BMW S1000RR yol versiyonu yüzünü gösterdi

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
coq Benim bildiğimstandart bi k7 bile arka tekere 168 hp güç verebilirken verdiğin testte kranktan 191 hp çıkartabilen k9 nasıl bu kadar düşük güç değerlerine sahip?
Neden bu kadar yüksek aktarmadaki kayıplar? Zincir yerine kayış mı kullanmışlar :p
Yada bizim yıllardır Türkiyede dergilerde yada sitelerde gördüğümüz okuduğumuz testlermi yalan?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
coq Benim bildiğimstandart bi k7 bile arka tekere 168 hp güç verebilirken verdiğin testte kranktan 191 hp çıkartabilen k9 nasıl bu kadar düşük güç değerlerine sahip?
Neden bu kadar yüksek aktarmadaki kayıplar? Zincir yerine kayış mı kullanmışlar :p
Yada bizim yıllardır Türkiyede dergilerde yada sitelerde gördüğümüz okuduğumuz testlermi yalan?

Valla ben amerikalilarin yalancisiyim diyecegim ama maalesef bir baska test sonucu da akrapovic den geldi.

Bunlar litreliklerin stok olçumleri.

HONDA CBR 1000 RR 170.6 rwp

KAWASAKI ZX-10R 163.1 rwp

SUZUKI GSX-R1000 168.1 rwp

YAMAHA R1 161.6 rwp

DUCATI 1198S 157.4 rwp

APRILIA RSV4 Factory 165.0 rwp

BMW S1000RR 185.53 rwp
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
ama bu değerler yol durumuna,kullanılan lastiğin özelliklerine ve süspansiyon ayarlarına göre değişkenlik göstermezmi?
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
Nasıl far koyalım demişler... Biri yuvarlak demiş , biri düz... Karar veremeyen tasarımcılar , ikisini de koymayı uygun görmüşler. :p
050809_front1.jpg


Işte size bir sanat eseri
bmw-s-1000-rr-svelata-a-monza_44.jpg

Önüne kafa çalıştırcaklarına arkaya çalıştırmışlar..:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
coq, bildiğim kadarıyla 1000rr kullanıyorsun ama suzuki değerleri daha yüksek. neden suzuki değil de honda ya da neden honda???
sen bu işin kitabını biliyorsun, ben nakeddan sonra karenajlı makina düşünüyorum. rüzgar beni çok fena tokatlıyor ya da yaşlanıyorum.

neden güçlü olan değil?
neden bmw değil?
hondanın üstün özellliği endir üstad?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzelmişş , farları çok acayip amaa :silent:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
coq, bildiğim kadarıyla 1000rr kullanıyorsun ama suzuki değerleri daha yüksek. neden suzuki değil de honda ya da neden honda???
sen bu işin kitabını biliyorsun, ben nakeddan sonra karenajlı makina düşünüyorum. rüzgar beni çok fena tokatlıyor ya da yaşlanıyorum.

neden güçlü olan değil?
neden bmw değil?
hondanın üstün özellliği endir üstad?

:)

Benim marka takintim yok.
Hemen her marka ve modeli satin alip kullanmisligim vardir.
Bazisini bir daha almam deyip, elimden çikarmisimdir.
Bazisini, yeni bir modele heveslenip, elimden çikarmisimdir.
Bazisini satip, çok pisman olmusumdur.
Ornegin 2004 model bir ZX10 R almistim.
Pistte onunla yasadigim zevki baska hiç bir motosikletle yasamadim.
Yarin karsima temiz bir tane çikarsa, gozum kapali alirim.

Su an Honda kullanmamin sebebi guç falan degil.
Aradaki bir kaç beygir fark beni etkilemez.:)
Spor bir motosiklet kullaniyorsan, belli bir sure sonra neye ihtiyacin oldugunu farkedersin.
Tercihlerin de buna gore sekillenir.
Ama tabi isin bir çok boyutu var ve anlatmak uzun is.:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
:)

Benim marka takintim yok.
Hemen her marka ve modeli satin alip kullanmisligim vardir.
Bazisini bir daha almam deyip, elimden çikarmisimdir.
Bazisini, yeni bir modele heveslenip, elimden çikarmisimdir.
Bazisini satip, çok pisman olmusumdur.
Ornegin 2004 model bir ZX10 R almistim.
Pistte onunla yasadigim zevki baska hiç bir motosikletle yasamadim.
Yarin karsima temiz bir tane çikarsa, gozum kapali alirim.

Su an Honda kullanmamin sebebi guç falan degil.
Aradaki bir kaç beygir fark beni etkilemez.:)
Spor bir motosiklet kullaniyorsan, belli bir sure sonra neye ihtiyacin oldugunu farkedersin.
Tercihlerin de buna gore sekillenir.
Ama tabi isin bir çok boyutu var ve anlatmak uzun is.:)

anladım sağol...
ama sanırım benim sonum bu servisler yüzünden honda 600rr olacak ya da transalp olacak... kısmet :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Tasarım çok güzel, farları beğenmediniz ama iki yuvarlak yapsa R1 kopyası, iki sivri yapsa cbr kopyası diycektiniz. Adamlar kimseyi örnek almıyor, kopyalamıyor.
Bmw dir, ne yapsa hoştur diyorum. (egzos facia :D )
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Tasarim ekibine ulastim.
Farlari tasarlayan herif buymus.
:p

bmw.jpg
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
varsın bmw teknolojisi olsun almanlara helal olsun adamlar yapıyorlar,yeni döktürmüşler kaçtane marka motorumuz var sorulur veya arcımız yorum kolay bıravo bmw mükemmel makina:cherry:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
farları sanki kazalı gibi yapım hatası olsa gerek :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:04 ----------

Tasarim ekibine ulastim.
Farlari tasarlayan herif buymus.
:p

bmw.jpg

abi bunu şimdi gördüm yarıldım ya :mrgreen::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst