Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
trakyadan yenı kar yagısı gelıyormus. svasa varırmı acaba . 12. ayın 150 inde motoru kaldırdım 28 inde havalar düzelince tekrar cıkarttım 15 gundur biniyoruz alıstık bı kere yatırmak zor gelıyor havalar musade etsede devamlı bınsek
en son kı yakıt zamlarıyla bırlıkte km ye 12 kurus yakıyorum sehır içi sakın kulanıyorum sizde durumlar nasıl ( 100 kım de 2 lt yakıt tuketımını 2008 6 ayında beri hiç göremedim :silent:)
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
elvıs benzıne zam gelınce yakıtımız da artıyor halıyle.
haftasonu şöyle bele kadar kar yapsada neşemiz yerine gelse yaww.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:40 ----------

ama zamlı benzınde en son yakıtımı şimdi hesapladım 97 kr çıktı:silent:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
zamlı halıde olsa olmasada senın hesabına gore ben fazla takıyorum normal de 100 kn d 2,8 yda 3 lt yakıyorlar ama benım su ankı ortalamam 3,4 lt gecen seneye oranla 100 km de 0.4 lt fazla tuketıyorum bu ban bıraz prob mıs gıbı gelıyorda ondan dolayı sormustum
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
CBF de hangi rengi secmeli? Kullanım kolaylığı olarak hangisi daha iyidir? Renkler ve zevkler tartışılmaz ama sizin fikriniz ne benim gönlüm siyahta acıkcası ama cok titiz olmak gerekcek sanirin.

Valla tabiiki herkesin kendi tercihi,ama CBF 150 de en asil duruş Siyahta tekamül ediyor bana göre...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:04 ----------

ahanda...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
hayırlıakşamlar arkadaşlar!
ben hergün şehir dışı yapıp geliyorum motorumla! bugünkü ve bir kaç gün önceki izlenimlerime göre, yirmi tl ye 222 km yol yaptım! tabi bu uzun yoldaki sonucum! sürat olarak seksen civarı ile gittim! Bugün yüz km'lik yolu yüz ile gittim oda ne kadar yaktı bilmiyorum oda yarın belli olur artık! Ama bu aralar yakıtı benimde canımı sıkmaya başladı. Çünkü sanırım uzun yolda km ye yüzbin yakar oldu! Bu arada az önce yoldan geldim ve dönüş yolunda kıısa ampülüm patladı! Bu beyaz yanan ışıklar hakkında bir bilginiz varmı aydınlatması nasıldır, fiyatı nedir ve nereden temin edebiiriz! Çünkü kendi orjinal farının yetersiz olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Buda 2007 model ve inanmayacaksınız ama tam tamına 9892 km de,günlük işe gidiş gelişim 9 km,anca arada bir küçük seyahatlar haricinde...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 ----------

[/COLOR]ahanda...[/QUOTE]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

selam cbf alemi nasıl gidiyor hayat, renk konusuna gelince siyah renk daha bi ahenk katıyor motora bence zevk meselesi tabi

Aynan,bende onu dedim,yetinmedim birde foto koydumki belli olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gel kardeş bana rahat batıyor. ben satıyorum.

SATILIK 2009 SİYAH CBF 150 ARKADAŞLAR. :)

hacı ne alıcan kısmetse...

hayırlıakşamlar arkadaşlar!
ben hergün şehir dışı yapıp geliyorum motorumla! bugünkü ve bir kaç gün önceki izlenimlerime göre, yirmi tl ye 222 km yol yaptım! tabi bu uzun yoldaki sonucum! sürat olarak seksen civarı ile gittim! Bugün yüz km'lik yolu yüz ile gittim oda ne kadar yaktı bilmiyorum oda yarın belli olur artık! Ama bu aralar yakıtı benimde canımı sıkmaya başladı. Çünkü sanırım uzun yolda km ye yüzbin yakar oldu! Bu arada az önce yoldan geldim ve dönüş yolunda kıısa ampülüm patladı! Bu beyaz yanan ışıklar hakkında bir bilginiz varmı aydınlatması nasıldır, fiyatı nedir ve nereden temin edebiiriz! Çünkü kendi orjinal farının yetersiz olduğunu düşünüyorum.

ampul ara ara keser..benim 3 yılda galiba 4 kez kesti...hatırladıklarım 4...

beyaz ışıktan kastın xenonmu...

Buda 2007 model ve inanmayacaksınız ama tam tamına 9892 km de,günlük işe gidiş gelişim 9 km,anca arada bir küçük seyahatlar haricinde...[...


böyle temiz cbf gördümmü ayar oluyorum...benimki kışın leş gibi...:pale:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
hacı öğlen Uşak arabasında olacağım...kısmetse 4-5 gün melmeketimdeyim...yaz olsaydı kesinlikle motorla olup Manisayada uğrardım...

Alp_tanga pmden cevap yazıyor ne alakaysa...olm burdan yazsana bak seni sallamadı diye karizmam çizilecek...

valla mukemmel olurdu üstad misafirim olurdun bı akhısar koftesi yapardıkk emme hos olur olurdu vallahı nasıp kısmet :)
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
27
arkadaşlar benim motorun vanası bozuk galiba bir haftadır kapalıda dolaşıyorum hala çalışıyor.4500km de garantiden değişirmi? aleme saygılar...
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
yok mete_han hocam. xenonlar sanırım yüzelli civarı, birde sahte xenonlar varmış diye duydum! dogru yanlış bilinmez! Ama benim sıkıntım aydınlatma, eğer onlarda sadece xenonlar ile mevcut isede o parayı ampüle bağlamak bizi biraz terletir:mrgreen:
senin motorda da böyle patladıysa normal karşilayim, benim motor şuan yedibine bugün girdi ve bugün patladı..
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
mete_han; böyle temiz cbf gördümmü ayar oluyorum...benimki kışın leş gibi...:pale:[/QUOTE' Alıntı:
Valla Metehan bu foto 3 hafta önce çekildi,bende kirli motora binesim gelmiyor inan...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:14 ----------

herkese iyi geceler...
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
metehan kafa ne eser belırsız :)
senın muayene ısı ne oldu. walla senın xenon odada yosun tutacak bu gidişle :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla mukemmel olurdu üstad misafirim olurdun bı akhısar koftesi yapardıkk emme hos olur olurdu vallahı nasıp kısmet :)

usta bilet aldım...tembellikten üşendim ve çıkmadım evden...Uşak yalan oldu...:p olan 50 gaymeme oldu...biletide rezervasyon yaptırdığım için 1 gün önceden almak zorunda kaldım...

arkadaşlar benim motorun vanası bozuk galiba bir haftadır kapalıda dolaşıyorum hala çalışıyor.4500km de garantiden değişirmi? aleme saygılar...

kapalı OFF durumu orta tarafdı değilmi...

yok mete_han hocam. xenonlar sanırım yüzelli civarı, birde sahte xenonlar varmış diye duydum! dogru yanlış bilinmez! Ama benim sıkıntım aydınlatma, eğer onlarda sadece xenonlar ile mevcut isede o parayı ampüle bağlamak bizi biraz terletir:mrgreen:
senin motorda da böyle patladıysa normal karşilayim, benim motor şuan yedibine bugün girdi ve bugün patladı..


valla bende çok emin değilim...beyaz ampülü var...h4 h7 ..K ları var...zartı zurtu var...fiayatlar farklı...ömürleri mechul...taktırıp görcez artık...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:34 ----------

Konuyu Toplam 19 Üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 9 Misafir)
mete_han, jr., AlperAy, blue white, htokac, ellvis_78, selçuk sezer, cihan_35, Cleanwork, muratgün


demin 23 tü okuyucu sayısı...:cat:




[/COLOR]herkese iyi geceler...

sanada iyi geceler dostum...:rendeer:

metehan kafa ne eser belırsız :)
senın muayene ısı ne oldu. walla senın xenon odada yosun tutacak bu gidişle :p


az kaldı kanka pazartesi salıya sendeyim...şu muayeneyi atlatayım...gelicem kanka benle konuşmadan makinayı satma...:p
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
bakımıda geldi zaten olmadı verelim bakıma hiç uğraşmiyalım hem ampülü yapsınlar hem bakımını! oturdugumuz yerde iş çıkarmiyalım şimdi kendimize:)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
elvıs benzıne zam gelınce yakıtımız da artıyor halıyle.
haftasonu şöyle bele kadar kar yapsada neşemiz yerine gelse yaww.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:40 ----------

ama zamlı benzınde en son yakıtımı şimdi hesapladım 97 kr çıktı:silent:

iyi zam geldi walla 20 liralık alıom hep depo eskiden doluyordu artım iyice düşmeye başladı. dün yan ofisimizde çalışan abi çağırdı. jenaratörleri var adamların büyük bir firma iletişim üzerine. jenaratörlerini değiştirmişler 30 litrelik metal bidonları var şu safari araçlarının arkasındakinden. olay nerde derseniz yeni jenaratörler mazotluymuş. iki çanta 60 litreye yakın benzin var şimdi. adam benzinleri bana verdi. ohoo cbf ile doldur duldur bitmez o :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------

bakımıda geldi zaten olmadı verelim bakıma hiç uğraşmiyalım hem ampülü yapsınlar hem bakımını! oturdugumuz yerde iş çıkarmiyalım şimdi kendimize:)

1 ayı geçti bendeki zenon bir önceki sayfadaki resimleri de görürsen suda yüzer vaziyette bile kullandım hele bugun 200 km yol yaptım ne sulardan geçtim bilemezsin hocam . henüz bir sorun yok.arabamda da zenonu 3 yıldır kullanıyorum daha patlamadılar :)
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
sanırım kırmızı cbf seninki hasan hocam! hatırladım evet suyun içinde bişiler vardı öyle yaaa::mrgreen:

ya bu xeon iyidir iyidir ama bi ustada farın mikasını eritir falan demişti ama şeytan diyo al yaa, şimdi sende bööyle güzel güzel anlatmışsın ama..
cıkk, yok yok şeytana uymicam ben:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst