- Katılım
- 10 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,499
Siyah CBF'e ile seritlerin renk uyumu guzel olmuş. Kızmızı için Siyah jant ve kırmızı serit hos duruyor...Bakalım bana ne zaman kısmet olacak.

8,000 bakımında kurcalarlar artık
bu arada yarın, haftasonu falan nası çalışıyosun? uygun olursan 5 ten sonra buluşalım aga. lafın belini kıralım![]()
yeni yılda cbf'de herhangi bir değişiklik yapılacak mı bileniniz var mı?
arkadaşlar facebokta gezerken bi gurup gördüm şu cbf lerin renklerine bakın..
[]
ewt kaptanım. senin de bu konuda kulaklarını çınlattık gecen gece..
çene açılırla iyice donsun garibim sonra.
Hatta o mavi kask da çene açılır zaten.
Benim bu konudaki yorumum:
Kaymayan lastik yoktur , yanlayan lastik vardır.
Hava almayan kask yoktur. Yere düşünce kırılmayan kask vardır.
:queen::queen::queen:
zaten hiçç rüzgar almasa boğuluruz :queen:
tamam tamam gece gece soğuk espiri makinası gibi oldum.
Düşünce seni korusun Yeter. içine bere takarsın alttan atkı bağlarsın olur biter.
arkadaşlar facebokta gezerken bi gurup gördüm şu cbf lerin renklerine bakın..
http://www.facebook.com/pages/MTV-H...php?pid=558511&id=6484002798&fbid=13057397798
![]()
abüüüvalla meto ben geri kalmışım kankoi yeni görüdümde...
80 kuruş yakıyor 15000kmde..
Aykan valla son dönem 1 aydır iyice boşladık bu topacı...yani millete istedikleri bilgileri vermekte tembellik yapıyoruz farkındamısın...
peki kaç litre yağ yakıor![]()
peki kaç litre yağ yakıor![]()
annen seni geceleri deepfreze mi atıyor bu ne soğuk espiri..:queen:
bu da güzell
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------
diğer fotolarada baktınmı döğüşüp zıkkımlanıp kusuyorlar..:queen:
adamlar börtü böcek yiyor yaw. yılan felan.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------
80 kuruş yakıyor 15000kmde..
Metehan abi nerelerdesin?? Görüşemez olduk. Unuttun gittin bizi.. CBF 150 alalım diyorum alma diyorsun bana..![]()
evet ya aynen öle sorun söyleyelim servisi gibi oldu, servis manuellerini bi özet geçmek gerek..makara mokoko da bi yere kadar
![]()
sen layığını buldun...eski apaçi cebefeci olmaz kanka...aldın İtalyanı öttürürsün 40 yıllık motörcü gibi gezersin Nişantaşında hörmet görürsün birde...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------
yok lan devam makaraya...:cherry:
hacı valla şans diyorum...hak yoluna bensiz girdin ona şaşarım...sana maxi 250 al deseydim bana hadi len ordan derdin...neler vardı kafanda neyin oldu...
Walla abi sorma mimar müşterim kandırdı, oda 650 honda silwerving aldı şimdi gönlüm onda dün kullandım çok fena bir makine..
Abi aslında kanmamın sebebi geçen sene yağmurda kış da dizlerime kadar ıslanıyordum malum nişantaşındayım korumalık derilerden taksak karizmamız çizilecek, senin gibi sarı botlarımızda yok)))
Bakalım bu seneyi italyan güzeli ile geçirelim. Yarın bu arada kız ark. edirneye doğrru gidicez hava güzel olursa.. Akşam telefonlaşalım..