- Katılım
- 9 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,117
- Konu Yazar
- #1
yeminle wc'de canım çok sıkılıyo..mp3 ve bulmacamı alıp girerim her zaman![]()
benim canım sıkılır onda tek delik var hep aynı deliğede atılmazki bee :mrgreen: bana kalırsa bi laptop lazım abi :bounce::mrgreen: