[sakarya-mt]poyrazlar gölü+maden deresi

Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
karasu
http://www.karasu.gen.tr/index.php?go=5,2&id=5

poyrazlar
http://maps.google.com/maps?f=d&sou...6014,30.431442&spn=0.076662,0.219727&t=h&z=13

maden deresi
http://maps.google.com/maps?f=d&sou...2564,30.610657&spn=0.580909,1.234589&t=h&z=10

pazar günün sıcaklığın 20*C bulmasını fırsat bildik ve üç ybr -sedat_57, 71Hakan71,sternboy- bir çapır -mosfet-, bir çupur -fthinky- yola çıktık. Rotamız önce Poyrazlar Gölün'de karnımızı doyurmak ordan Sakarya'nın karadenizde ki incisi Karasu ilçesindeki doğal güzelliklere kavuşmaktı. Karasuda Acarlar Longozu, Küçükboğaz ve Maden deresi başlıca turistlik gezi yerleridir. Bizim vaktimiz kısıtlı olduğu için sadece maden deresindeki şelaleye gitmek istedik ama şelalaye varamadan geri döndük :mrgreen:


gezide kimsenin artçısı olmadığı için yol güzargahlarında fotoğraflarımız yok, hatta 5'imizin birlikte fotoğrafı yok :) poyrazlar gölünde "ya bide hep beraber çekinelim" dedik, gölün yanındaki ufak kız çocuklarına seslendik kızlar korkarak bizden uzaklaştı, uzaktan anne-babaları tersters bize baktı, bizde kaderimize razı olduk :mrgreen:

sdc12068.th.jpg



poyrazlar gölüne inerken:
sdc12071h.th.jpg


ilk ateş yakma teşebbüslerimiz:



sonunda ateş yandı, sucuklar kızardı:queen:





poyrazlar gölünde hatıra :)





karasuya ulaştıktan sonra, kuyumculu köyünden itibaren 7 kilometrelik toprak yol karşılıyor bizi



fotoğraf için mola verdik, sedat dikey olarak uzanmış dinleniyor :p



ayrılmadan önce son poz verdiğimiz yer











artık akşam oldu ayrılık vaktı:salut::p
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
güzel gezi olmuş arkadaşlar tekerinize sağlık. yaza doğru o taraflara gelmeyi çok istiyorum :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:02 ----------

resimleri biraz daha büyütseiz daha iyi olurdu sanırım
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
mutluluk dediğimiz şey, şu gözlerinizde ışıldyan şey değil mi?
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
şimdi nasıl? biraz daha büyüteyim mi :)
sdc12067.jpg

sdc12074.jpg

sdc12075.jpg

sdc12082b.jpg

sdc12088.jpg

sdc12087p.jpg

sdc12090.jpg

sdc12081.jpg

sdc12098.jpg

sdc12099x.jpg

sdc12108w.jpg

sdc12107.jpg

sdc12106.jpg

sdc12116n.jpg

sdc12118.jpg

sdc12120.jpg

sdc12121h.jpg

sdc12123e.jpg

sdc12136.jpg

sdc12134.jpg

sdc12130.jpg

sdc12127j.jpg

sdc12125.jpg

sdc12124g.jpg

sdc12141.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:28 ----------

güzel gezi olmuş arkadaşlar tekerinize sağlık. yaza doğru o taraflara gelmeyi çok istiyorum :cat:
teşekkür ederim:rendeer:
bizimkisi birazda keşif gezisi gibi oldu, çok güzel yerler var burda.. Havalar ısınınca beklerim:cat:

mutluluk dediğimiz şey, şu gözlerinizde ışıldyan şey değil mi?
evet ta kendileri yürekçe abim:)
yok bence alevlerin üzerinde pişerken ışıldayan şey o :)

alevlerin üzerinde pişen sucuklardan çok bizim ellerimiz oldu:mrgreen:
5 ve 6. resimde görüldüğü üzere :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
güzel gezi oldu...toplamda 400 km yol yaptım..dönüşte karanlığa kaldım hiç sevmedigim birşey karanlıkta motosiklet kullanmak:):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:27 ----------

yalniz bazı resimler ne kadar güzel renkli renkli çikmiş bazılarıda siyah beyaz sanki:)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
güzel gezi oldu...toplamda 400 km yol yaptım..dönüşte karanlığa kaldım hiç sevmedigim birşey karanlıkta motosiklet kullanmak:):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:27 ----------

yalniz bazı resimler ne kadar güzel renkli renkli çikmiş bazılarıda siyah beyaz sanki:)

ben şelaleyede gitmek isterdim nasılsa karanlığa kalmıştın :queen:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Mükemmel manzaralı yerlere güzel gezi yapmışsınız gençler.:):cat:

Paylaşım için teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
paylaşım için teşekkürler harıka gezı olmuş emeğinize sağlık:cat:
 
Katılım
4 Ara 2009
Mesajlar
60
eet bir çapır benim :p anca fırsat bulabildim bakmaya..süper gezi oldu herkese tşkkr ayrıca fatih emeğine sağlı sen olmasan olmazdı başka gezilerde tekrar buluşmak üzere:)
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
biraz geç yazıyorum bu aralar pek duramıyorum pc basında.

güzel gezi oldu.organizasyon ve hazırlıklar için fthinky [Fatih] 'e çok teşekkür ediyorum.ocak ayına göre hava şartları çok güzeldi.sanki bizim gezi yapmamızı bekliyordu havalar :)

daha nice gezilerde buluşmak dilegiyle.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
gezimiz çok ilgi görmüş 1 sayfa anca arkadaslar haftaya şelaleyemi gisek direk ne yapsak kahvaltıya:mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst