Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
eftalya sen hiç istanbula geldin mi?

geyik yapmak için sormuyorum ciddi bi soru yani :mrgreen:

sanmam 3 gün izmir 5 gün mersin hangi arada istanbula gelicekki :silent:

orda insanlar ölebilir ciddi konu tabi..



bacak lazım.. kız var papaz var on lu var as var.. bi bacak yok arada :mrgreen:

bacak = kahve dilinde Vale'ye denir..

sinek bacagı var lazımmı:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen istanbula gelmedin dimi gelirsen kemer oldugunu görürsün

geyik niye yapıyorsun yorum yap boş konu degil bu :pale:


yoo her yaz ordayım ama bahsettiğiniz su kemeri olduğunu anlayamadım , plakaya falan da dikkat etmedim ... neyse sayemde bol bol gülmüşsünüzdür : ) sabah 7'den bu yana ayaktayım , beynime oksijen gitmiyor ...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
orda insanlar ölebilir ciddi konu tabi..



bacak lazım.. kız var papaz var on lu var as var.. bi bacak yok arada :mrgreen:

bacak = kahve dilinde Vale'ye denir..

abiçim biz konu açıyoruz bazı arkadaşlar geyik sanıyor baksana :bounce:

bu kazada 2 yaralı var hemde agı:bounce:r neden bir dikkatsiz bayan sürücü yüzünden
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
yoo her yaz ordayım ama bahsettiğiniz su kemeri olduğunu anlayamadım , plakaya falan da dikkat etmedim ... neyse sayemde bol bol gülmüşsünüzdür : ) sabah 7'den bu yana ayaktayım , beynime oksijen gitmiyor ...

itiraf ediyorum yukardan düşme ihtimali olunca baya bi güldüm ben kusura bakma :salut: :rendeer:

unkapanında surlar var büyük kocaman bi duvar belki hatırlarsın hatta meşhur pilavcı var biraz aşağısında :cat:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
evet ilk yardım kursuna katılanlar arkadaşa yardımcı olsun :mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
37.jpg
buna ne demeli




Bu ve daha fazlası için kadınların yaptıgı kazaları görmek için aşağıdaki lince tıklayın :mrgreen:


http://www.milliyet.com.tr/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,916164&id=3&galeriid=8405#galeriStart
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
butona basıcam şimdi.. (turbo yazıyo üstünde.. o zaman içinden geçerim işte..)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
itiraf ediyorum yukardan düşme ihtimali olunca baya bi güldüm ben kusura bakma :salut: :rendeer:

unkapanında surlar var büyük kocaman bi duvar belki hatırlarsın hatta meşhur pilavcı var biraz aşağısında :cat:

gir o pilavcının yanından 150 metre git solda bizim kafe var vefakar bekleriz seni orda :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
itiraf ediyorum yukardan düşme ihtimali olunca baya bi güldüm ben kusura bakma :salut: :rendeer:

unkapanında surlar var büyük kocaman bi duvar belki hatırlarsın hatta meşhur pilavcı var biraz aşağısında :cat:

ya niye kusura bakayım , gül tabi :mrgreen: bende şu an kendime gülüyorum . bahsettiğin kadar bilmiyorum oraları : )
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
o zaman ayın 3 günü izmir 5 günü mersin öylemi... diğer günler nerde yaşıyosun?

bi döngü gibi olabilirmi :) 3 gün izmir 5 gün mersin 3 gün izmir 5 gün mersin yazları istanbul sonra 3 gün izmir 5 gün mersin:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------

gir o pilavcının yanından 150 metre git solda bizim kafe var vefakar bekleriz seni orda :mrgreen:

eyvallah abi şubatta gelirim bi Türkiyeme geliyim de :wiinkk:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bi döngü gibi olabilirmi :) 3 gün izmir 5 gün mersin 3 gün izmir 5 gün mersin yazları istanbul sonra 3 gün izmir 5 gün mersin:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------



eyvallah abi şubatta gelirim bi Türkiyeme geliyim de :wiinkk:

gel sen gel pilavda yeriz bozada iceriz :rendeer:
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
ya niye kusura bakayım , gül tabi :mrgreen: bende şu an kendime gülüyorum . bahsettiğin kadar bilmiyorum oraları : )

tamam bu yaz gelince oraya bi git bak içimizden yakınlarda kafe sahibi olanda varmış orayı görünce daha çok gülüceksin :mrgreen::mrgreen: ben diyim 5 metre sende 7 metre yüksekliğinde bi duvar :queen::queen: duvarın üzerinde o arabanın unutulmuş olması imkansız :queen::queen: hele bide şöförüyle birlikte :queen::queen::queen: tarihi duvar :queen::queen::mrgreen::mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst