Two Brothers mı Akrep mi Derken?

Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
evet ikisi arasında baya bir kaldım seslerini dinledim ve two brothers ta karar kıldım fakat nettende baktım bulamadım satan bir yer var mı kadıköy civarı anadolu yakası 0 düsünüyorum
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Kawasaki ZX-6R V.A.L.E.™ 4-2-1 Complete Exhaust System (2009) - M-2 Aluminum Canister
Part Number: 005-2410106V
MSRP: $999.98

Makinana bu gider ama bayağı pahalı...
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
two brodhers doğru karar .... akrapovic egsozda gazı kapatınca patırtı sesleri geliyor , genelde insanlar o sesi sever ama ben nefret ediyorum ...

two brodhers sesi güzel ve tok ... hayırlı olsun
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
aynen öyle gür ve tok birses arkadasın rr ında gördüm ama pek sohbet fırsatım olmadı internetten aldığını söyle 1.400 e motovizyonda var diye duydum aradım kapalı anadolu yakasından bir yer varsa rahat gider bakarım
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
aynen öyle gür ve tok birses arkadasın rr ında gördüm ama pek sohbet fırsatım olmadı internetten aldığını söyle 1.400 e motovizyonda var diye duydum aradım kapalı anadolu yakasından bir yer varsa rahat gider bakarım




malum satış sitesinde ... kaliteli ve güzel egsozlar var birde oraya bak derim , sıfıra o kadar para vermeye gerek yok ... :cat:
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
mototaş ı aradım oda kapalı mototal bile kapalı :pr: bulana kadar raha:pt yok bana sahibinden de bi motovizyon birde mototaşta görünüyor bulunmaz hint kumaşı mubarek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst