Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
yaparız bişeyler :)
aslında rahat batıyor bana yaw.bir motoru bir müddet kullandıktan sonra satma isteği doğuyo içime:silent:

ah be kardeşim zaten içim yanıyor, bari özelden mesaj atsaydın... :salut::salut::salut:

şaka tabii ama 250 lik alma, alacaksan yine daha büyük birşey al derim.
sıkılırsın ondan da 2 ayda, bak demedi deme
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Selam Arkadaşlar :) En sonunda yeni evimdeyim. Adsl telefon vs. nakil ile aldırdım. Dün açıldı. Meto yine bi yaramazlık yapmış mapus damına düşmüş, yarın çıkıcak herhalde. sizler inşallah iyisinizdir.

Yasin Slm, Yasin kardeşim ev taşıma aşasında saolsun geldi ve ihtiyacım olup olmadığını sordu. Kendisine minnettarım. Ya burada her yer çamur Yasin. Temiz yol olarak nereden bahsettin, hemen oraya çekeyim motoru. Ben Begonya A bloktayım. Acaba B bloğun önü nasıldır ki ? Hemen yukarımızdaki blok. Kuran kursunun oradan çıkılıyormuş deniliyor ama daha hiç arkadan dolanmadım. Hemen söyle bu yolu, yoksa zemin ıslakken eve çıktığımda motor felaket batıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:32 ----------

bujininde değişmesi gerekiyordu aslında....Honda saatlik işçiliği 30 lira civarında...

Buji 8000 de bir değişiyor biliyorum. Benim ilk buji 8000 de bir değişmişti.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:34 ----------

benim biradere söylim Ethem abi. Gazanfer Bilge yurdunda kalıyor. pazartesi finalleri başlıyormuş ama eğer boşsa gelir. yurttanda 5-10 arkadaşını toplar 10 dakikada atar.

ben olsam hemen gelirdim. ama bir sorayım kardeşime müsaitse hemen taşır. ev nerde yurt yakınlarında mı

Kardeşim, çok saol, teklif etmen bile yeter, ben en son mesajımı yazıp bilgisayarı toplamıştım. O yüzden bu mesajını yeni görüyorum. Saolasın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:35 ----------

Motorla evi taşırken motorla, abartmıyorum 2 ev arasında gide gele gide geldi o kadar çok eşya taşıdım ki. Hatta yeni evde korniş yoktu hiç bir odada. Nalburdan korniş aldım. 6-7 tane 230 cm den 135 cm kadar. Taksiye sordum yok abi almaz dediler. Ya station wagon taksi bulucam, yada kamyonet. Aboo :) Ahtopotlarla bi giriştim işe, sardım sarmaladım. Uzun araç oldum :) Elektrik süpürgesi, 5 basamaklı merdiven, 37 ekran televizyon ve resevir, vileda temizlik seti, banyodaki tüm kovalar, deterjanlar ve aklıma gelmeyen bi sürü şey :) Gözünü seveyim 35 lt kappanın, taş gibi, ama bide 40-45 lt falan olsaymış, kamyon bile tutmazdım dermişim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:41 ----------

kanka hayırlı uğurlu olsun şimdiden yeni evin...bende yarın bir arkadaşımla Çınarcığa doğru akacaktım hava güzel olursa...transit geçeyim madem...:p

Taşındığımız gün yağmurluydu. Her halde transit geçememişsindir :)
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Ahtopotlarla bi giriştim işe, sardım sarmaladım. Uzun araç oldum :) Elektrik süpürgesi, 5 basamaklı merdiven, 37 ekran televizyon ve resevir, vileda temizlik seti, banyodaki tüm kovalar, deterjanlar ve aklıma gelmeyen bi sürü şey :) Gözünü seveyim 35 lt kappanın, taş gibi, ama bide 40-45 lt falan olsaymış, kamyon bile tutmazdım dermişim.

sana benim cbf lazım mış o zaman..

 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
verirdim ama şimdi cbf 150 benden emekli oldu,
o şimdi asker ocağında: ( yani yüzbaşı kullanıyor şimdi )
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Selam Arkadaşlar :) En sonunda yeni evimdeyim. Adsl telefon vs. nakil ile aldırdım. Dün açıldı. Meto yine bi yaramazlık yapmış mapus damına düşmüş, yarın çıkıcak herhalde. sizler inşallah iyisinizdir.

Yasin Slm, Yasin kardeşim ev taşıma aşasında saolsun geldi ve ihtiyacım olup olmadığını sordu. Kendisine minnettarım. Ya burada her yer çamur Yasin. Temiz yol olarak nereden bahsettin, hemen oraya çekeyim motoru. Ben Begonya A bloktayım. Acaba B bloğun önü nasıldır ki ? Hemen yukarımızdaki blok. Kuran kursunun oradan çıkılıyormuş deniliyor ama daha hiç arkadan dolanmadım. Hemen söyle bu yolu, yoksa zemin ıslakken eve çıktığımda motor felaket batıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:32 ----------

Yeni eviniz hayırlı olsun Ethem kardeş. Saglıcakla oturunuz...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Selam Arkadaşlar :) En sonunda yeni evimdeyim. Adsl telefon vs. nakil ile aldırdım. Dün açıldı. Meto yine bi yaramazlık yapmış mapus damına düşmüş, yarın çıkıcak herhalde. sizler inşallah iyisinizdir.

Yeni eviniz hayırlı olsun kardeşim...huzur,mutluluk dolu günler geçirmen dileğiyle...:rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Merhaba arkadaşlar, 5 Mart'ta inş aranızda ben de olacağım, honda cbf 150'mle =) Ancak sormak istediğim birkaç soru var. Arkadaşlar, ben motorumu kendime göre özelleştirmek istiyorum. Yani motoru uzun bi süre satmayı düşünmüyorum. Dolayısıyla modifiye meraklısı biri olarak. Grenaj boyası yaptırabilir miyim? Yaptırırsam da kendim bilgisayarada 3D bir şey çizsem o şekilde boyayabilirler mi? daha çok soru gelecektir sizlere benim tarafımdan =)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:35 ----------

[/COLOR]işte şimdi oldu,alın size honda CBF 125 Güzel bir makina aslında...dediğim gibi 2490 EURO imiş.[/QUOTE]

Metehan bu CBF125 hakkında ne düşünüyorsun kardeş?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------

http://yfrog.com/7ggallerylg02j
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20
Merhaba arkadaşlar, 5 Mart'ta inş aranızda ben de olacağım, honda cbf 150'mle =) Ancak sormak istediğim birkaç soru var. Arkadaşlar, ben motorumu kendime göre özelleştirmek istiyorum. Yani motoru uzun bi süre satmayı düşünmüyorum. Dolayısıyla modifiye meraklısı biri olarak. Grenaj boyası yaptırabilir miyim? Yaptırırsam da kendim bilgisayarada 3D bir şey çizsem o şekilde boyayabilirler mi? daha çok soru gelecektir sizlere benim tarafımdan =)

öncelikle hoşgeldin....
tabiki yaptırabilirsin fakat iş boyacıda bitiyor USTA iyi olursa harikalar yaratıyolar ben turuncuya boyayarak jantlar dahil orjinal gibi repsol cbf 150 yapan gördüm :cat:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------

Alın size bir CBF Harikası...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
http://www.izlesene.com/video/amator-2010-mti-gece-egitim-2/1483598
alın size cbf 150 de zenon harikası. kamerayı çeken apv 41. yanındaki de alptunay hueueh meto özellikle sen izlemelisin :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:19 ----------

iyi aksamlar arkadaslar.malum bizim bu ankara çok soğudu.bu önümüzdeki 2 3 ay motora çok sınırlı sayıda binmeyi düşünüyorum.acaba kılavuzda yazan depolama tekniklerini mi uygulasam yoksa sizin tavsiye edebileceğiniz şeyleri mi uygulasam.şimdi aküyü söksek arada binmek istesem dert olacak.bu arada motoru kapalı bi mekanda saklayamıyorum.üzerinde sadece çadırı var.

hiçbirşey sökme bence 2 günde bir marş basarsın sadece ve sadece motorun lastiklerinin altına tahta gibi bir şey koy asfalt ile temasını kesmelisin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------

aslında metehan a tekrar hoşgeldin mesajlarından foruma 100 tane serpiştirelim :)
lazım oldukça okur nasıl fikir :)
sen bizim halen köfte starımızsın :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya hacı valla kekoro işi olmuş sizinki...:po ne yav öle...kesin alp tunganın işidir bu fikir...

bu arada senden motorda alınmaz...debriyajlarınanasını belledin...:p

zenonlar göz alıcı ama...:cat: apv abiyi niye bu kötü emellerinize alet ediyorsunuz ....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst