[İstanbul - MT]

Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben serbest muhasebeci mali müşavirim.2 yıl sonra yeminli mali müşavirlik sınavına gireceğim.İnan çok zor bir sınav ama verilemez değil.Bizim gibi okuyarak kazanan ve devam eden insanlar için aslında hayat daha zor ve çetin.Allah yardımcımız olsun.Benimde aslında 12 ay kampa girmem lazım.artuık bakacağız:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her yerde yer var eyv. ama bu dershane elimi kolumu bağlıyordu açıkçası danıştayın kararı geri almasını pek istemiyorum sıkıldım bunaldım artık derslerden kafa dağıtmak lazım 3 ay okuduk yeter artık profosor mu olucaz ben ömrü hayatım boyunca bu kadar çalışmadım.ins, karar geri dönmezde bende cebimdeki 2 seneliğin rahatlığıyla her kortejda rahatça yer alırım :) :)

Ne mezunusun? Nereye girmek istiyorsun ?
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Lisede bu sene 5. senem mimarlık okuyorum, eğer katsayı kalkarsa avıkatlık ya da mimarlık okumaya devam etmek istiyorum, olurda kalkmazsa 2 senelik yıldız teknik inşaat teknolojisi okucam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de meslek lisesinden mezunum Lisede öğrendiklerini br kenara atıp başka bir mesleğe geçme derim.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
ben de meslek lisesinden mezunum Lisede öğrendiklerini br kenara atıp başka bir mesleğe geçme derim.

Katsayı kalkmazsa 4 seneliğe gitmek istersem bölümümle ilgili sadece yapı ressamlığı öğretmenliği var onada 17 senedir atama yapılmıyor.Eğer katsayı kalkarsa mimarlık okumak tabiki isterim sonuçta mimarlıkla ilgili programlar, kafa yapısı ve düşünce olarak yetiştirildik.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam istanbul,herkese iyi akşamlar dilerim
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
İyi akşamlar desem bir türlü demesem bir türlü:p:queen: neyse Uğur abi hoş geldin. nasılsın abi:rendeer:

De de iyi akşamlar de sıkma kendini :)
İyi diyelim iyi olalım Korkut Sen nasılsın :rendeer:
Ben yine GELENEKSEL BAYRAM GİRİBİNE yakalandım .:queen:
Bayram bitti iyileştim :pale:
Valla ne iştir anlamadım Bende şaşırdım bu işe iki bayramdır giribe yakalanıyorum hayret bir şey ya :silent:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
De de iyi akşamlar de sıkma kendini :)
İyi diyelim iyi olalım Korkut Sen nasılsın :rendeer:
Ben yine GELENEKSEL BAYRAM GİRİBİNE yakalandım .:queen:
Bayram bitti iyileştim :pale:
Valla ne iştir anlamadım Bende şaşırdım bu işe iki bayramdır giribe yakalanıyorum hayret bir şey ya :silent:

Ben iyiyim abi.Geçmiş olsun Vardır bi hayır be abi.:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Valla Hayırmı şermi biliyorum ama o mis gibi havalarda eve kapanmak tatsız bir olay be Korkut
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst