Pazar Sultanahmet de sabah namazı ve kahvaltı...

Etkinliğe katılabilecekmisin?


  • Kullanılan toplam oy
    39
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
dışarıda rüzgar var. yerler hafif islak. yağmur yok. az sonra çıkıyorum yola. bismillah. yerler buz değidlir inşallah.
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
06.15'te Avcılardan yola çıktım, 06.30 gibi florya'da yağmur başladı belki diner dedim ama Yeşilköye geldiğimde şiddetini artırmaya başladı ve eve dönmek zorunda kaldım. İnşallah bi daha ki sefere. Rabbim dualarınızı kabul etsin:rendeer:
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Çok şükür döndük,güzel başlayan bir pazar gününde namazımızı kılıp,kahvaltımızı güzel bir sohbetle noktaladıktan sonra eve döndük.Katılan ve yeni tanıştığım arkadaşlara ayrıca bu organizasyonu düzenleyen Emin Arıkoğlunada teşekkür ederim.
Bize katılamayan ve gönülleri bizlerle olan arkadaşlarada teşekkür ederim..
Bu arada konu amacına ulaşıp güzel bir sonla bitmiştir.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Ben uyuyakalmışım gelemedim ama emün bi ara gece etkinligi yaparsa gelürüm delû emûn :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 ----------

Bende gelmek isterdim ama olmadı uyku tatlı geldide

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:42 ----------

Bende gelmek isterdim ama olmadı uyku tatlı geldide :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben oradaydım bu arada....2 motor gördüm yan girişte biri brandalıydı...


ezan 6.20 de okundu...benim 6.30 da havalimanına çıkışım vardı...Audı aradı gözlerim sileceklerindeki plastiği sökecektim...:p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ALLAH kabul etsın kalktım ezan okunuyordu yetşemem dedim sağlık olsun aranızda olamadım ama gönüller bır olsun değilmi
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
bir tane bile motosiklet göremedik ..bunlar resim sayılmaz hala ona göre :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
ibadetlerinizi ALLAH kabul eylesin ...

ah erhan ah ulen gidecektin benide alsaydın keşke :pr:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Allah kabul etsin :)

ben daha yeni gördüm bu konuyu :cyclopsan

gidenler için allah kabul etsin :cat:

ALLAH kabul etsın kalktım ezan okunuyordu yetşemem dedim sağlık olsun aranızda olamadım ama gönüller bır olsun değilmi

ibadetlerinizi ALLAH kabul eylesin ...

ah erhan ah ulen gidecektin benide alsaydın keşke :pr:

allah kabul etsin, iyi olmuş arkadaşlar

Allah kabul etsin arkadaşlar

Bu arada;
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Konu dışı mesajlar silinmiştir.Tekrarı halinde yaptırım uygulanacaktır.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın

ALLAH kabul etsin arkadaşlar çok yorgun olduğum için uyanamadım...

Allah razı olsun arkadaşlar cümlemizin, bundan böyle en az ayda bir kez böyle etkinlikler düzenlemeyi düşünüyoruz. Bundan sonraki durağımızı Süleymaniye olarak kararlaştırdık :wiinkk:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354









---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:49 ----------






---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:52 ----------


3 araba 2 motor geldik hava muhalefeti sebebi ile .. peş peşe 3 araba bizden :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst