Arkadaşlar bizim bu motorların orjinal Lastikleri (Duro)..
İlk başlarda beni korkutmasına nazaran tutuşunu çok beğendim..
Dün Virajlı bi yola çıktım sırf Gezinti olsun diye..Yağmur yağıyor yerler ıslak..İlkte yatırmaya çok tereddüt ettim ama ilk virajı geçtikten sonra baktım tık yok..:cherry:
Hızımı az daha arttırdım 60-70 gidiyorum..:bounce:
2. viraj 3 viraj derken bi tane baya keskin bi viraja qeldim ki baktım Yusuf seslenio..:cyclopsan
Bismillah dedim SS makinalardaki qibi hafifte yere Diz verdim(koltukla temesı kesip motorun yan tarafına çıktım nerdeyse):mrgreen:
Ve Yerin ıslaklıqı ve virajı göz önünde bulundurursak motor az bişey g*t attı hepsi bu
daha 1500 km'lik yeni lastik diyemi böyle yoksa bu lastiğin normal halimi onu bilmiyorum..
Bir ara değiştirmeyi düşünmüştüm ama vazgeçtim.