Direksiyon sağa çekiyor! (önemli lütfen yardımcı olun!)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
17
Arkadaşlar kusura bakmayın ama çoğunuz benim gibi bir şeyden anlamıyor,aklına ne geldiyse yazıyor,arkadaşın da kafasını karıştırıyor.Görmediğiniz bir motorun şurasını değiştir şundandır,burasını değiştir bundandır nasıl diyebiliiyorsunuz?Benim aciz kanaatim şudur,Sezgin arkadaşım,senin motorun CBF 150Yani 150 km lik yol rahatt yaparsın.Sen Eskişehir den Bursa ya git arkadaşım,orada motor piyasası dah sağlam ve oturmuş durumda,iyi ustalar var.Eskişşehir deki hemen hemen her ustayı biliyiorum,iyi ustalar var,yok değil,yalnız servis ücretleri çok yüksek ve derdine derman olamayabilirler.Sen yavaş yavaş git,hatta İnegöle git...ciddi söylüyorum..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
arkadaşlar tekrar merhaba..

fehmiilker---hocam süspansiyon değişti..dış kısın değişmedi..

tr100a---hocam inan haklısın...hepsinin tek amacı nekadar çok parça değiştireimde para kazanayım..çoğunda ustalık yok bile..iki vida söküp takıyorlar..

secretplay--- hocam zaten senın forumda açtığın konuya baktıktan sonra şasede yamukluk olamayacağı aklıma geldi..

mach1---ön çatalın içi yani süspansiyon kısmı değişti..
...........................................................................................
arkadaşlar burdaki servisi merkez hondaya şikayet ettim ve bugun benı burdakı servis çağırdı ve inanılmaz bir şekilde karşıladılar...emin olun kralı gelse böyle karşılamazlardı :) 3 usta motora bindi kontrol etti..bakalım heralde yarın bi sonuç çıkar....eğer cidden servislerden memnun değilseniz bence direk şikayet edin herşey değişiyor......(forumdaki ilk yazdıklarımı okursanızbaşıma gelenleri anlarsınız).
yarın sonuç alırsam direk cevap yazıcam..en azından böyle bir şey başına gelen olursa yardımım dokunur..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hondaya şikayet et diyeceğim amadönüp dolaşıp yine aynı yerde işin olacak...iki ucu .oklu değnek misali...

bu arada benim önden toslama kazam yok ama gidonum sağa veya sola çekiyor...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Hondaya şikayet et diyeceğim amadönüp dolaşıp yine aynı yerde işin olacak...iki ucu .oklu değnek misali...

bu arada benim önden toslama kazam yok ama gidonum sağa veya sola çekiyor...

hocam galiba senın sorunun ise bilyalarda olabilir..çunku banada sağa sola cekıosa bılyalar dedıler..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
evet arkadaşlar karşılama falan herşey değişiyor ama gerisi yalan...bugun oldu gel bak dedıler..gittim denedim hala aynı.hatta ekstradan süspansiyonun ve önfren balatasının ağzına ..ıçmışlar ..siz neresini onardınız diye sordum.kazadan sonra bakılan krank miline balans ayarına falan bakmışlar...dedim şasenin önunde olabılırmı problem.birtek oraya bakmadık kalan yer orası orayta bakıcaz dediler...bakın ne kadar baştan şavma iş yapıyorlar..ve servisetende her çıktıktan sonra mutlaka bir yerinde çizik oluyor...artık ben ne yapıcağımı şaşırdım..bu seferde olmassa direk honda merkezle telefon ile görüşücem..inanın insanın sinirlerini deniyorlar..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
şimdi tekrar gittim servise....he buarada burdaki servisteki ustalarla birebir görüşemiyorsun ve motor onarılan servis alanınada giremiosun...ama ben bugun girdim ve ustalarla bırebır konustum..suspansıyonları tutanmı diyeyım bir parça var..uzun bir çubuk bide altında ikitane suspansıyon geccek kadar plaka gibi bir demır parca...bakalım yarın yıne deneyeceğiz...olmadı herlade sorun şasede..ve şasenin sıfırı 450 civarıymışşş..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
şimdi tekrar gittim servise....he buarada burdaki servisteki ustalarla birebir görüşemiyorsun ve motor onarılan servis alanınada giremiosun...ama ben bugun girdim ve ustalarla bırebır konustum..suspansıyonları tutanmı diyeyım bir parça var..uzun bir çubuk bide altında ikitane suspansıyon geccek kadar plaka gibi bir demır parca...bakalım yarın yıne deneyeceğiz...olmadı herlade sorun şasede..ve şasenin sıfırı 450 civarıymışşş..

Önden kaza yapıldığında ön maşa tamamen değişiyor:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şimdi tekrar gittim servise....he buarada burdaki servisteki ustalarla birebir görüşemiyorsun ve motor onarılan servis alanınada giremiosun...ama ben bugun girdim ve ustalarla bırebır konustum..suspansıyonları tutanmı diyeyım bir parça var..uzun bir çubuk bide altında ikitane suspansıyon geccek kadar plaka gibi bir demır parca...bakalım yarın yıne deneyeceğiz...olmadı herlade sorun şasede..ve şasenin sıfırı 450 civarıymışşş..

yahu ben bu kadar servis yüzü gören cbf tanımadım...bir kez girer tüm sorunlar hallolur ve evinin yolunu tutarsın...iyice saçmalamışlar...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
şimdi tekrar gittim servise....he buarada burdaki servisteki ustalarla birebir görüşemiyorsun ve motor onarılan servis alanınada giremiosun...ama ben bugun girdim ve ustalarla bırebır konustum..suspansıyonları tutanmı diyeyım bir parça var..uzun bir çubuk bide altında ikitane suspansıyon geccek kadar plaka gibi bir demır parca...bakalım yarın yıne deneyeceğiz...olmadı herlade sorun şasede..ve şasenin sıfırı 450 civarıymışşş..

Bu servis çakma ustalarla dolu sanırım ki deneme yanılma yöntemi uyguluyorlar senin motor da böyle böyle de tüm parçaları yenilenecek senin motorun gibi geliyor bana
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
yahu ben bu kadar servis yüzü gören cbf tanımadım...bir kez girer tüm sorunlar hallolur ve evinin yolunu tutarsın...iyice saçmalamışlar...

aynen öle..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:47 ----------

Bu servis çakma ustalarla dolu sanırım ki deneme yanılma yöntemi uyguluyorlar senin motor da böyle böyle de tüm parçaları yenilenecek senin motorun gibi geliyor bana

hocam aynen öle..resmen deneme yanılma...bana usta bizzat dedi..sırayla bakıyoruz diye...yani ilkönce tekerlek...sonra verıolar motoru...olmadı sonra çatala bakıyorlar....olmadı gidona.....böyle gidiyor...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun,sorun Honda servisiyse sonuna kadar git, tüketici mahkemesi ile hallet, uğraşma. Bu iş hukuki, ve çözümü basit.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olmadı öle yapıcam fakat ben istiyorumki ne ben mağdur olayım nede onlar olsun...ama kendileri kaşınıyorlar....

Hoşgörülü olduğumuzdan başımıza bu haller geliyor ya zaten, tekrar geçmiş olsun. Benim de başımdan geçti kütahya caddesinde şahine çamurluktan ön lastikten bindirdim 70'le ,motor sola savrulup düştü, sadece gidon yamuldu,arka fren pedalı ters döndü falan. Ellerinde parça da bulundurmaz bunlar. Gittim egsozcuda ısıtıp işimi hallettim.:p
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Hoşgörülü olduğumuzdan başımıza bu haller geliyor ya zaten, tekrar geçmiş olsun. Benim de başımdan geçti kütahya caddesinde şahine çamurluktan ön lastikten bindirdim 70'le ,motor sola savrulup düştü, sadece gidon yamuldu,arka fren pedalı ters döndü falan. Ellerinde parça da bulundurmaz bunlar. Gittim egsozcuda ısıtıp işimi hallettim.:p

walla hocam en güzelii...bende diyorum ya ister istemez bi anlamdada baglı oluyosun...en azından yaptıramassan şikayet etme şansın var biyerlere..sanada geçmiş olsun diyeyim ..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geçmiş olsun,sorun Honda servisiyse sonuna kadar git, tüketici mahkemesi ile hallet, uğraşma. Bu iş hukuki, ve çözümü basit.

yahu çakma hocam bak hemşehrin sıkıntı yaşarken sen nasıl tok gezersin...bi el atsana şu soruna..en azından bi ustaya yönlendirsen servis gereğini yapmıyorsa tüketici mahkemesi tavsiye etmenin anlamı yok..:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu çakma hocam bak hemşehrin sıkıntı yaşarken sen nasıl tok gezersin...bi el atsana şu soruna..en azından bi ustaya yönlendirsen servis gereğini yapmıyorsa tüketici mahkemesi tavsiye etmenin anlamı yok..:cat:

Ben 20 yıllık kaportacımda, egsozcumda sorunu çözerim de bu mahkeme işi çok basitmiş ne gereği var.:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
usta bence bi yardımcı olmalısın...sonra Haberlerde izleriz arkadaşı cinnete verip servisi basmış...bunumu istersin...:mrgreen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta bence bi yardımcı olmalısın...sonra Haberlerde izleriz arkadaşı cinnete verip servisi basmış...bunumu istersin...:mrgreen:

İlahi Metehan karnım ağrıdı gülmekten , ben ne yapayım kaportacı hocası mı olayım

Adres:Yunuskent üzeri lastikçiden yukarı tırman,bayi önünde Toprak Oto Kaporta - Sami Usta ,(çırak varsa 5 ay önce gidonu düzelttiğin dersin:mrgreen:) işini halleder.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst