- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
- Konu Yazar
- #1
gt 250 r de böylemi ? eğer böylese almam ilerde gt 250 r almayı düşünüyorumda
hyosungu alırken ondan ne beklediğini öğrenebilirmiyiz...
260 km/h ulaşmasını artçı ayaklarını yere deyecek kadar yatmasını benzini koklamasını bekledim...şaka bir yana çok bir beklentim yoktu evet ama böyle sert bir vites geçişi böyle rahatsız edici bir yol tutuşuda beklemiyordum yoksa hızı bile tatmin derece de ama rt 125 bile ondan daha konforluydu, vitesleri geçişleri oldukça rahattı ve mesajı açarken söylediğim gibi yaşadığım iş ve ders yoğunluğundan dolayı acil bir araca ihtiyacım vardı öbür motorumuda nakit sıkıntısından dolayı servisten çıkaramadım ve alım kolaylığı sağladığı için bir firmanın aracılığı ile kredi çekip bu motoru alabildim fazla kredi çekebilsem yamaha fz6 düşünüyordum.....
satma sebebini deteylı olarak zaten sıralamışsın açık yüreklilikle.Kusura bakmazsan birşeyi çok merak ettim.Motoru sıfır mı aldın ? sıfır aldıysan ortada bir çelişki var çünkü 5000 km az bir rakam değil.Yenimi anladın sana göre olmadığını.Hani 2.el aldım desen 2 ayda kısa bir süre değil.Pek bu tarz şikayetler duymadım motorla ilgilide o yüzden sordum yanlış anlama :rendeer: ha birde ne kredisi kullandın tüketicimi.bende değiştireceğim ufakta olsa kredi kullanmayı düşünüyorum.Bilgi verir misin rica etsem
öncelikle samimi bir şekilde motosiklet için düşüncelerini paylaşman oldukça objektif davrandıgından ötürü kutlarım. ama ne yalan söyleyeyim ihtiyaç kredisi çekip motosiklet alman ve 2 ayda begenmeyip satmak istemen senin için oldukça büyük bir maddi kayıba neden olacaktır. keşke ikinci el alsaydın da fazla bir maddi kaybın olmadan elden çıkarırdın.
yakıt ekonomisi istiyorsun fakat 500 cc makinada seninkinden az yakmayacaktır. degişştirmek istersende yeni teknoloji cbf 500 senin ihtiyaçlarına fazlasıyla cevap verebilecek bir motosiklettir. birde yamaha 660 x oldukça güzel makina. klasman farklı olsada daha önce bu tarza yakın bir motosiklet kullandıgın için daha kolay alışırsın.
Konuyu okurken enginer6 arkadaşın ER6'nın yakıt tüketimi konusu dikkatimi çekti. Biraz araştırdım çünkü bahsettiği değerler fazla düşük geldi bana. Ayrıntılı incelemelerinde ortalama 5.3 litre yaktığı söyleniyor yani bu da yüksek hızlarda en az 6.5-7 litre , 90-100 km ile ise 4.5 litre gibi bir rakam olabileceğini gösterir.