Motosiklet kazası yaptık, şimdi ne olacak?

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Şahsen ben yemedim...:wiinkk:

Eğer gerçekse geçmiş olsun...
Anlattıkların gerçek olup olmadığını düşündürüyor...
Pansumandan sonra bacağındaki taş giren yeri görmedilermi :silent:
Varmı öyle bişey 15 dikiş atılıcak kadar bir yara olucak taş saplanmış olucak ve doktorlar görmicek:silent:
Diz kapağı açıldı yazmışsın ama hastanede sadece kasığındaki yaradan bahsetmişsin diz kapağına ne oldu yolda gelirken babasının korkusundan iyileştimi :silent:
40 dikiş attılar demişsin ne yaptın hocam yaranın büyüklüğü nekadardı:silent:
Okadar büyük yara varsa 100km nasıl dayandı :silent: ayrıca 15 dikişlik taş yarığı var ve diz kapağında yırtılma açılma var sıyrıkları falan zaten sormuyorum....

GİT KUMDAN KALE YAP:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şahsen ben yemedim...:wiinkk:

Eğer gerçekse geçmiş olsun...
Anlattıkların gerçek olup olmadığını düşündürüyor...
Pansumandan sonra bacağındaki taş giren yeri görmedilermi :silent:
Varmı öyle bişey 15 dikiş atılıcak kadar bir yara olucak taş saplanmış olucak ve doktorlar görmicek:silent:
Diz kapağı açıldı yazmışsın ama hastanede sadece kasığındaki yaradan bahsetmişsin diz kapağına ne oldu yolda gelirken babasının korkusundan iyileştimi :silent:
40 dikiş attılar demişsin ne yaptın hocam yaranın büyüklüğü nekadardı:silent:
Okadar büyük yara varsa 100km nasıl dayandı :silent: ayrıca 15 dikişlik taş yarığı var ve diz kapağında yırtılma açılma var sıyrıkları falan zaten sormuyorum....

GİT KUMDAN KALE YAP:wiinkk:

Sende Pink Panther oldun ha.... :p:p Ona bir de ünvan ekledin... Prof.Dr.Pink Panther... :queen::queen::queen::queen:

Adam kaza yapmış.... Biraz abartması normal karşılamalı... Herşeyi 4x4 lük anlatacak halide yok... Biraz anlayış arkadaşım..Bu ne şiddet bu ne celal.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
141
"Aman çok sakat bir şey bu motosiklet"...

Pardon kim çok sakat?


Nasıl sinir oldum ki hortlak konunun tarihine bile bakmamışım.
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Ceza sağlam gelecek hazırlıklı ol. Arkadaşların dediği gibi ortalama 1000 lira hazır et.

Kız arkadaşına 1 ay ( ilk ehliyetsiz olayı ise) hapis cezası gelecek ama mahkemeye falan çıkmana gerek kalmıyor hakim uğraşmamak için sana bir şey imzalatıyor parayı daha sonra ödüyorsun. Dayına yaklaşık 300 gibi bir ceza gelecek ehliyetsiz birine araç vermekten.

falan filan ıvır zıvır bir dünya iş.

Ama benim anlamadığım,

Sonunda demişsin ki; Bu motor sakat iş dikkat edin.

Yuh diyorum başka birşey demiyorum. Bu kadar olayda bu kadar hatada nasıl olur da bütün suçu bir alete yüklersin anlamıyorum ! :farao:

Düşün şimdi;

Ne sen ne de kız arkadaşın motor sürmeyi bilmiyorsunuz.

Gidip uçsuz bucaksız bir yerde kendi halinde giden birine çarpıyorsunuz.

Kız arkadaşın sakatlanıyor. Sonra da suçlu motor mu oluyor?

Sakın bütün suç senin olmasın?

MOTORU EHLİYETİNİN OLMAMASINA RAĞMEN İSTEYEN SEN !!!

EHLİYETSİZ VE KULLANMAYI BİLMEYEN BİRİNE VEREN SEN !!!

KAZAYA SEBEP OLAN SEN !!!

KIZ ARKADAŞININ VE KARŞI TARAFIN CANINA KASTEDEN SEN !!!

AMA SUÇLU MOTOR !

Ben bir şey demiyorum. Allah sizin kadar düşünceli insanları eksik etmesin ülkemizden.

Çoluk çocuk diyeceğim ama, kusura bakma da neredeyse 3 insanın canına kastetmişsin. Ben hakim olsam ufak tefek birşeyle yırtamazsın. Sorguda elbet anlaşılacak motoru senin de kullandığın ve ben o zaman senin canına ot tıkardım.

Ümit ediyorum en ağır cezayı alırsın.

Biz salak mıyız mal mıyız bu kadar eğitim alıyoruz binmeden önce?

"Bisiklet mi sandın bu aleti? " diyeceğim ama ona bile eğitim almadan binilmez be kardeşim.

Kaskınız, montunuz, dizliğiniz, yani tam korumanız olsaydı muhtemelen sadece devrilip motorları kaldırıp bir iki bağırışıp yolunuza gidecektiniz.

Bir ara dayına söyle bu motorların kaportaları yok o yüzden koruyucu kıyafet üretiyorlar kullanıcıları için. İnsanlar bu hale gelmesin diye. NAsıl bir rent a car firması sahibi ki ehliyetsiz birine araç veriyor. Umarım onun da lisansı ruhsatı her neyi varsa iptal olur.

Ah orada bana çarpacaktın ki sana da dayına da dünyanın kaç bucak olduğunu gösterecektim, yıllarca süründürecektim mahkemelerde.

Geçmiş falan olmasın. En ağır cezayı al. Ama evet; keşke yaralanma olmasaydı o zavallı kızcağız acı çekmeseydi. Çok iyi bilirim o acıları. Sen üzül, ama o üzülmesin. Umarım bu daha büyük belalardan koruyacak bir tecrübe olur.

Uzun davalar...
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
mogli sakin ol ya konu eski baya :D tarihe bile bakmamış direk döktürmüş
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
3 senedir motor sürüyorsun,korumaların önemini anlatmadı veya anlamadın mı ? hangi sebep için üretildiklerini.

sadece kaskla iş bitmiyor ki bunu canlı örnek olarak gördün!
arkadaşına gerçekten üzüldüm suçsuz yere onca acıyı çekti o kız !
ehliyetsiz ve korumasız nasıl birşey olduğunu kaza olmadan önce anlaman gerekirdi!
aynı şekilde ehliyetsiz olarak bende kaza yaptım,ama çok şanslı günüme denk geldiki hiç bir masraf ödemeden,polis gelmeden o iş oldu ama ertesi gün aileme ehliyetsiz motor süremem demem üzere motoru o haliyle sattık ve bir daha ehliyetsiz motor sürmenin ne kadar riskli iş olduğunu anladım(kaza yapmadanda anlıyabilirdim)bu konuda sana hak veriyorum.

ne kadar çoğu konuda haksız olsan yaptığının bedelini ağır bir şekilde ödemiş ve ödeyecek olsanda geçmiş olsun diyorum...
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
mogli sakin ol ya konu eski baya :D tarihe bile bakmamış direk döktürmüş

Hocam tarihe de baktım ama birşeyler söylenmeli.

Biz sakin oldukça, döktürmedikçe bazı AKILLI insanlar motosikleti BİSİKLET sanıyorlar.

Ben bisiklete bile kasksız dizliksiz binmem.

Herşeyi geçtim, adam kiralama işi yapıyor ve ehliyetsiz birine motor veriyor.

Ve büyük ihtimalle bu işten pek yara almadan sıyrılacaklar.

Herkes KIZCAĞIZ, ZAVALLI ve benzeri şeyler söylemiş.

Hayır kardeşim o kız da suçlu çocukla aynı yaşta. Ama hafifletici sebebi var en azından motor hakkında bilgisi yok.

BİLGİLİ olduğunu iddia edenlerin uyarması gerekirdi BİLGİLERİ ile...

Düşünüyorum o kız kardeşim olsa ilk önce çocuğun yarı canını çıkarırdım, iyileştikten sonra da kardeşimin yar canını çıkarırdım.

Sonra da eline bir takım full koruma bir de motor anahtarı verir döve döve korkusunu atana kadar motor sürdürürdüm. :D

( Tabi ki ideal şartlar altında, trafiğe kapalı alanda. ) :D
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
hımmmmmmmmm bak o konuya girmeyelim hiç yani benim kız kardeşim olsa demişsin :) bikere benim babam o cocuğu vururdu bende sakat bırakırdım büyük ihtimalle tabi babamdan önce benim yakalamam lazım :) olay aynı arkdaşın dediği gibi olsaydı yani hastaneye babam götürüyor olsaydı çocuk olay yerinde hayatını kaybetmiş olurdu...

ama haklısınız tabi bende birkere kız ardaşıma kullandırdım 4 metre kadar :) gaza bastırmadan sadece debriyajla dedim yeter bukadar kıramıyor insan işte :( ama kırmak gerekiyormuş bu yazı benim içim adeta bir tecrübe oldu onun farkındayım şuanda kesinlikle böyle bir hatayı yapmam hele hele trafikte kesinlikle... bu arada 4 metre otapark vari biyerde sürdü sokak cadde falan değildi
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
çok geçmiş olsun.. dostum sen daha motorun ne oldugnu bilmiyorsun,motor ne sorusuna '''motor yamaha bir motor'' cevabını veren birini ilk kez görüyorum.yani hem sende ehliyet yok hem ehliyeti olmayan kullanmayıda bilmeyen birine motor veriyosun.hadi sizin hayatlarınız kendi sorumluluklarınız (ki 18 den ufakmışsınız) karşı tarafın vebali var.yani Allahtan karşı taraf iyi niyetliymiş ne diyim..
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Aynı şekilde arkadaşım ceza yedi.. ne aksk vardı ne koruma ayna bile yoktu.. Balıkesir merkezde yunuslar yakalamış ehliyetsizlik + kask yok + motor annesinin üstüneydi ona ehliyetsiz birine araç vermekten 1100 Tl geldi sanırım zaten motorun 2 elide 600 TL diye biliyorum.. :) sonra ne yaptı bilmiyorum aams anırım aldılar..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
70
Bence git bir avukata danis. Bazi arkadaslar sanki konunun uzmani gibi yazmislar ama bence en iyisi (ve dogrusu) avukata sormak. Hatta olay mahkemeye intikal edecekse (insaallah etmez) zaten ihtiyacin olacak.
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
hımmmmmmmmm bak o konuya girmeyelim hiç yani benim kız kardeşim olsa demişsin :) bikere benim babam o cocuğu vururdu bende sakat bırakırdım büyük ihtimalle tabi babamdan önce benim yakalamam lazım :) olay aynı arkdaşın dediği gibi olsaydı yani hastaneye babam götürüyor olsaydı çocuk olay yerinde hayatını kaybetmiş olurdu...

ama haklısınız tabi bende birkere kız ardaşıma kullandırdım 4 metre kadar :) gaza bastırmadan sadece debriyajla dedim yeter bukadar kıramıyor insan işte :( ama kırmak gerekiyormuş bu yazı benim içim adeta bir tecrübe oldu onun farkındayım şuanda kesinlikle böyle bir hatayı yapmam hele hele trafikte kesinlikle... bu arada 4 metre otapark vari biyerde sürdü sokak cadde falan değildi


Ben de kız arkadaşıma motor sürdürdüm. Hatta belki şaşıracaksınız çevreyolunda bile sürdü, yaklaşık 90 km süratle.

Ama nasıl? Önünde 1 otomobil ve arkasında ben eskortluk ediyorduk. Üzerinde yaklaşık 2000 liralık kıyafetler vardı. Hiçbir aksilik olmayacağını bildiğimiz halde bir terslik durumunda direk arabaya çarp , dert etme, şöyle düş, böyle düş diye uzun uzun anlattık. Zaten senelerdir artçı ve 3 kaza geçirdi. Neyin ne olduğunu bilen biri. Motor 125 cc idi. VE EN ÖNEMLİSİ TRAFİĞE ÇIKMADAN ÖNCE YAKLAŞIK 1 AY HER GÜN TRAFİĞE KAPALI ALANDA YAKLAŞIK 1 SAAT ALIŞTIRMA YAPMIŞTIK.

Sonra ne oldu? Ben babasının yüzüne bakamadan hıçkırıklarla ağlamak yerine gayet gülerek yanına gidebildim.

Herkes gülüyordu. Tek olumsuzluk babasının " Zaten deliydi iyice bulaştırdın delilik virüsünü " :) demesiydi.


Peki ben bunları yaptığımda kaç yaşındaydım dersiniz? 18...

Demek ki akıl yaşta değil baştaymış. Gram acımadım, acımam da...

Umarım hakim dilini acıtır biraz...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
sen nasıl güvendin de kız arkadaşına verdin motoru araba olsa ver derim de motorum şakası olmaz görüldüğü gibi sen bunu yaşayarak öğrenmişsin büyük geçmiş olsun daha kötüsüde olabilirdi artık daha dikkatli olursun en başta panik yapmadan karşı tarafla anlaşacaktın ama sen hastaneyede gittin tabi orada sordular ne oldu diye sende bül bül gibi öttün onun için şimdi yapaak birşey Allah birdaha başına vermesin senin ve tabi araç kullanan herkesin ( AMİN)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst