- Katılım
- 13 Haz 2006
- Mesajlar
- 274
slm millet benim motordan her viteste tam devrinin veremeyecem çünkü devir saati yok ama işte bi dervirinde zııırrr die ses gelio motordan ama çok kısa bi devir aralığında orta devirlerde servise götürdüm herzamanki gibi bişey yok dediler zaten götürdüüğümde nei tam yapıolar ki para almaktan başka birininde var mı böle sorunu bide benim egzosta da bi sorun var nadir yapıo artık sanki içine biri taş atmış gaza bastımı içerde sağ sola vuruomuş gibi bi ses yapıo ama nadiren yapıo bu aralar yok böle bi sorun yaşayan oldumu hiç