Bu kedilerden BIKTIM!!..

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Kedilere laf yook...:p benimde motorumu paylaştığım pisiciğim vardı,akşam motoru garaja koyunca motorun sahibi o olurdu...sabah pati izlerini silmek bile mesele değildi benim için.ama pisicik son dönemde yok ,uğramaz oldu hayatından endişe ediyorum:pale: nerdesin pisicik bizim motor akşamları yalnız kaldı..:salut:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Selamlar,
Malum herkezin sorunlarından birtanesi kedilerdir.. Gece motorunuzu park edip brandanızı örtüyorsunuz ki sabah geldiğinizde kötü bir koku.... :((
Hayvan sever biriyim kedilere vurmam.. Bari işemeden paşa paşa uyuyun.. Ona da bir şey demiycem inat işiyorda ....

en sağlamı zehirli ciğer hacı :p
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
197
kediler maxiscooter sever...geniş geniş sele oh mis...hayvan biliyor nerde keyif yapacağını...sadece işiyor ona sevin...başka kimbilir neler yapıyorlar senin selede...sende doğanın akışına katkıda bulunuyorsun...:p
Kedilerin maxiscotter sevdiğine bende katılıyorum oturduğum sokakta bi maxiscotter war nezaman görsem bi kedi üstünde mutlaka.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
tüm deruchi bayilerinden kızıltoprakda Ruto Moto sanırım kaya bey veya feyizoglundan ,motovizyondan yada www.deruchi.net den telefonu alın arayın yarın, daha resimler koyulmadı naftalinli istediğinizi belirtin 80 civarı fiyatı kumaşıda çok sağlam bir kere al senelerce kullan tarzında bi ürün ayrıca 4 renk seçeneği var açık gold,kırmızı kahve ve siyah


Bence yusufika deruchi bayisi sürekli tanıtım yapıyor.. :queen::queen:
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
daha önce başka bir konu altında yazdığımı hatırlıyorum ancak burada bir daha tekrar edeyim. tarım ilacı satan bayilere gidip pomarsol forte isimli veya bunun muadili olan thiram içerikli bir fungusit alın daha sonra selenize streç film kaplayın yarım litre suya 40 gr bu ilaçtan katın ve fırca ile selenize sürün bakın hiç bir kedi kuş vesaire yaklaşamıyacak. banda dua edersiniz artık ara sıra...
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
Bence yusufika deruchi bayisi sürekli tanıtım yapıyor.. :queen::queen:


şu kalitede ürünü tanıtmıcamda neyi tanıtıcam serdar türkiyede benzerini gördünmü ancak italyada görürsün böyle bi branda modeli

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:52 ----------

en sağlamı zehirli ciğer hacı :p

yapmayın etmeyin kedi öldürmek sakat iş iki teker üstündesiniz bide yani gerek yok bence .
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Aynı sorun bende de var ( dı). Brandanın altında selenin üstinde kışı geçiriyordu namussuzlar, her taraf kedi tüyü. Çözüm sprey böcek ilacı. Eczaneden 3 veya 4 liraya alıyorsun, seleye depoya ve lastiklere sıkıyorsun, 4 gün onları uzak tutuyor. Sonra tazelemen gerekli. latiklere sıkarsan köpek de işemiyor.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
en sağlamı zehirli ciğer hacı :p

Yok o kadar cani olamam biladerim :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

Aynı sorun bende de var ( dı). Brandanın altında selenin üstinde kışı geçiriyordu namussuzlar, her taraf kedi tüyü. Çözüm sprey böcek ilacı. Eczaneden 3 veya 4 liraya alıyorsun, seleye depoya ve lastiklere sıkıyorsun, 4 gün onları uzak tutuyor. Sonra tazelemen gerekli. latiklere sıkarsan köpek de işemiyor.

