[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
kamerelardaki çekimlerinizi cd ye dvd ye çeviren en iyi program pinnacledir ,

süper efektler var içinde tam profosyonel bir program

Hakan ustanında bilgisayarda üstüne yok gerçekten...
:cat:

özetle şimdi flv dosyaları convert etmem lazım..Sonra Nero ile vcd yapacağım. değil mi patron..
Ancak en tehlikesiz convert prog.. nerde idi?
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hakan abi Sony Vegas'ı Adobe Premierre'i unutma ;)

benim denemediğim program kalmadı ,en pratik pinnacle geldi bana adım adım yol gösteriyor sony vegası bilmiyorum adobe preimer çok fazla karışık

pinnacleyi kullanmadıysan lazım olduğunda dene bir bana hak verirsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pinnacle kullanmaz olur muyum evet pratik bir program :)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hakan ustanında bilgisayarda üstüne yok gerçekten...
:cat:

özetle şimdi flv dosyaları convert etmem lazım..Sonra Nero ile vcd yapacağım. değil mi patron..
Ancak en tehlikesiz convert prog.. nerde idi?

ben zamanında çok uğraştım bütün her şeyle o yüzden bilirim bir çok şeyi ama şöle bir durum var bu olay engin bir deniz olduğundan benim bildiğimi diğeri bilmez onun bildiğini ben bilmem paylaşa paylaşa herkes bir şeyler öğreniyor işte 95-96 yıllarda zordu bu işler kimse pek fazla bir şey paylaşmaz dı o yüzden tırmalardık yabancı siteleri ya da yapışırdık bilgisayardan anlayan birine şimdi öyle değil yaz google aradığını ,ilaç hemen geliyor karşına ama benim gibisini googleda arasan bulamazsın oda ayrı bir konu :mrgreen:

abi crackli programların hepsi ayrı bir dert ,sabahta dedim ya kimse babasının hayrına cracklemiyor o programları mutlaka bir hata yaptırıyor sisteminde ,kimisi internet explorerı bozuyor,kimisi sistemin altında çalışıp bir takım bilgiler alıyor vs.vs zaman içersinde verdiği sıkıntıları gözleyip çözebiliyor insan ,çözemediğinde de format kaçınılmaz oluyor aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misali ,bana kalsa internet üzerinden bir tane bile program indirmeyin derim ,ama kuduruyoruz ya iila bir şeyler yapıcaz ,karıştırıcaz diye :cherry: olmuyor indirmedende ,yapacak bir şey yok ..öyle ya da böyle katlanıcağız sonuçlarına
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
ben zamanında çok uğraştım bütün her şeyle o yüzden bilirim bir çok şeyi ama şöle bir durum var bu olay engin bir deniz olduğundan benim bildiğimi diğeri bilmez onun bildiğini ben bilmem paylaşa paylaşa herkes bir şeyler öğreniyor işte 95-96 yıllarda zordu bu işler kimse pek fazla bir şey paylaşmaz dı o yüzden tırmalardık yabancı siteleri ya da yapışırdık bilgisayardan anlayan birine şimdi öyle değil yaz google aradığını ,ilaç hemen geliyor karşına ama benim gibisini googleda arasan bulamazsın oda ayrı bir konu :mrgreen:

abi crackli programların hepsi ayrı bir dert ,sabahta dedim ya kimse babasının hayrına cracklemiyor o programları mutlaka bir hata yaptırıyor sisteminde ,kimisi internet explorerı bozuyor,kimisi sistemin altında çalışıp bir takım bilgiler alıyor vs.vs zaman içersinde verdiği sıkıntıları gözleyip çözebiliyor insan ,çözemediğinde de format kaçınılmaz oluyor aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misali ,bana kalsa internet üzerinden bir tane bile program indirmeyin derim ,ama kuduruyoruz ya iila bir şeyler yapıcaz ,karıştırıcaz diye :cherry: olmuyor indirmedende ,yapacak bir şey yok ..öyle ya da böyle katlanıcağız sonuçlarına

Bende bi ara programları çekip kırmak için denemekten işte format olayını mecburen çözdüm.. Problem olmayan crack yok gibi gerçekten... Bir ara sabahtan akşama kadar yeni program görünce dayanamıyordum.. Yükle ardından crackle ancak başıma gelmesik kalmadı..

Şimdi bu convertor programlarını geçmişte çekmiştim.. Mesela gezginler.net temiz bi site oradan baktım bulamadım...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ben yaptim oldu.:silent:
Sizde niye olmuyiorki?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Movie Maker'ın da versiyonlarına göre değişiklik gösteriyor Flash Video desteği. Güncel bir sürümle çevirebilecektir.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
benim sorcam soru ise şu veya bu..

siteye foto eklenirken kopyala yapıştır sistemi olamıyomu acep becerilemiyomuu ii olur hani
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
ben zamanında çok uğraştım bütün her şeyle o yüzden bilirim bir çok şeyi ama şöle bir durum var bu olay engin bir deniz olduğundan benim bildiğimi diğeri bilmez onun bildiğini ben bilmem paylaşa paylaşa herkes bir şeyler öğreniyor işte 95-96 yıllarda zordu bu işler kimse pek fazla bir şey paylaşmaz dı o yüzden tırmalardık yabancı siteleri ya da yapışırdık bilgisayardan anlayan birine şimdi öyle değil yaz google aradığını ,ilaç hemen geliyor karşına ama benim gibisini googleda arasan bulamazsın oda ayrı bir konu :mrgreen:

abi crackli programların hepsi ayrı bir dert ,sabahta dedim ya kimse babasının hayrına cracklemiyor o programları mutlaka bir hata yaptırıyor sisteminde ,kimisi internet explorerı bozuyor,kimisi sistemin altında çalışıp bir takım bilgiler alıyor vs.vs zaman içersinde verdiği sıkıntıları gözleyip çözebiliyor insan ,çözemediğinde de format kaçınılmaz oluyor aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misali ,bana kalsa internet üzerinden bir tane bile program indirmeyin derim ,ama kuduruyoruz ya iila bir şeyler yapıcaz ,karıştırıcaz diye :cherry: olmuyor indirmedende ,yapacak bir şey yok ..öyle ya da böyle katlanıcağız sonuçlarına

hocam en güzel ögrenme yöntemi araştırıp,kendin bulmandır... Sende en iyisini yapmışsın ugraşa ugraşa bir deniz sahibi olmuşsun... Dediğin gibi bazı insanlar senin bildiğini bilmez,senin bilmediğini onlar bilir..
Bende sistem tarafına agırlık veriyorum, server larla ugraşıyorum, bazen kullnıcılar şöyle bir program var şöyle yapıyor böyle yapıyor dediklerinde şaşırıyorum... Ben neden bilmiyorum diye... :mrgreen:
Bildiklerimizi paylaşa paylaşa başkalarına aktarırsak , insanlar bildiklerimizden faydalanır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:07 ----------

ben yaptim oldu.:silent:
Sizde niye olmuyiorki?

Benimkide çalışmadı abi, versiyon yükseltmeye kalktığımda ise hata veriyor. İhtiyaçım yoktu convert programım var ama kolaylık olur diye sevinmiştim... :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Youtube videolarini indirebilmek için bir çok program var ama farkedilir edilmez, program çalismaz hale geliyor.
Onun yerine verdigim linki kullanarak videolari indirebilirsiniz.

http://downthisvideo.com/

Yukaridaki adrese girdiginizde açilan sayfada,
Copy the link of the video page and paste it here:

Yazan yerin altindaki bolume, indirmek istediginiz youtube videosunun linkini yapistirin ve sagda bulunan download butonuna tiklayin.

Yeni bir sayfa açilacak.
Sayfanin alt kisminda turuncu renkli download FLV yazili bir buton var.
O butona tikladiginizda indirme islemi baslar.
Daha sonra Nero'da istediginiz formatta cdye kaydedebilirsiniz.

yada internete firefoxdan bağlanın....firefoxun eklentileri var...orda v downloder var onu ekleyin...face de yada youtube de izlediğiniz videoyu hemen indirirsiniz....
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
peki videodan sadece sesi almak istersek ne kullanalım. mp3 olarak kaydetmek istiyorum, internet üzerinden birkaç site denedim ama sesin kalitesini düşürüyorlar. şöyle pratik bir program var mı ?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
peki videodan sadece sesi almak istersek ne kullanalım. mp3 olarak kaydetmek istiyorum, internet üzerinden birkaç site denedim ama sesin kalitesini düşürüyorlar. şöyle pratik bir program var mı ?

goldwave:cat:
Fakat ben ne tavsiye ettiysem, hiçbiri çalismadi.
Onu da gozonunde bulundur.:cherry:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
goldwave:cat:
Fakat ben ne tavsiye ettiysem, hiçbiri çalismadi.
Onu da gozonunde bulundur.:cherry:

peki ben formattan sonra driverler yoksa bir program görmüştüm..CD de..IMS idi galiba... Onu takınca olmayan driverleri otomatik olarak buluyor ve kuruyor..Bunu nerden bulabiliriz...:rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
peki ben formattan sonra driverler yoksa bir program görmüştüm..CD de..IMS idi galiba... Onu takınca olmayan driverleri otomatik olarak buluyor ve kuruyor..Bunu nerden bulabiliriz...:rendeer:

Hocam hiç bilgim yok.
Driver derdiyle ugrasmayali uzun yillar oldu.
Avrupa'da bizim sizingibi kaçak kuçak islere girme sansimiz yok.
Yani kullandigimiz her cihaz, orjinal ve yasal.
Ben ancak programlar ve programlama konusunda nispeten yardimci olabilirim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Hocam hiç bilgim yok.
Driver derdiyle ugrasmayali uzun yillar oldu.
Avrupa'da bizim sizingibi kaçak kuçak islere girme sansimiz yok.
Yani kullandigimiz her cihaz, orjinal ve yasal.
Ben ancak programlar ve programlama konusunda nispeten yardimci olabilirim.

Kaçak olayı değil.. Driverler yoksa formattan sonra büyük kolaylık da ondan..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kaçak olayı değil.. Driverler yoksa formattan sonra büyük kolaylık da ondan..

Tabii ki hocam ama bildiginiz gibi donanim parçalari cdleri ile birlikte satilir.
Muhtemelen tum bunlari bunyesinde barindiran indirebileceginiz siteler ya da forumlar mevcuttur.
Arastirmak lazim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Tabii ki hocam ama bildiginiz gibi donanim parçalari cdleri ile birlikte satilir.
Muhtemelen tum bunlari bunyesinde barindiran indirebileceginiz siteler ya da forumlar mevcuttur.
Arastirmak lazim.


Şimdi bizi korsancılıkla suçladın da.. Şöyle söyleyeyim..Bilgisayarı aldın..Herşey orjinal..driver cd leride var..Bir kaç yıl sonra kaybettin cd leri böle bi durum olamaz mı?..Sana bişey sordun sende bizi korsanlıkla suçladın...Merak etme artık Türkiyedede çoğu zaman cd lerini orjinal windowta veriyorlar... Bazı Üniversitelerde windows 7 yi microsoft ücretsiz dağıtıyor.....

Ayrıca windows alternatifi programlar da ücretsiz... Ayrıca driverlerin nerden çekilececeğiini bende biliyorum.. Ben başka şey sordum.. Neyse sormamış olayım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------

Hocam hiç bilgim yok.
Driver derdiyle ugrasmayali uzun yillar oldu.
Avrupa'da bizim sizingibi kaçak kuçak islere girme sansimiz yok.
Yani kullandigimiz her cihaz, orjinal ve yasal.
Ben ancak programlar ve programlama konusunda nispeten yardimci olabilirim.


Bende sana kaçak kuçak değil.. programla ilgili sormuştum..sen geç olduğu için algılayamadın galiba...
Merak etme Türkiye de de böyle illegal durumlara izin yok... Sen nerde isen buralara bakışın değişmiş....
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Toplam değeri 17500 tl olan dükkanım var şimdi nasıl on onbir binliralık programı kullanayım mecbur kopya kullanıyoruz :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
peki ben formattan sonra driverler yoksa bir program görmüştüm..CD de..IMS idi galiba... Onu takınca olmayan driverleri otomatik olarak buluyor ve kuruyor..Bunu nerden bulabiliriz...:rendeer:

Hocam sen bir program sormuşsun driverları bulup indiren, ama bu tip programlar lisans grektiren programlardır...
Alternatif bir program daha; Driver Guide.

coq demişti ; Avrupa'da bizim sizingibi kaçak kuçak islere girme sansimiz yok. Genel konuşmuş kişisel konuşmamışki.


Haklı ve dogru söylüyor, ülkemizde kim evinde lisanslı Xp kullnıyor söyleyebilirmisin? Yada parasını basıp program kullnıyor... ancak 10 kişi arasında 2 kişi, oda çok güzel bir ihtimal Türkiyede.

Hem üstüne alınma sen herşeyin lisanslı ise sorun yok yani :cat: benim evdeki herşey lisanssız kaçak kuçak, BSA eve baskın yapsa müebbet verirler heralde...:p
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende sana kaçak kuçak değil.. programla ilgili sormuştum..sen geç olduğu için algılayamadın galiba...
Merak etme Türkiye de de böyle illegal durumlara izin yok... Sen nerde isen buralara bakışın değişmiş....

Mert abi gerginsin biraz hayırdır ya:cherry:

coq arkadaşımız iyidir bildiği oldumu paylaşır,sorun olmaz ,
ben senin sormak istediğini anladım o bahsettiğin programın ismi driver tool kit,
bilgisayarına ya da laptopuna kurduğunda ,eksik driver varsa onu bulur ve internetten bu driverları indirir + driverının varsa yeni versiyonlarını bulur ve update eder ama ben sana genede tavsiye etmem o programı ben denedim ,bir kere gene cracklisini bulman lazım crack demek dert demek bulana kadar elli siteye girer çıkarsın ,elli tanede 40 site sana zarar verir ikincisi buldun kurdun diyelim kimi zaman sana uymayan bir driverı indirme olasılığı var ,hata yapabiliyor o program bazen ,sen pratiklik olsun derken ,daha fazla sıkıntı yaşarsın o programla ,benden sana tavsiye kullandığın laptop ne marka ise o markanın web sitesinden kendi modeline uygun driverları indirmen daha uygun ve doğru olur ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst