- Katılım
- 3 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,061
dışarıda rüzgar var. yerler hafif islak. yağmur yok. az sonra çıkıyorum yola. bismillah. yerler buz değidlir inşallah.
|
||||||||||
Allah kabul etsin![]()
ben daha yeni gördüm bu konuyu :cyclopsan
gidenler için allah kabul etsin :cat:
ALLAH kabul etsın kalktım ezan okunuyordu yetşemem dedim sağlık olsun aranızda olamadım ama gönüller bır olsun değilmi
ibadetlerinizi ALLAH kabul eylesin ...
ah erhan ah ulen gidecektin benide alsaydın keşker:
allah kabul etsin, iyi olmuş arkadaşlar
Allah kabul etsin arkadaşlar
Bu arada;
MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi: Konu dışı mesajlar silinmiştir.Tekrarı halinde yaptırım uygulanacaktır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
Şikayetleriniz için tıklayın
ALLAH kabul etsin arkadaşlar çok yorgun olduğum için uyanamadım...
Güzel bir düşünce tebrikler Emin'ciğim Allah kabul etsin.
allah kabul etsin, iyi olmuş arkadaşlar