73kg biri 250kg motor kullanabilir mi?

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
orta sehpaya gerek var mı ki, anca lastiği sökmek gerekirse alırım herhalde, neyine dikkat etmem gerekiyor bi tüyo alsam sizden:)



orta sehba gerekiyor ... zincir bakımı için , motoru yıkarken , kış mevsiminde olduğumuz için 2-3 günlük park etmeler bile olsa arka teker yerden kesilir ve ön teker altına küçük bir tahta koyulur ..... yani gerek var

motor ağır olduğu için sehbaya kaldırırken kesinlikle bedenine yüklenme , boynunu ve belini incitirsin ( tekniğe tam anlamıyla sadık kal ) .... motoru sehbadan indirirken ağır olduğu için diğer tarafa yıkılmamasına , öne doğru çok kaçmamasına dikkat etmen gerekir .... dediğim gibi kısa sürede alışıcaksın ama orta sehbeya dikkat ... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dik yokuşlarda dur kalklarda sorun yaratabilir agır makınayı dik bi yokuşta tutmak zordur geriye kacar senıde sürükler :)yoksa benmi acemıyım banamı oyle gelıyo:p
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
60 kiloyum artçı ve çantalarla birlikte 300kg dan fazla olan VFR'ı rahatlıkla kullanabiliyorum.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kendi kilonuzu 2 ile çarpın. en basit ve pratik yöntem budur.

73x2=146 yapar bu durumda 250 kg motosiklet ağır gelecektir.

yanlız motosiklet chooper , cruiser tarzıysa ağır gelmez.

böyle bir hesap mı olur kardeşim, senin hesabına göre benim 20 bin kmdir kullandığım sıvılar ve topcase le beraber 200 kg ı aşan motorumu 75kg biri olarak kullanamam lazım...Bunca senedir o mu beni kullandı yoksa:queen: GErçi bu hesaba göre 22bin km bindiğim cbf 150yide kullanamam


Motor kullanmanın tartıya çıkmakla alakası yoktur, kilo ile ne alakası var bu işin ? Anormal kilolar hariç, normal kas yapısında bir insan yeterli tecrübesi olduktan sonra her tür ve ağırlıkta motoru kullanır:bounce:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
orta sehba gerekiyor ... zincir bakımı için , motoru yıkarken , kış mevsiminde olduğumuz için 2-3 günlük park etmeler bile olsa arka teker yerden kesilir ve ön teker altına küçük bir tahta koyulur ..... yani gerek var

motor ağır olduğu için sehbaya kaldırırken kesinlikle bedenine yüklenme , boynunu ve belini incitirsin ( tekniğe tam anlamıyla sadık kal ) .... motoru sehbadan indirirken ağır olduğu için diğer tarafa yıkılmamasına , öne doğru çok kaçmamasına dikkat etmen gerekir .... dediğim gibi kısa sürede alışıcaksın ama orta sehbeya dikkat ... :cat:

zincir bakımına gerek yok alet şaftlı :) motor yazdan beri yatıyor ve yan sehpadaydı, lastiklerde bir sorun olmadı, benim eski motorun (xt660) orta sehpası hiç yoktu.. birde yan sehpa çok rahat bişi bence orta sehpa bitek lastik değiştirirken gerekir.
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
zincir bakımına gerek yok alet şaftlı :) motor yazdan beri yatıyor ve yan sehpadaydı, lastiklerde bir sorun olmadı, benim eski motorun (xt660) orta sehpası hiç yoktu.. birde yan sehpa çok rahat bişi bence orta sehpa bitek lastik değiştirirken gerekir.




vay be koca motora boş yere koymuşlar orta sehbayı , sadece lastik değiştirmek için :queen:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
Kilonuzu çarp ikiyle mantığına göre Goldwing'i 180 kiloluk arkadaşlar kullanabilir:) Kendi tecrübelerime göre ise motor kullanmada kilonun etkisi yoktur. Boy daha önemli bir etkendir. Silverwing 600 yaklaşık 230 kg idi ve hiç zorlandığımı hatırlamıyorum.
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
52
abi peki Allah korusun motoru yatırdık tek kaldıramayacağımız bi motora sahip olmak sakat yaw :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
75 kiloyum 350 kg bmw 1200 cl yi rahatlıkla kullandım.ilk binmemde.sıkıntı olacağını sanmam.makina yürüdüğünde kuş gibi oluyor zaten
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
bir bayan var tanıdığım 55 kg goldwing kullanıyor. birçok bayan da var eminim kullanan.hiç denemedim ağır makine cruser haricinde.tecrübe ve alışmayla alakalı gibi geliyor.ağır bir makineyle kilon uyuşmuyorsa ani refleks gerektiren hareketler zor oluyormuş sanırım.aniden durman gerektiğinde mesela.kaslar alışınca kullanmak problem olmaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
arkadaşlar yaklaşık 500km dir motoru kullanıyorum, benim eski xt den çok daha rahat kullanıyorum, demek ki boy önemli kilo değil, ayaklar yere rahat bastıktan sonra motorun kilosunu dert etmeyin, zaten arkadaş yukarıda örnek vermiş, 55 kilo bir kadın 400kg lık goldwing kullanabiliyor..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ağır makine ne kadar sele yüksekliği uzun ve ağırlık merkezi yukarıda ise ise o derece ağırdır Honda Silverwing 600 de 230 kg civarı ama kullanımı hiç de zor değildir herhalde.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
allahtan böyle dertlerim yok 1.86 114 kiloyum dağ gibiyim Maşallah :) 150 zc var çocuğum gibi :) Hİç derdim yok 350 kg motor bile kullanırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst