- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar bu cumartesi Ekliyet sınavına giriyorum nihayet ama sınava nerden gircegimi birseyden ogrene biliyormuyum? Yoksa ehliyet kursunu falan mı aramam lazım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:13 ----------
Ya gereksiz bir konu acmışım biraz bakınca buldum
AVCILAR TİCARET MESLEK LİSESİ de gircekmişim sınavaorda başka giren var mı?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:13 ----------
Ya gereksiz bir konu acmışım biraz bakınca buldum
AVCILAR TİCARET MESLEK LİSESİ de gircekmişim sınavaorda başka giren var mı?