tamirci mektubu

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar,malumunuz suzuki sv650s model motor almış bulunmaktayım,motoru hadımköydeki 22 yıllık suzuki ustama götürdüm,Ata abinin içinden gelmiş,mektup yazıp göndermiş,bende sizinle paylaşmak istedim

sayın mustafa

mustafa arkadaş ve bunu okuyan bütün arkadaşlara suzuki motor hakkında bir görüş belirtmek istedim
bu motordanistanbulda 14, Türkiye de 93 tane bulunan nadir bir parça ve eserdir.motorun özellikleri kendisine uygun olmayan modifiye dışı geniş kapsamlı parçalardan oluşmaktadır.tam anlamıyla kurşun gibi makinedir,makineyi kullanan her insan bir silah,suzuki de bir kurşundur,çift silindir olmasına rağmen geniş kayış iridyum buji mermi yatakları(??)çelikten özel yapılmıştır,motor çift silindir olmasına rağmen özel geniş dişliler geniş kayış sistemi ve yatay ters L tipi motor olduğu için saatte 270-280(??)arası hıza ulaşmaimkanı bulunmaktadır,motor ender bir parça ve yurtdışı menşeli olduğu için bakmı özel yapılması gereken devamlı kontrol altında tutulması gereken bir parçadır,eksoz sistemi abart sistemi yumuşak olması nedeniyle tam abart sağlayamamaktadır ama motorun tork sesini net ve güzel bir şarkı misali dışa vurmaktadır,motor newtron motor olarak söylenen bir parça üzerine çelik şasi ile engebeli yollara bakılarak imal edilmiştir
özellikleri::
newtron motor çelik yataklı yaylı sistem
çift silindir iridyum buji beslemeli
motor koruma çelik halatları
dolgulu şasi
geniş delikli jant sistemi
geniş çelik krank zincir ve yuvası
saymakla bitmeyecek bir sürü özellik,,,arkadaşlar bu motora bakmadan içini incelemeden sakın yorum yapmayın,ben 22 senelik suzuki motor ustasıyım ben bile böyle motor görmedim,herkese saygılar mustafa kardeş bu motoru satmayı düşünürsen benim arkadaş talip 18500 tl vermeye razı satılığa çıkınca haberimiz olsun

Ata Saylan BATAL




aynen yazdım arkadaşlar,adam içinden geldiği gibi yazmış be
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
sabah sabah hiç güleceğim yoktu :) sen bizi güldürdün Allah da seni güldürsün arkadaşım. :)
eksoz sistemi abart sistemi yumuşak olması nedeniyle tam abart sağlayamamaktadır :) hahah
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
22 yıllık ustana söyeleyiver de, yılda bir yapılan suzuki konferanslarına vs katılsın...
en azından o sene gelen ürün ve teknik bilgi hakkında seminer verilyor ya, hani servis sertifikası için... hah işte onu diyorum :) en azından 22 servis yılı boşa geçmemiş olurdu...

sv650s hayranlarından biriyim, ancak 2005 teknolojisinden üstün olan 2008 abs gsr teknolojisi kullanılan motorum 245km yapmaktadır ve 13.000tl ye hemen verebilirim ustanızın arkadaşına :p

rica:lütfen ayık kafayla mesaj yazınız..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Üyelik tarihi: 14-08-09
Bulunduğu yer: Şükrü Saraçoğlu'nda bir loca
Motosikleti: Ahanda buraya yazıyom 20 Nisanda 2010 model 600 RR
Kan Grubu: B Rh+

şimdi sen o inci tanesini satıp 600rr mı alacan... yazık etcen yane :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:59 ----------

senin kullandığın motor da bi mermi ama sen silah değilsin demek ki :queen: :queen: :queen: hatayı kendinde ara :queen: :queen: :queen:

gömülü kalmış olduğumdan pas tutmuşum be abi, idare ediver işte
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hakkaten mermiymis (¿) ben 130 hp lik motorumla 270 i 11.000 devirde ( 12,000 d/d var) zor gördüm ::pokey::
Abart egzos sistemide ne oliki :silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst