[Yalova - MT]

Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
60
umarım denk geliriz bi yerlerde . kırmızı bi deer görürsen pek yaklaşmayın acemi ötesiyim henüz allah korusun :D
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Aşkım sayesinde YALOVAyı gezdik geçenlerde. Çok beğendim, en kısa zamanda yine geleceğim :rendeer:
hoş geldin yenge torpaklarımızaa...:mrgreen:
öncelikle kendime ve yalovaya hayırlı uğurlu olsun yaklaşık 1 saat önce kapora verip bir kanuni deer 152 sahibi oldum :D artık bende aranızdayım :D yarın öğlen motoruma kavuşuyorum .
hoşgeldinarekadaşım aramıza görüşelim enkısa zamanda:rendeer:
hava süperde mezitin motoru yok...:p

huysuz panda gene rahat durmamışlş:mrgreen:

çako nerelerdesin beya özlettin kendini
i:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst