Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
daha var lan bayrama topitoş...:cherry:

Ula Metoş :) tamam, seninkini kutlamıyom o zaman şimdilik :) Sabah namazını mı bekleyelim hacu :) Gece uyurken aramışsın Metocum. Sabah gördüm. Sen ne yaptın izninde. Kaçabildin mi bi yerlere ?

Bu arada burada bi bayram trafiği var ki sormayın. Camdan görebiliyorum. İstanbul Yalova-Bursa istikametine doğru boşalıyor.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
cbf ailesi hepinizin bayramını kutlarım , fırsat bu fırsat havalar biraz iyiken bol bol gezin :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ganga İstanbul içi turlar yaptım...+2 gün daha izin verdiler...bugün bitti...ama yarın sabah mesaim başlar...Sabiha Gökçene gidecem zabahınan...yarın bayramlaşırız kankoi...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Beyaz CBF 150 arkadaşlar ilginizi çekermi bilmem :)Geçen gün Ortaköyde çektim.




Buarada arkadaşlar XENON olayıda nedir? Kim taktı kaça taktı hemen bir bilgi verin bakem.İstişare yapalım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------

Bu xenonda ortak bir tanıdık çıkarsa dediğiniz gibi fiyatlardan bende taktırayım. 55TL ye teki geliyorsa güzel.Taktırmaya nekadar harcanır acaba?Satarkende artı bir özellik olur.10Tl de taktırmaya gitse 65'e bitiremezmiyiz metehan hoca? Cihan birol banada bir yol gösterin yahu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
hep beyaz bir motosikletim olsun istedim.. buda çok güzelmiş. acaba kaça patlar bu iş bize? ruhsata falanda işlenecek, malum..

Unutmadan, herkesin bayramı mübarek olsun; içiniz huzur dolsun arkadaşlar!!

Selamlar! :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:43 ----------

Bu arada arkadaşlar, Xenon listesine benide yazın. :)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
iyi bayramlar

ALLAH bütün islam aleminin ve siz degerli mt üyesi arkadasların ve sevenlerinizin kurban bayramını mübarek eylesin , sevdiklerinizle sadece bayamlarda degil bir ömur mesut mutlu bahtiyar eylesin , mesakkatli şu üç gunluk dunya alemınde yar ve yardımcınız olsun :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
xenon ampüllere trafik bişey demez,
çünkü o kadar çok kullanan varki hangi birine bişey desin,
ben cbf 250 taktım,
hatta cbf 150 ye takacaktım tam o sırada satma işi çıkınca bıraktım, kısmet cbf 250 imiş.
kuzenle beraber set aldık ama set içinde ayrı ayrı ampül baglantıları var,
yani birbirine baglı değil ayrı ayrı takılıyor ve bizde öyle yaptık.
çiftti 300 tl,
ucuz alıp 6 ay sonra patlama derdi yaşamayacasanız kaliteli bir xenon alın derim.
yoksa 5 tl ye beyaz yanan ampüller var,






 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Beyler bende delirmeye başladım artık bu cbf 150 nin far sorunundan :D Gece nerdeyse gözüm kapalı gidiyorum ya.

Sağlam güzel bir xenon taktırmanın maliyeti bana ne kadara patlar.
Birde bu xenon elektiriği direk aküden alacak dimi yani şarş dinamosuna bağlı olmayacak gazı kapayınca sönmeyecek.. Ayrıca aküye bir etkisi olurmu aşırı yükleme yada çabuk boşalma gibi ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
cihan abi o xenon un çıkan aleminyum kutusu duruyormu?

Duruyor ama içi altın, mücevher, euro larım ve motosikletlerimin anahtarları var,
malesef kullanıyorum o kutuyu,
semih alem adamsın he
kasap et derdinde kedi can derdinde senin gibi....:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 ----------

Beyler bende delirmeye başladım artık bu cbf 150 nin far sorunundan :D Gece nerdeyse gözüm kapalı gidiyorum ya.

Sağlam güzel bir xenon taktırmanın maliyeti bana ne kadara patlar.
Birde bu xenon elektiriği direk aküden alacak dimi yani şarş dinamosuna bağlı olmayacak gazı kapayınca sönmeyecek.. Ayrıca aküye bir etkisi olurmu aşırı yükleme yada çabuk boşalma gibi ?

hiçbir sorun olmaz arkadaşım al xenonu kullan ne çokpahalı al nede çok ucuz al,
150 tl civarı gibi alırsan kullanırsın.
dedigin gibi direk aküden baglanıyor ve cbf 150 deki orjınal sorun ortadan aklkmış oluyor.
kontaga bağlı olacağı için düğme yaptırırsan iyi olur,
kapalı iken marşa basıp sonra açarsın farlarını.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
aslında güne girer gibi xenonada ortak bulucan burdan taktırıcan...dimi...:cat: 55 liraya benim hayatım sözknousuysa helal olsun...artık hava erken kararıyor...ihtiyac abicim...

abi özcan var eleman ikiz takılıyoruz. adam jantlarıda boyadı siyaha zaten. onunda aklında bir fikir bu zenon olayı.. yani alırsam diğer tek elimde kalmaz :)
ama dediğin gibi gün de yapabiliriz aramızda . aylık 50 lira versin herkes. sıfır motor alırız her sene :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Beyaz CBF 150 arkadaşlar ilginizi çekermi bilmem :)Geçen gün Ortaköyde çektim.

Buarada arkadaşlar XENON olayıda nedir? Kim taktı kaça taktı hemen bir bilgi verin bakem.İstişare yapalım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------

Bu xenonda ortak bir tanıdık çıkarsa dediğiniz gibi fiyatlardan bende taktırayım. 55TL ye teki geliyorsa güzel.Taktırmaya nekadar harcanır acaba?Satarkende artı bir özellik olur.10Tl de taktırmaya gitse 65'e bitiremezmiyiz metehan hoca? Cihan birol banada bir yol gösterin yahu :)


beyaz cbf ön çamurluğıu kırık...ahı gitmiş vahı kalmış...o yüzden her fantaziye açık...:p valla ortağa girelim ama 100 liralık xenondan bize hayır gelirmi acaba mevzu bu...

[
abi özcan var eleman ikiz takılıyoruz. adam jantlarıda boyadı siyaha zaten. onunda aklında bir fikir bu zenon olayı.. yani alırsam diğer tek elimde kalmaz :)
ama dediğin gibi gün de yapabiliriz aramızda . aylık 50 lira versin herkes. sıfır motor alırız her sene :)

işte senin ekürinde var...bu saate durduğun kabayat...:pxenonsuz cbf kalmasınn...:)

Cİhannn bu ne len özel çantalar falan...aslınd aavrupadan gelen birine aldırmak laızm orada ucuzdur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst