hoş geldin yenge torpaklarımızaa...:mrgreen:Aşkım sayesinde YALOVAyı gezdik geçenlerde. Çok beğendim, en kısa zamanda yine geleceğim :rendeer:
hoşgeldinarekadaşım aramıza görüşelim enkısa zamanda:rendeer:öncelikle kendime ve yalovaya hayırlı uğurlu olsun yaklaşık 1 saat önce kapora verip bir kanuni deer 152 sahibi oldumartık bende aranızdayım
yarın öğlen motoruma kavuşuyorum .
hava süperde mezitin motoru yok...![]()
Yarın öğlen; Rize Yolcusuyum![]()
hoş geldin yenge torpaklarımızaa...:mrgreen:
hoşgeldinarekadaşım aramıza görüşelim enkısa zamanda:rendeer:
huysuz panda gene rahat durmamışlş:mrgreen:
çako nerelerdesin beya özlettin kendini
i![]()
Yarın öğlen; Rize Yolcusuyum![]()
sen beni özleme...devam et...r:
ne var bu Rizede anlamıyom ki...![]()
iŞim Var gücüm var![]()
ÖZLEMEK NEDEMEK BEN SENİN HAYRANINIM BİLMİMİSİNN:rendeer:
kutupta yaz gibi özledim seni...:mrgreen:anlaşıldı merkez...
bırak bu işleri ne arar ne sorarsın haybeye özledim dersin...r:
kutupta yaz gibi özledim seni...:mrgreen:
msn yede gelmiyon heç kankaaa
kutupta yaz gibi özledim seni...:mrgreen:
msn yede gelmiyon heç kankaaa
hacı bi düldül alda uğrayam...Çınarcıkta köfte yemeye gidelim...:cat:
:joker: saygılar böcük :mrgreen: