Dostlar, bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.
daha var lan bayrama topitoş...:cherry:






cihan abi o xenon un çıkan aleminyum kutusu duruyormu?
Beyler bende delirmeye başladım artık bu cbf 150 nin far sorunundanGece nerdeyse gözüm kapalı gidiyorum ya.
Sağlam güzel bir xenon taktırmanın maliyeti bana ne kadara patlar.
Birde bu xenon elektiriği direk aküden alacak dimi yani şarş dinamosuna bağlı olmayacak gazı kapayınca sönmeyecek.. Ayrıca aküye bir etkisi olurmu aşırı yükleme yada çabuk boşalma gibi ?
aslında güne girer gibi xenonada ortak bulucan burdan taktırıcan...dimi...:cat: 55 liraya benim hayatım sözknousuysa helal olsun...artık hava erken kararıyor...ihtiyac abicim...
abi özcan var eleman ikiz takılıyoruz. adam jantlarıda boyadı siyaha zaten. onunda aklında bir fikir bu zenon olayı.. yani alırsam diğer tek elimde kalmaz
ama dediğin gibi gün de yapabiliriz aramızda . aylık 50 lira versin herkes. sıfır motor alırız her sene![]()
Duruyor ama içi altın, mücevher, euro larım ve motosikletlerimin anahtarları var,
malesef kullanıyorum o kutuyu,
semih alem adamsın he
kasap et derdinde kedi can derdinde senin gibi....:queen::queen:
Abi lazımdıda sorim dedim saol.
Beyaz CBF 150 arkadaşlar ilginizi çekermi bilmemGeçen gün Ortaköyde çektim.
Buarada arkadaşlar XENON olayıda nedir? Kim taktı kaça taktı hemen bir bilgi verin bakem.İstişare yapalım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------
Bu xenonda ortak bir tanıdık çıkarsa dediğiniz gibi fiyatlardan bende taktırayım. 55TL ye teki geliyorsa güzel.Taktırmaya nekadar harcanır acaba?Satarkende artı bir özellik olur.10Tl de taktırmaya gitse 65'e bitiremezmiyiz metehan hoca? Cihan birol banada bir yol gösterin yahu![]()
[
abi özcan var eleman ikiz takılıyoruz. adam jantlarıda boyadı siyaha zaten. onunda aklında bir fikir bu zenon olayı.. yani alırsam diğer tek elimde kalmaz
ama dediğin gibi gün de yapabiliriz aramızda . aylık 50 lira versin herkes. sıfır motor alırız her sene![]()