çok pahalı değildir sonuçta çin lerin parçası ucuz 30 - 40 ı geçmez muhtemelen
servisi sadece stop lambasına75 tl istedi.. Nasıl çin ben anlamış değilim.
nediyor ya çinlerin stop lambası bende cross vardı 15 lira idi parçaları birde servis dışında araştır bence birde burya bak istediğin vardır belki wwww.rialli.com çok ucuz
20 TL :cat:
Ekleme: Servise gidersen tuzlu kaçar. Garantin bitmiş madem parçacıdan al kendine tak parçacılarda bu fiyat.