Kedilere çözüm bulmuşun hocam ... Dün sabah motorun yanına gittim itin biri de işemişti. :))) Walla senin böcek ilecı işini sevdim inan.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kedilerin maxiscotter sevdiğine bende katılıyorum oturduğum sokakta bi maxiscotter war nezaman görsem bi kedi üstünde mutlaka.

nedeni şu...maxiscooter seleleri dizayn olarak kaldırım gibi yükselmekte...önce düzlük sonra arkadakinin kısmı için az yükseklik ...ve genişlik tam kedi yuvasu gibi...tek eksiği üstünin kapalı olması...

brandada olunca al sana doğal bir yaşam merkezi...:p


kedi.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kediler maxiscooter sever...geniş geniş sele oh mis...hayvan biliyor nerde keyif yapacağını...sadece işiyor ona sevin...başka kimbilir neler yapıyorlar senin selede...sende doğanın akışına katkıda bulunuyorsun...:p

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: gözlerimden yaş geldi yaff :mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Burada yazılan mesajları okuyunca bazen motosikletten hayvan pisliği bazen de idrar kokusu geldiğini anımsadım. Önce motoruma yuvalanan kediyi tesbit ettim. Küçük sarı bir kediydi. Ve çare düşünmeye başladım. Fakat olaylar bazen farklı kararlar almamıza neden oluyor. Bu akşam motorumu evin önüne çekerken bizim tanrı misafiri miyavlayarak yanıma yaklaştı. Küçücük sarı bir kedi. Açlık veya soğuktan olacak sürekli sızlanır gibi miyavladı durdu. Kıyamadım market poşetimden bir parça ekmek verdim. İçimden de "şerefsiz hayvan ben sana ekmek veriyim sen benim motorumum üstüne yap" diye söylendim. Kedi ekmek parçasını yedikten sonra herhalde soğuktan olacak sızlanmalarını sürdürerek benimle apartmana girmek istedi. "o kadar uzun boylu değil" diyerek izin vermedim. Merdivenleri çıkarken hayvanların hayatta kalmak için açlık, soğuk ve sayısız tehlikelerle mücadele etmek zorunda olduklarını düşündüm. 6. kattaki evimin kapısını açıp içeri girmemle adeta kıyamet koptu. Önce "kedi kavgasıdır" diye düşündüm. Sonra aklıma benim tanrı misafiri geldi. "Kesin büyük bir kedi bizim ufaklığa saldırıyor" dedim. Hemen balkona çıkarak aşağıya baktım. Büyük ve şişman bir kedi bizim yavrucağa saldırıyordu. Bizim ufaklık yere yatmış cüssesinden umulmayacak bir şekilde mücedele ediyordu. Bağırıp apartman duvarına vurunca büyük kedi bir durakladı. Ama tekrar saldırmaya başladı. Bizim ufaklık hem kendini savunmaya çalışıyor. Hemde olağanüstü sesiyle duvarları çınlatıyordu. "Ulan ben sana gösterecem deyip" 6. kattan koşarak aşağıya indim. Büyük kedi saldırısını bitirmiş ve uzaklaşmıştı. Bizim tanrı misafiri köşeye saklanmış sızlanırcasına miyavlıyordu. Fena kötek yemiş olacak ki kakası dayak yediği yerlere bulaşmıştı. Şişko kediyi bulmak için caddeye doğru yürümeye başladım. Köşeyi dönünce gördüm şerefsiz hayvanı. Polat Alemdar havalarında sakin sakin yürüyordu. Caddeden geçen insanlara aldırmadan çıkarabildiğim
kadar fazla bir gürüldüyle kediye saldırdım. Kedi kendini çöp konteynerinin altına zor attı. Etrafa aldırmadan çöp konteynerini tekmelemeye başladım. Ve oradan ayrıldım. Apartmanın kapısına döndüğümde bizim ufaklık motorun selesine yerleşmeye hazırlanıyordu. "Yarın çiş değil kaka kokacak motor" diye düşündüm. Öte yandan "O şişko kedi de herhalde lüks bir arabanın geniş motor bölmesinde geceliyordur. Bu garibana da benim motosiklet düşmüş" diye geçirdim. Boşverip apartmana girdim.

Arkadaşlar bu durumda benim önlemim şu olacak. Kolonyalı mendil. Her sabah binmeden önce seleyi kolonyalı mendil ile temizleyeceğim. Zaman zaman da olsa "insanlığın lüzumu yok" diyebilmeli diye düşünüyorum. Hepinize kazasız belasız çişsiz kakasız iyi sürüşler.

Yukarıdaki yazıyı kediler nedeniyle açılan başka bir başlıkta yazmıştım. Fakat benim motosiklete yuvalanan sevimli kedi taşındı. Yeni kiracı biraz pasaklı. Motosikletin selesinden donmuş, jöle haline gelmiş kedi çişi(çiş olduğundan tam emin değilim) temizledikten sonra ben de "gayrık yeter" dedim. Her gün pislik temizlemekten bıktım. Bende kedilere savaş ilan ediyorum. İyi sürüşler.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
kökten çözüm olarak çamaşır suyu dök kendin bile yaklaşamassın :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Defalarca selesi parçalanmış biri olarak en etkili yöntemin şu olduğuna karar verdim o yaptıkları çişi iz olarak bırakıyorlar yani artık bu sele benim diyor ve başka kedi bu kokuyu alınca yaklaşamıyor düzenli yıkama çiş izini siliyor o geldikçe yıkayın sonunda pes ediyolar..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
acemi60 Nickli Üyeden Alıntı
Burada yazılan mesajları okuyunca bazen motosikletten hayvan pisliği bazen de idrar kokusu geldiğini anımsadım. Önce motoruma yuvalanan kediyi tesbit ettim. Küçük sarı bir kediydi. Ve çare düşünmeye başladım. Fakat olaylar bazen farklı kararlar almamıza neden oluyor. Bu akşam motorumu evin önüne çekerken bizim tanrı misafiri miyavlayarak yanıma yaklaştı. Küçücük sarı bir kedi. Açlık veya soğuktan olacak sürekli sızlanır gibi miyavladı durdu. Kıyamadım market poşetimden bir parça ekmek verdim. İçimden de "şerefsiz hayvan ben sana ekmek veriyim sen benim motorumum üstüne yap" diye söylendim. Kedi ekmek parçasını yedikten sonra herhalde soğuktan olacak sızlanmalarını sürdürerek benimle apartmana girmek istedi. "o kadar uzun boylu değil" diyerek izin vermedim. Merdivenleri çıkarken hayvanların hayatta kalmak için açlık, soğuk ve sayısız tehlikelerle mücadele etmek zorunda olduklarını düşündüm. 6. kattaki evimin kapısını açıp içeri girmemle adeta kıyamet koptu. Önce "kedi kavgasıdır" diye düşündüm. Sonra aklıma benim tanrı misafiri geldi. "Kesin büyük bir kedi bizim ufaklığa saldırıyor" dedim. Hemen balkona çıkarak aşağıya baktım. Büyük ve şişman bir kedi bizim yavrucağa saldırıyordu. Bizim ufaklık yere yatmış cüssesinden umulmayacak bir şekilde mücedele ediyordu. Bağırıp apartman duvarına vurunca büyük kedi bir durakladı. Ama tekrar saldırmaya başladı. Bizim ufaklık hem kendini savunmaya çalışıyor. Hemde olağanüstü sesiyle duvarları çınlatıyordu. "Ulan ben sana gösterecem deyip" 6. kattan koşarak aşağıya indim. Büyük kedi saldırısını bitirmiş ve uzaklaşmıştı. Bizim tanrı misafiri köşeye saklanmış sızlanırcasına miyavlıyordu. Fena kötek yemiş olacak ki kakası dayak yediği yerlere bulaşmıştı. Şişko kediyi bulmak için caddeye doğru yürümeye başladım. Köşeyi dönünce gördüm şerefsiz hayvanı. Polat Alemdar havalarında sakin sakin yürüyordu. Caddeden geçen insanlara aldırmadan çıkarabildiğim
kadar fazla bir gürüldüyle kediye saldırdım. Kedi kendini çöp konteynerinin altına zor attı. Etrafa aldırmadan çöp konteynerini tekmelemeye başladım. Ve oradan ayrıldım. Apartmanın kapısına döndüğümde bizim ufaklık motorun selesine yerleşmeye hazırlanıyordu. "Yarın çiş değil kaka kokacak motor" diye düşündüm. Öte yandan "O şişko kedi de herhalde lüks bir arabanın geniş motor bölmesinde geceliyordur. Bu garibana da benim motosiklet düşmüş" diye geçirdim. Boşverip apartmana girdim.

Arkadaşlar bu durumda benim önlemim şu olacak. Kolonyalı mendil. Her sabah binmeden önce seleyi kolonyalı mendil ile temizleyeceğim. Zaman zaman da olsa "insanlığın lüzumu yok" diyebilmeli diye düşünüyorum. Hepinize kazasız belasız çişsiz kakasız iyi sürüşler.

--------

Yukarıdaki yazıyı kediler nedeniyle açılan başka bir başlıkta yazmıştım. Fakat benim motosiklete yuvalanan sevimli kedi taşındı. Yeni kiracı biraz pasaklı. Motosikletin selesinden donmuş, jöle haline gelmiş kedi çişi(çiş olduğundan tam emin değilim) temizledikten sonra ben de "gayrık yeter" dedim. Her gün pislik temizlemekten bıktım. Bende kedilere savaş ilan ediyorum. İyi sürüşler.

Harika bir hikaye ya..Resmen o anı yaşattın bana..

Çok teşekkürler sana bir hayvan dostu daha kazanmış dünya :rendeer:

Bu konuyla ilgili evvelki başlıklarda motoruna tüneyen bir kediyi balkondan silahıyla vurduğunu yazan bir rezil vardı..Bu başlık açıldığından beri o adamı ve vurduğu kediciği düşünüyordum..

Çok iyi geldi senin bu yazı..Tekrardan eyvallah :rendeer:

Kendi önerimi buradan tekrar yazmak istiyorum: Bir paket ıslak mendil alın ve motorunuza koyun.Her sabah toplam 2 dk. nızı alacak minik bir temizlik tüm dertlerinizi çözecek arkadaşlar.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
kardeş benim öyle bir dedim yok ama tavsiyede bulunabilirim motorun üstüne bir köpek maketi koy korkuluk misali bunu yemezlerse veya zamanla tufaya geldiklerini anlarlar sa ozaman da oyuncak fare veya yün yomağı koyabilirsin belki işine yarar
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Bizim semtin kedileri biraz uysal galiba sadece sidikle mücadele ediyoruz :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------

birde bu işi para ile yapanlar var...Unreal kankam bedava katkıda bulunuyor doğal hayata...:p

bir nevi amme hizmeti...hayvancıklar miyav inilltileriyle teşekkürlerini sunuyor...:p

:)) Benim motorun müdavimleri çok abi :p
Mart ayı gelince ne yapıcaz bilmiyorum :p
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
ben wallahi hiç sikayet etmiyorum :D:D motorun üstüne babamın THY den kalma eski tulumları var onları koyuyorum bazen kediler cıkıor ama qüzeL fantezi yapıorlar video a cekiyorum bazen :D:D 3tane kedi yapıorlar bisiler :p ama Çiş sorunu oluyor bazen üstüne elimde cok agır bir parfüm var cok agır ve fena bir sekilde sinici parfüm kediler gelemiyor beLki abartılı bir benzetme olcak ama osr** :D kokusu gibi :p
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Arkadaşlar sinek ilacı iyi bir çözüm ama depoya sıkarken dikkat edin içeriğindeki solventler deponuzun boyasına zamanla zarar verebilir.

Kedilerin burunları çok hassas ve keskin kokuları sevmezler. Misal; verilen örneklerden , naftalin, MİSTIR MASIL :) , sinek ilacı.... İsterseniz böyle kokularla uğraşmanıza da gerek yok. Ben bu yazdığım şeylerin hiçbirirnin kokusunu sevmem ve zamanla bu kokular da motor asinmeye başlıyor. Onun yerine gidin açık parfüm satan bir yere en keskin kokuyu satın alın. Ya da anlatın derdinizi size özel istediğiniz keskinlikte koku getirebilirler. Sınık ondan biraz, hatta isteyen benim yöntemimi kullanabilir. Nedir o?

Bir adet şu teneke kutuda satılan üzerine bastırınca açılan yanlara bastırınca kapanan şekerlerden alın. 2 lira.

İçini pamukla doldurun. Pamuğu aldığınız parfüme bulayın ve brandanın altına bırakın. Kapaklı olduğu için cebinizde de kolaylıkla taşıyabilirsiniz. İsterseniz kutunun kapağına bir iki delik delin. Öyle de kullanabilirsiniz.

Ama solventler selenize ve boyanıza zarar verebilir. Dikkat edin.

Bunlar İzmit'te kullandığım yöntemler. İstanbul'daki yöntemim ise çok farklı.

Gidin başka bir semtten toraman bir yavru kedi kapın, getirin eve besleyin bir kaç ay. Sonra onu selenin üzerinde uyumaya alıştırın.

Sizin olduğunu bildiği için kesinlikle işemez. Toraman olduğu için kimseyi yaklaştırmaz.

Ayrıca Alarm özelliği de oluyor bazen. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:32 ----------

deruchi naftalinli branda yapdı beyler gizli bölümlerde naftalin var aldığınız ilk günden itibaren kediler yaklaşamazlar /naftalinsiz modellerde var tabi



Bu motor ER6 :)

Konuyla ne alakası var diyeceksiniz. Biliyorum bir alakası yok. Söylemek istedim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst