- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Hayırdır:mrgreen:Kurtarın beni iyi bir avukata ihtiyacım var dadanakan cı diye üstüme geliyorlar :salut:
Hayırdır:mrgreen:Kurtarın beni iyi bir avukata ihtiyacım var dadanakan cı diye üstüme geliyorlar :salut:
Hayırdır:mrgreen:
Bura Türkiye iki gün ortadan kaybolmaya gör :queen:
Doğru diyorsun valla
İşler yoğunmu.:silent:
Nerde be abi evde pinekliyorum bir veya iki gün çalışabiliyorum ançak
İşler yoğunmu.:silent:
Şişli mt ben Tünal aleyküm selam kardeş.Yarın sabah mt istanbul yol grubu sabah 08 00 de levent bp de toplanıyoruz.08 30 hareket istikamet sapanca civarı haberiniz olsun.:queen:İyi akşamlar sisli mt![]()
İyi günler abicim nasılsınız:rendeer:
teşekkür ederim iyiyim karasahin kardeş selamlar.:rendeer:
iyi akşamlar istanbul mt.:rendeer:
sizlerede selamlar iyi akşamlar uğur abi, korkut kardeş, herkese güzel bir hafta sonu tatili diliyorum.:rendeer:
Sağlık nedeniylemi yoksa işlerdemi problem var.:silent:
iyi akşamlar istanbul mt.:rendeer: