Jantlarımı boyatıcam Renk konusunda kararsızım

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İdare değil abi kavgaya gerek yok... Hepimizin metehan abisisin sen..
Evet bende vitesli motor kullanan bayanları tebrik ediyorum. Dediğin gibi çoğunlukla artcı olmaları daha iyi :)
Abi 1 - 2 sene artık anca yeter, sonra fazer a falan geçerim artık :)
Bir ara makineleri değişelimde 3 - 5 gün kral takıl sende abi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------

Biz konu dışına kaydık şant rengi şerit rengi arkdaşlar önerilieriniz itina ile değerlendirlir. Photo shop bilen varsa çok memnun olurum.

taktın fotoşopa he...:p ya yaptır gör işte olmadı değiştirirsin kankam...aman yengeye verme motoru perte çıkar devirir falan...:p

...abi ben bu yazdıklarının hiç birine ''kesinlikle'' katılmıyorum.bu yaşıma kadar kendime ait 3 tane motorum oldu.150cc çinli/650xvs dragstar japon/cbf 150 japon...hepsindede ayrı bir zevk aldım,hepsinide çok sevdim.benim altımdaki motora göre bana itibar gösterecek veya paçoz muamelesi yapıcak adamla benim işim olmaz,valla öyle adamlar tanıyorumki,müşterilerimizden parasının haddi hesabı yok,içtiği sigara ''samsun216'' aynı sigarayı inşaat ameleside içiyor.hoş ben ameleyi kınamıyorum şerefiyle parasını kazanıyo,yanlız garip olantarafı ne düşündünde böyle bir örnek verdin,anlayamamış durumdayım...yani insanları giyimi,kuşamı,yediği,içtiği,bindiği motoru vs vs. daha bir çok örnek türetile bilir.sınıflandırmak bence sana hiç yakışmadı mete abi.

dostum beni az çok tanırsın özü neyse işin yazarım...Sen Anadoludasın...bak orda bu motorlar gerçekten alım gücüne göre pahalı...makinalarımız özünde kral sağlam...çinçonlara nazaran gerçekten iyi kalitede...orada şartlar ne bilmiyorum ama İstanbulda 17 milyon var...nereye baksan bunlardan var...ve hepsi kötü kullanıyor...yani burada eleştiriliyoruz...bende umursamam...sallamam utanmam makinamdan ama bakış açısı malesef bu...bize kapkaccı gözüyle bakılıyor burda...:cat:

amelelilk kötümü dedik...garibanlık kötümü dedik...kekoroluk kötümü dedik...yok...yani sadece buranın gerçekleri bunlar...kırmak istemedim yani...beni tanırsın...:cat:

abi hatunun vitesli tecrübesi var nx4 den..:cat:

avukatlık yapma len şaban...:p gördünmü gözünle...

Benim jantlar ne olucak :))

konuya ben girince böyle oluyor naparsın...:cherry:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Metehan abi 1 kere boyattık yeter beyenmezsek yine mi uğraşıcaz zaten fırın boya yaptırıyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olm niye piripikleniyon...zevk işi bu...kimse ondan ses etmek istemiyor....
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Biraz değiştireyim motoru diyorsan;
Koyu Altın veya koyu kahverengi jant üzerine altın rengi şeritli koyu kahverengi sele kaplaması benim tavsiyemdir.

image.php
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
10215461_242.jpg
[/QUOTE]

böyle bişey yap.harika durmuş.senin motorada gidecek 2 renk var 1.siyah 2. füme jant şeridinide boyattıktan sonra daha kolay seçersin bence
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
dostum beni az çok tanırsın özü neyse işin yazarım...Sen Anadoludasın...bak orda bu motorlar gerçekten alım gücüne göre pahalı...makinalarımız özünde kral sağlam...çinçonlara nazaran gerçekten iyi kalitede...orada şartlar ne bilmiyorum ama İstanbulda 17 milyon var...nereye baksan bunlardan var...ve hepsi kötü kullanıyor...yani burada eleştiriliyoruz...bende umursamam...sallamam utanmam makinamdan ama bakış açısı malesef bu...bize kapkaccı gözüyle bakılıyor burda...:cat:

amelelilk kötümü dedik...garibanlık kötümü dedik...kekoroluk kötümü dedik...yok...yani sadece buranın gerçekleri bunlar...kırmak istemedim yani...beni tanırsın...:cat:



mete abi. ben işin bu boyutundan bakmamıştım.kusuruma bakma.senide çok iyi tanıyorum,sayende motorumu tanıdım,yedek depo,jikle:queen:hatırlarsın hani.yaptığın iyiliği unutmam..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:44 ----------

Biraz değiştireyim motoru diyorsan;
Koyu Altın veya koyu kahverengi jant üzerine altın rengi şeritli koyu kahverengi sele kaplaması benim tavsiyemdir.

image.php



şu canta bittim valla:cat:.bende yaza doğru cbf'imi makyajliyim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi. ben işin bu boyutundan bakmamıştım.kusuruma bakma.senide çok iyi tanıyorum,sayende motorumu tanıdım,yedek depo,jikle:queen:hatırlarsın hani.yaptığın iyiliği unutmam..:cat:



Bizim memleket Uşakta bu motora şu an 4400 lirayı verenle dalga geçer arkadaşları...neden o paraya ne gıcır arabalar bilinmi...toroslar şahinler...yani işte böle beni tanıdığını bildiğim için anlayışın için sağol biraderim...:rendeer: biz şanslıyız ki cebefemiz var...olmayanlar düşünsün...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst