s.a. kayseri motorsiklet sevenleri ve yaşatanları derneği:mrgreen:nasılsınız şahsen ben süperim çarşıya çıkmışım geziyorum ama süper olmamın başka bi sebebi daha var bugün şafağım 297 yani artık askerlik hayatımda başı üçyüz küsür olan bi şafağım yok:rendeer:az kaldı bitcek inş. neyse herkese selam şafak öldürmeye devam kendinize iyi bakın millet:wiinkk:
daha işteyim organizeye geçince çarşı ters geliyor artık komp hazır giidp alıcam o kadar ama yok gidemiyorum.
bu hafta yapalım Tuni ne kızyon bea
gencler eskiden MZ Motorlarin Kayseri Bayisi olan bir abimiz vardi. ismi Kamil Mendel idi. nerededir? ne yapiyordur? taniyan goren duyan bilen var mi?
küstüm ben sana murat abi. hafta sonu gelmedin:salut:
gencler eskiden MZ Motorlarin Kayseri Bayisi olan bir abimiz vardi. ismi Kamil Mendel idi. nerededir? ne yapiyordur? taniyan goren duyan bilen var mi?
mehmet abi nerelerdesin yawf hiç görünmüyon
aynı yerinde duruyo yedek parçaya ağırlık vermiş en son gittiğimde.
aynı yerinde duruyor benim karşı komşum
gittiginizde.......
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------
....... benden selam soyleyin.
bilgisayarci ersin derseniz o bilir...