Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2004
Mesajlar
5
wertcvb teşekkür ederim.

Evet arkadaşar bende an itibariyle bir cbf 250 sahibi olmuş bulunmaktayım. Kendisi ilk motorum oluyor. İnşallah kazasız belasız binmek nasip olur.

Burada cevap veren arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum ve allah herkeze gönlündekine sahip olmayı nasip eylesin diyorum..

bu arada kitapçık çok makbule geçti arnold teşekkürler..
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
Neden 50 tl verdiğinizi anlamadım demişsin ufuktan, ancak honda da 250 cc ye kadar motorların saat üzerinden bakımı 25 ytl +kdv , 250 cc üstü motorların ki ise (yanılmıyorsam) 35ytl +kdv dir...

Birde, şu servis kitapçığı var ise ben alabilirim :) nette çok aradım ancak bulamadım...





bende onu diyorum yağ değişimi kadar küçük bir iş için o parayı vermemek lazım anlamında anlamadım dedim ... :cherry:

arnold hala msn i eklemeni bekliyorum , sana özelden msj attım cvp vermedin ... bende vardı kullanma kılavuzu vs... yinede ekle bildiğimizi paylaşalım :cat:
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
bende onu diyorum yağ değişimi kadar küçük bir iş için o parayı vermemek lazım anlamında anlamadım dedim ... :cherry:

arnold hala msn i eklemeni bekliyorum , sana özelden msj attım cvp vermedin ... bende vardı kullanma kılavuzu vs... yinede ekle bildiğimizi paylaşalım :cat:

ufuktan pm gelmedi,msn de gelmedi.:cherry:
msn : [email protected]

eklemeni bekliyorum.şu işi çözelim
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
37
slm arkadaşlar ben 4 aydır motor kullanıyorum.daha yeniyim yani bir scooterim var ve beni kaç defadır yolda bıraktı sıfır aldım ha motoru.
neyse benim demek istediğim ben bu scooter'dan bıktım ve vitesli motor almak istiyorum.arkadaş bu cbf250'yi tavsiye etti de siz ne dersiniz.
bu arada benim boyum kısa olduğundan dolayı(1,63m:)) bu motoru ayakta tutabileceğim konusunda bazı tereddütlerim var.ayıptır söylemesi kıç ta yere yakın ama bu motoru almayı çok istiyorum siz ne dersiniz bana uygun olur mu?
ilk defa vitesli motor alacağım...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar motosikletime rüzgarlık takmayı düşünüyorum.Piyasadakiler pahalı olduğu için ybr125 in kini takmayı planlıyorum, acaba nasıl durur görsel olarak birşeyler ekleyebilecek olan varmı?Mesela fotoshop ile ben pek anlamıyorumda::153::
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
Arkadaşlar motosikletime rüzgarlık takmayı düşünüyorum.Piyasadakiler pahalı olduğu için ybr125 in kini takmayı planlıyorum, acaba nasıl durur görsel olarak birşeyler ekleyebilecek olan varmı?Mesela fotoshop ile ben pek anlamıyorumda::153::

İstanbul'da Özen Plex var, denilene göre ellerinde kalıplar mevcut malum markaların birebir aynısını yapıyorlar. Sahibinden.com'da veya Google'da aratırsan bulabilirsin.100-150TL arasında bulabilirsin sanırım..
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
Yakın zamanda motoruma bakım yapacağım.

CBF250 için hangi yağı kullanıyorsunuz ?

Hava ve Yağ filtrelerini nereden temin edebilirim, hangi marka veya parça numarası verirseniz sevinirim.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
allahım nasip ederse alacaz cbf 250 :rendeer:

konyada bi yunuslarda var,bide bende olcak inşallah.. :queen: :queen:

loadıng...............%42 :)

:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Arkadaşlar motosikletime rüzgarlık takmayı düşünüyorum.Piyasadakiler pahalı olduğu için ybr125 in kini takmayı planlıyorum, acaba nasıl durur görsel olarak birşeyler ekleyebilecek olan varmı?Mesela fotoshop ile ben pek anlamıyorumda::153::

ybr 125in siperliginden takacak olursan motosikletin ön tarafı biraz hafif kalabilir görüntü açısından,
ancak benim gibi büyük camlı olandan takarsan cbf 250 biraz daha güzel ve yüksek gösterir.
ben ikinci el satan cbf 250 üzerinden aldım,
aradım arkadaşı motosikleti satıyormuşsun, eger ön camı ayrıyetten satmak istersen alırım dedim,
150 tl ye aldım, 25 tl ye boyama işini hallettim oldu.

şahsen benim fikrim diğer camlar yakışmıyor, bu benim görüşüm sadece.



 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
resimdeki makina kiminse çok tatlı bişiy olmuş :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
37
ya arkadaşlar ben sizden birşey öğrenmek istiyorumbenim boy=1.63;kilo=72;bacak boyun ise 70cm ben ilk defa bir vitesli kullanacağın için bir defa alayım diyorum iyice bir öğrenip CBF250 vaya CBX250 TWİSTER alayım diyorum.
ama bu motorların sele yüksekliği 78cm bana uyar mı acaba bir de bu CBF250'yi ikinci elini 4000TL'ye alabililir miyim? benim scooter'i de 1000 sayarsam alabilirim sanırım.
yorum ve desteklerinizi bekliyorum.
saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
ya arkadaşlar ben sizden birşey öğrenmek istiyorumbenim boy=1.63;kilo=72;bacak boyun ise 70cm ben ilk defa bir vitesli kullanacağın için bir defa alayım diyorum iyice bir öğrenip CBF250 vaya CBX250 TWİSTER alayım diyorum.
ama bu motorların sele yüksekliği 78cm bana uyar mı acaba bir de bu CBF250'yi ikinci elini 4000TL'ye alabililir miyim? benim scooter'i de 1000 sayarsam alabilirim sanırım.
yorum ve desteklerinizi bekliyorum.
saygılar...





cbf 250 kullanmak için fiziğinde bir sıkıntı yok .... takasa gireceğin motorunla ilgili olarak bişey demek buradan zor ... mağazalardan olan ilanları biraz incele , büyük ihtimal bulabilirsin 4.000 - 5.000 civarı
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
37
cbf 250 kullanmak için fiziğinde bir sıkıntı yok .... takasa gireceğin motorunla ilgili olarak bişey demek buradan zor ... mağazalardan olan ilanları biraz incele , büyük ihtimal bulabilirsin 4.000 - 5.000 civarı

sağolasın ufuktan kardeşim 2-3 ay içerisinde alacağım bu motoru...
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
arkadaşlar merhaba,
maalesef motorumun egzantrik gergisi bozuldu.servise sordum tek satılmadığını pompasıyla beraber verebileceklerini söylediler ve fiyat 500 TL.
yan sanayi alacağım.bu konuda yardım edebilecek biri var mı.sahibinden de ve googl'da aradım bulamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst