelin, bridgestone, dunlop veya pirelli de yapar. naked, ss veya enduro olsa anlarım...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese teşekkürler ilginiz için. duro veya metzeler hariç diğer kaliteli markalarda karar kıldım. fatih abi dediğin yeri ararım ben sağol.

tamam abi birlikte bakarız senin ayağının durumu nasıl?

ayak iyilessin gideriz bigün...
iyiye gidiyor ya...dün aksam scootera bindim mecburen...markete gitmem lazımdı...:)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
lastik seni asfaltla motor arası hayata bağlıyan motordaki en önemli şey bunun süratle ne ilgisi var ister motorun 100cc olsun ister 1000cc ister scooterın olusun ister racing in lastik yüzünden düşmen için sadece sürate gerek yok sana burda on tane neden sayabilirim.. asfaltın durumundan tutda buzlanma mıcır çiğ kamyonun akıttığı yağ karamazot yol yamaları ölü hayvanlar v.b

lastik yumuşak hamurlu olmalıdırki yola zamk gibi yapışsın asfalttan sizi koparmasın ne olursa olsun bunun içinde hamurun yumuşak ve hızlı ısınan bir lastik olması şart..

bunuda metzeller ile michellin dışında benim bildiğim iyi yapan bir firma yok iyi firmalar varmı tabiki var ama en iyisi michellin ve metzeller bence sende bu en iyiler içinde bir tercih yap..

duro ucuzdur çünkü sert lastikdir haliyle yumuşak lastiğe göre ömrü uzundur fiyatı ucuzdur ama yol kabiliyetidde zayıfdır.. tabi bu kullanım amacına görede değişir eğer şehir içi bildiğin yollarda git gel yapan bir insansan duroda işini rahat rahat görür..

ben motorda lastikle yağda cimrilik yapan insanları anlayamıyorum.. zaten topu topu iki parça var seni hayata bağlıyan bunlar atla deve değilki ama bunlar seni ölümle yaşam arasında bağlıyan iki şey.. araba gibi bir ton parçası değişmiyorki bu meretin..

birde lastikde öyle devamlı sık sık değişen bir şey değilki helekicruiserda uzun süre götürür.. almışken kalitelisi alınmalı o yüzden bence..
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
52
Arkadaşlar uzun süredir GV 250 motosikletime lastik aramaktaydım. Lastik ebatları enteresan olarak üretildiğinden bulmam bir hayli zor oldu. Metzeller, Dunlop, Michelin vs hepsine baktım. Bu grup oldukça pahalı ve kaliteli lastikler. Unilliyi de sordum, onun fiyatı 220TL civarında, yukarıdaki markalar ise 700-800 TL gibi.. Bu kadar pahalı olmasına rağmen, bizim motorumuza uygun lastik ebatları da yok. Sonrasında ilk motorumu aldığım Mototaş'a gittim. Mototaş Continental lastik satmaya başlamış, bildiğiniz gibi Alman markası. Ebatları da oldukça yakın,bildiğniz gibi bizim motorun orjinal lastik ebatları 150-80-15 (arka) ve 110-90-16 (ön). Continental'de ön lastik aynı ebatta var, arka lastik ise 150-90-15 olarak mevcut. Fiyatı ise €119 (arka), €76(ön), toplam €185. Mevcut yüksek kurla (2,55 €/TL) 471 TL'ye geliyor. Urilli'den pahalı ama sonuçta kaliteli lastik, Metzeller, Bridgestone vs gibi 700-800 TL aralığında da değil. Tek sıkıntı bu lastiklerin ellerinde olmaması, sipariş üzerine getiriyorlar. 3 hafta içerisinde ellerinde olacağını söylediler. İyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum, sizlerde seçenek düşünürken aklınızda bulunsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst