- Katılım
- 22 Eki 2009
- Mesajlar
- 753
orta sehpaya gerek var mı ki, anca lastiği sökmek gerekirse alırım herhalde, neyine dikkat etmem gerekiyor bi tüyo alsam sizden![]()
orta sehba gerekiyor ... zincir bakımı için , motoru yıkarken , kış mevsiminde olduğumuz için 2-3 günlük park etmeler bile olsa arka teker yerden kesilir ve ön teker altına küçük bir tahta koyulur ..... yani gerek var
motor ağır olduğu için sehbaya kaldırırken kesinlikle bedenine yüklenme , boynunu ve belini incitirsin ( tekniğe tam anlamıyla sadık kal ) .... motoru sehbadan indirirken ağır olduğu için diğer tarafa yıkılmamasına , öne doğru çok kaçmamasına dikkat etmen gerekir .... dediğim gibi kısa sürede alışıcaksın ama orta sehbeya dikkat ... :cat: