Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamam hacı bak benin daha fotonu görmedim desem yeridir...hani fuarda falan gelirseniz züprüz oluyor...
 

xph

Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
37
İsim : Hristo
Yaş : 36
Boy: 181
Kilo: 72
Yer: Feriköy/İstanbul
Motorum : 2009 CBF 150 Siyah
Çanta : Kappa 35 topcase
Yağ: Shell Advance 20w-50
Benzin: Shell ve Opet
Lastik: Michelin
Kask: Caberg rynho (Buğu sorunu yaşıyorum)
Mont: Bering dört mevsim ce onaylı dirsek ve omuz korumalı sırta da mouse ped gibi bi şey:silent:
Eldiven: Bering yazlık
Pantolon: Bering ce onaylı diz korumalı
Bot: Diadora

Yeni Motorcuyum 2009 Haziranda sıfırdan başladım
(çok acemiyim anlayacağınız)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
http://www.motosiklet.net/forum/etk...urekce-ile-camliyaylaya-cay-icmeye-gitti.html


İyi hoş atıyon ama ya kayıncoyu çekiyon ya bizim kekoro Yürekçeyi...hani seni nasıl bulucaz...yahu insan bi makinayı verir hanımada kendin poz verir...:cherry: hangi karedesin burda...:p

Koftestar asılında dogru soyluyorsun. Bizim hanım foto cekmeyi hiç sevmiyor. Yolda giderken zorla foto cektiriyorum. Birde durdugumuz yerde benim fotomu cek demek aklıma gelmiyor acıkcası. Onceki gezilerim az da olsa benim foto var yahuu. Oyle hiç gormedim diyecek kadar degil yani...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

Selamlar...4-5 yıl Maçkada bir laboratuvarda çalıştım...O bölgeyi çok iyi bilirim...Çalışan Sağlık Teknisyeni arkadaşımdan biri Natali Küçükhorendi...Ortodoks cemaatden Büyükadalı...hani belki tanırsın diye yazdım...

Müşterilerimizin bir kısmı Feriköydendi...Genelde yaşı ilerlemiş Rum Aİle Büyüklerinden kan almak için sık gelirdik oralara...düzenlki kontrollerini yapardık...:cat:


Rum ve Ermeni asıllı Türkler dünya tatlısı ve hoşsohbet olurlar...tanımanızı isterdim...İstanbulda genelde Feriköyde ve Adalarda yaşarlar...komşu değil sanki akraba gibidirler...
 

xph

Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
37
Teşekür ederim. Güzel sözlerin için :)
Natali diye birini tanımıyorum malesef.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Güzel oldu bu format, :)
Diğer arkadaşları da bekliyoruz CV yazmaya :p:p

aykan, senin bu fotoğraf efsane oldu bu topicte.
Ben motoru ilk aldığım zamanlarda sende cbf vardı heralde 2008 sonu 2009 başı gibi.

Ulan dedim bu adam nasıl yapıyor bunları yazık değilmi motora bi taraflardan patlak verir bişeyler diye düşünürken, sonra senin heralde gömlek yağ kaçırmıştı :)

CBF ile alakalı bu problemide senden başka kimseden duymamıştık zaten.
Demek ki zorlayınca olabilecekleri göstermiş oldun bize :mrgreen:

Yeniden CBF alacaksan akıllı uslu kullan da makina da sende üzülme yahu :p


Canice motor kullanmak bunun adı kanka canını çıkartırcasına ama tertemizce:p(ne cümle oldu bea)
canını çıkartırdım yürüyen aksamın, ama grenajların arasında 1 tane toz kimse bulamazdı, haftada 1 mutlaka yıkanırdı cilalanırdı grekli tüm bakımlarını ben yapardım sölemesi ayıp kendimde oto teknisyeniyim..arızalara gelince ilk partidenmi bilinmez ama benim motoru çok sert kullandığım kesindi...neyse alırsam zaten okadar sert binmem ama teker yapmam demiyorum bak:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

bu arada ...www.gamezer.com da onlıne bilardo oynarım aklınızda olsun bu site harika bir ortam...her ülkeden ulslararası ister lazerle ister lazersiz oynayabileceğiniz bir site...

isteyen olursa turnuva yaparız vs..

hehe evet kapak oldu bana...36 tamam anladık...:p

Abi sen otomototivcisin anlarsın bak bizim ilk arabamız bu...

yıl 1990...yer Seyrantepe Polis Lojmanları...Babam bunu aldı...o zamanlar çevrede araba denen bişey yok iyimi...:p

buna peygamber gözüyle bakıyorlar...mercedes bmeden sonra opel gelirdi...

Opel Rekord 1977 model...13 yaşındaydı ve ev parası ediyordu beyler inanın...o zamanlar bunu sat Küçükçekmecede ev alablirdiniz...o zamanlar araba evden daha kıymetliydi ne alakaysa...






Beyler bu arkadaki geminin yandan yemişi Aykanlara ait galiba...doğrumu lan Muro...:p zengin hibinyo...ağlıyon ama abinin makina sağlam...:cherry: guletmi bunun adı kanka...

Bu arada Yıl 1997 galiba...mekan Bodrum...Bodruma gidenlere bi tur attırır bizim Aykan dimi len hayırsız...:p






evet hacı süper oldu...

Aykan dönecek kürkçü dükkanına...:p



:cat: sıfır aldım ama eskiyi giyiyorum ...rahatsızım ben ...sıfır malı eskir diye kullankıyorum hacı...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:14 ----------



evet süper oluyor bende tam detaylı yazıcam uygun zamanda merak etmeyin...fotoda koyun lütfen...en azından simaları biliriz...


vayyy metto vay anasını dedim şimdi harbiden boya bak be mübarek hidonun çakması:pabi o teknenin sahibini ve kendini biliyorum ama sölemem meslek sırrı:pha bide tipi gulet sağlam teknelerdir çift 250 perkins makina var dehşetül vahşet iyi nostalji olmuş haaa...:)
Tabiki kapım herkese açıktır ayıpsın abi:cat::rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
242
Öncelikle Mete Abime saygılar sunarım:p:p
Herkes yazıyo bende yazayım bari cbf 150 topiğinden pek tanınmam bu vesile ile tanınmış olurum.
formu bir arkadaşımızdan kopyaladım umarım kusura bakmaz :p

İsim : Ömer Faruk
Yaş : 21 ama goren 28 filan sanıyor
Boy: 185
Kilo: 92
Yer: Ümraniye/İstanbul
Motorum :Mart 2006- Ekim 2009 40000 km, Ekim 2010 CBF 150 Siyah 3800 km de şuan
Çanta : Orion 52 lt topcase
Yağ: Mete abi d&B yağ olarak ne kullanıyodu ???:queen:
Benzin: bp , total
Lastik: Duro (seviyorum ben bu lastikleri az biraz kaysada:p)
Kask: Lazer modelini unuttum racing tipinde :p
Mont: AKITO urun bilgisi için metahan abi :p (ürünü incelemişti - piyasadaki montlara nazaran biraz daha kaliteli)
Eldiven: Hudson Deriden alınma - Ben aldım siz almayın sakın
Pantolon: normal kot pantolon
Bot: İş Botu
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Merabalar herkese,bakıyorum tanıtım faslı var,iyi fikir.Valla sanırım en yaşlınız benim şuana kadarki beyanlardan anlaşılıyor,ohalde buyrun size benden de tanıtım.
yaş:45-(1965)
meslek:eskiden turizmdi,şimdi taksi
bundan önceki motorum:16yaşında iken mobilet 19 yaşıma kadar almanyada,türkiyeye döndük ve aradaki 24 yıl hiç motora binmedim,CBF 150 yi 15-8-2008 de aldım
Kaskım:Ls 2 açılır çene,birde dizlik var markasını bilmediğim,ha eldivenim normal kar eldiveni,günlük 9km lik bir yolum var işte evden durağa ve yine eve.

Metehan bende 92-93-94 çok turist getirdim İstanbula sultanahmete,Marmaristen V8 Mercedes Otobüs vardı bende,

yaw ismimi yazmayı unutmuşum:
Nurettin
yaşlanıyoruz bağışlayın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

vayyy abi aramızdaki en kıdemli sürücüsün...:cat:





Reca ederim,bu iş kıdemle değil,hepsi akıl ve beceri...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------


Ben ve Oğlum Hüseyin...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Koftestar asılında dogru soyluyorsun. Bizim hanım foto cekmeyi hiç sevmiyor. Yolda giderken zorla foto cektiriyorum. Birde durdugumuz yerde benim fotomu cek demek aklıma gelmiyor acıkcası. Onceki gezilerim az da olsa benim foto var yahuu. Oyle hiç gormedim diyecek kadar degil yani...

hacı milleti kendim gibi sanıyorum her karede ben olmak istiyorum...az ilgi manyağı oldum son dönemler...:rendeer:

ben de olacağım inşallah aranızda :) mart 5'te alcam ben de sıfır siyah honda cbf 150 + demir koruma + ls2 combat kask :)

olacan kardeş merak etme elimizden ne gelirse ardına koyucaz...:queen: (türkçenin suçu benim değil ben masumum)

vayyy metto vay anasını dedim şimdi harbiden boya bak be mübarek hidonun çakması:pabi o teknenin sahibini ve kendini biliyorum ama sölemem meslek sırrı:pha bide tipi gulet sağlam teknelerdir çift 250 perkins makina var dehşetül vahşet iyi nostalji olmuş haaa...:)
Tabiki kapım herkese açıktır ayıpsın abi:cat::rendeer:


kanka Turgutresitende fotolarım var...Mesela Club Armonıadan gece animasyonlarının bir kaç karesi falan...Avta tatil köyünden bir kaç kare...Birde hani ana caddede sahile doğru inerken benzin istasyonuna gelmeden POLONEZ Et deposu var ya oralardan bir kaç kare...Erbil diye birini tanıyonmu kanka...soyadını hatırlayamadım..O Polonezde sezonluk çalışır...Babası İnşaat Mühendisi...Annesiyle AVTA tatil köyünün karşısında oturur ...Erbil...

Öncelikle Mete Abime saygılar sunarım:p:p

Yağ: Mete abi d&B yağ olarak ne kullanıyodu ???:queen:

Kanka valla bende bilmiyom dikkat etmedim desme inan...:p

[/COLOR]
Ben ve Oğlum Hüseyin...

Abi senin oğlan sana benzemiyor pek...:queen::p:rendeer:Allah analı babalı büyütsün...

son günlerde cbf 150 topacı çok keyifli olmaya başladı...

Eğer biz birbirimize bağlı olursak asla buralardan kopmayız diye düşünüyorum beyabiler...


iyi günde kötü günde ..
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bütün cbf 150 kullanıcılarına selamlar,inş bende yakında cup'tan terfi edip cbf 150 sahibi olucam bayadır sahibinden.com'da ilanları araştırıyorum birtane cbf buldum 2800tl 2008 model 9000 kmde ilan no:(#19765179)bu pazar motora bakmaya gıdıcem ve tanıdıgımda bi arkadaşım yok,motorun nerelerıne bakmam laızm dış gorunusu zaten ilk etap sonrasında dıkkat etmem gereken seyler nelerdir.
bütün cevap veren arkadaşlara teşekkürler ve motoruyla kazasız belasız surusler dılıyorum.
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20
herkese saygılar
bu tanışma faslı çok iyi oldu :cat:
adım mustafa erkan atalay
2-3 aydır motorsiklet ( cbf 150 ) kullanıyorum
dershanede matematik geometri öğretmeniyim
28 yaşındayım
aslen Aydın'lı fakat zonguldak ereğli de ikamet etmekteyim
img151f.jpg
[/URL][/IMG]
umarım havalar ısınınca bizlerde etkinlikler düzenler sıkı dostlar oluruz
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Mücahitçim, senin görünüş dışında yapacağın pek bişe yok! Depo vs gibi yerlere bakarsın, ezik, boya gibi şeyler yok ise, işi ehline bırakıp bilgisine güvendiğin tanıdık bir motosikletçiye götürüp test ettirmende fayda var!
Fakat illk etap için yine sürebilirsen anliyan için motorun yoldaki gidişi vites geçişleri falanda sana o konuda az çok bir ışık tutacaktır diye düşünüyorum! Ama kesinlikle bir ustaya götürüp göstermelisin...
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
12
merhabalar onlıne olan arkadaslara bı sorum olacaktı lısteye foto eklemek ıstıyorum ama nasıl hıc bı fıkrım yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst