Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Kaptan abi..
güzel bi çalışma olmuş emegine saglık..
yaz aylarının ortasında bende aynı taktikle jantlarımı boyamıştım..
yanlız kırmızı şerit yerin ben fosfor yeşili çektim..
baya bi gösterişli oldu :)

Siyah CBF'e ile seritlerin renk uyumu guzel olmuş. Kızmızı için Siyah jant ve kırmızı serit hos duruyor...Bakalım bana ne zaman kısmet olacak.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
[
[/COLOR]Arkdaşlar ilk defa bugun motor 5 VİTESTEN 4 VİTESE DÜŞME YAPTI KENDİLİĞİNDEN sizdede oldumu böyle hiç. Birkere oldu doğaldır dedim tam girmemişti belkı dedim 4 5 defada olunca aynı sey. 5 vitese atıyorum 500 600 m gidiyorum motor 4 e geçiyor.
Lütfen yardımcı olurmusunuz, acaba neden yapar bunu??[/QUOTE]


vites düşmesi diye bi olay yok vitesi geçirememe var , senin kulanmanla alakalı yani :cat:
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28
vites düşmesi diye bi olay yok vitesi geçirememe var , senin kulanmanla alakalı yani :cat:[/QUOTE]

İnşallah dediğin gibidir abi bugun tekrar deneyecem yaparsa SERVİSLİK
İlgin için sagol tesekur ederim..:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Evet beyler geldi çattı benzin tüketimimi ölçebildim sonunda. Motor şuan 1500kmde buyrun sonuçlar. Test %100 şehir içi kullanımdır. Uzun yolda bu sarfiyat dahada düşecektir (arttık daha ne kadar düşecekse)

13 Kasımda depo ağzına kadar fullendi.

Test zamanı : 13 Kasım Cuma - 20 Kasım Cuma (7 gün)
Yapılan km : 330KM

Ve bugün yani 20 kasım cuma depo tekrar agzına göre fullendi, buna göre:

Alınan benzin: 9.391 lt & 31.37TL

Hesaplarsak: 330kmde 31.37tl ise

100 KM DE 9.5 TL & KMDE 9.5 Kuruş yakmış. Ayrıca 100km de 2.8 Litre yakmış. Motorun yakıt tüketimi diğer cbf150lere oranla nasıl yorumlarınızı bekliyorum. Ayrıca belirteyim motorun rodajı E-K-S-İ-K-S-İ-Z yapıldı. Motor 70 kmyi geçmedi, tam gaz 1 kere bile açılmadı, yüksek devirlerde asla kullanılmadı. :cat:

Km sayacı sıfırlandı. Haftaya yeni verilerle burdayım:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
8,000 bakımında kurcalarlar artık :)
bu arada yarın, haftasonu falan nası çalışıyosun? uygun olursan 5 ten sonra buluşalım aga. lafın belini kıralım :)

ooo kank abu dünya sana güzel valla...:p 5 ten sonra birde siparişide vermişin...bu adam kaç saat çalışır eve ne zaman gider gelir heç umrunda değil...:pale:

yeni yılda cbf'de herhangi bir değişiklik yapılacak mı bileniniz var mı?

Hondadan beklemem...en çok sattığı modeli yenilemeyi akıl demeyecek kadar acziyet içindeler...



arkadaşlar facebokta gezerken bi gurup gördüm şu cbf lerin renklerine bakın..
[]

günaydın...biz bunları kaç sayfa önce incelemiştik ...:)


arkadaşlar ethem76 kardeşimin neti 2 gündür (hat kopması yüzünden) olmadığından siteyi takip edemmeektedir...belkide onun için en hayırlısı olmuştur...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewt kaptanım. senin de bu konuda kulaklarını çınlattık gecen gece..


:) çene açılırla iyice donsun garibim sonra.
Hatta o mavi kask da çene açılır zaten.
Benim bu konudaki yorumum:
Kaymayan lastik yoktur , yanlayan lastik vardır.
Hava almayan kask yoktur. Yere düşünce kırılmayan kask vardır.
:queen::queen::queen:
zaten hiçç rüzgar almasa boğuluruz :queen:
tamam tamam gece gece soğuk espiri makinası gibi oldum.
Düşünce seni korusun Yeter. içine bere takarsın alttan atkı bağlarsın olur biter.


annen seni geceleri deepfreze mi atıyor bu ne soğuk espiri..:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

arkadaşlar facebokta gezerken bi gurup gördüm şu cbf lerin renklerine bakın..
http://www.facebook.com/pages/MTV-H...php?pid=558511&id=6484002798&fbid=13057397798




diğer fotolarada baktınmı döğüşüp zıkkımlanıp kusuyorlar..:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------

80 kuruş yakıyor 15000kmde..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aykan valla son dönem 1 aydır iyice boşladık bu topacı...yani millete istedikleri bilgileri vermekte tembellik yapıyoruz farkındamısın...

evet ya aynen öle sorun söyleyelim servisi gibi oldu, servis manuellerini bi özet geçmek gerek..makara mokoko da bi yere kadar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 ----------

peki kaç litre yağ yakıor :p

len erhan yağ mağ yakmıyo bu motor hadi bakayım başka topaça:p
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
peki kaç litre yağ yakıor :p

geçen gün 10 litre yağ koydum 8 litresini yakmış kerata :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:04 ----------

annen seni geceleri deepfreze mi atıyor bu ne soğuk espiri..:queen:
bu da güzell :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------





diğer fotolarada baktınmı döğüşüp zıkkımlanıp kusuyorlar..:queen:
adamlar börtü böcek yiyor yaw. yılan felan.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------

80 kuruş yakıyor 15000kmde..

artık hiçç hesaplamıyorum. ben hesaplıyorum devlet zam yapıyor. matematik alimi olucaz sonunda..
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Metehan abi nerelerdesin?? Görüşemez olduk. Unuttun gittin bizi.. CBF 150 alalım diyorum alma diyorsun bana.. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi nerelerdesin?? Görüşemez olduk. Unuttun gittin bizi.. CBF 150 alalım diyorum alma diyorsun bana.. :)

sen layığını buldun...eski apaçi cebefeci olmaz kanka...aldın İtalyanı öttürürsün 40 yıllık motörcü gibi gezersin Nişantaşında hörmet görürsün birde...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------

evet ya aynen öle sorun söyleyelim servisi gibi oldu, servis manuellerini bi özet geçmek gerek..makara mokoko da bi yere kadar :)
:p


yok lan devam makaraya...:cherry:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
sen layığını buldun...eski apaçi cebefeci olmaz kanka...aldın İtalyanı öttürürsün 40 yıllık motörcü gibi gezersin Nişantaşında hörmet görürsün birde...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------



yok lan devam makaraya...:cherry:
:))) Kandıramadın beni bak başkası kandırdı üstüne bide motorunu sattı :) bide üstüne satmadan servise soktu sıfır lastik komple balalar, ıvırı zıvırı çantası ne var ne yok yapıldı :)) 40 yıllık motorcu gibi gezerim tabi ama nişantaşı yetmez, şimdi cağaloğlundayım :))
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hacı valla şans diyorum...hak yoluna bensiz girdin ona şaşarım...sana maxi 250 al deseydim bana hadi len ordan derdin...neler vardı kafanda neyin oldu...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
hacı valla şans diyorum...hak yoluna bensiz girdin ona şaşarım...sana maxi 250 al deseydim bana hadi len ordan derdin...neler vardı kafanda neyin oldu...

Walla abi sorma mimar müşterim kandırdı, oda 650 honda silwerving aldı şimdi gönlüm onda dün kullandım çok fena bir makine..
Abi aslında kanmamın sebebi geçen sene yağmurda kış da dizlerime kadar ıslanıyordum malum nişantaşındayım korumalık derilerden taksak karizmamız çizilecek, senin gibi sarı botlarımızda yok :))))
Bakalım bu seneyi italyan güzeli ile geçirelim. Yarın bu arada kız ark. edirneye doğrru gidicez hava güzel olursa.. Akşam telefonlaşalım..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Walla abi sorma mimar müşterim kandırdı, oda 650 honda silwerving aldı şimdi gönlüm onda dün kullandım çok fena bir makine..
Abi aslında kanmamın sebebi geçen sene yağmurda kış da dizlerime kadar ıslanıyordum malum nişantaşındayım korumalık derilerden taksak karizmamız çizilecek, senin gibi sarı botlarımızda yok :))))
Bakalım bu seneyi italyan güzeli ile geçirelim. Yarın bu arada kız ark. edirneye doğrru gidicez hava güzel olursa.. Akşam telefonlaşalım..

demek kandırıldın...:p ah canım yisinler...

güzel plan Haci Edirne sana yolları dar gelir ama rahat rahat gider uzarsın 2 kişi...ben şimdi çıkıyorum kızımcımla İstinye parka olucam...papaii mt ahalisi...akşamınan görüşelim kankastar..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst