[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzaffer abi 2 gündür siteye girmedim,motorla uğraşmaktan evle uğraşmaktan vakit olmadı,
tekrardan geçmiş olsun, banada dersen kına yak diye şelepsizim güser giderim o gaddarrr
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
çerçi yusuftan kına alimde yak emii:pr:artık nerene yakarsan senin tercihin.:bounce::bounce:

tesüf ederim hiç yakıştıramadım.:queen:

zafer abi kınanın mantara iyi geldiğini bilirim. gribe iyi geldiğini senden öğrendim. o zaman yarın çerçi yusuftan kına alıp muzaffer abinin ziyaretine gidim.:queen::queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydıııın kınalı dostlarııım.:queen:

Oniki yaşındaki oğlan ondört yaşındaki amcaoğluna soruyor:
- Abi ablam nişanlanıyor biliyorsun...
- Yaz sonu nikah varmış, bizim evde de konuşuyorlardı.
- Ben sana bir şey sormak istiyorum...
- Söyle...
- Bu nişan dedikleri ne?
Evde sordum, 'Eh evlenecekler işte' diyorlar ama nişanlanınca ne oluyor, onu anlayabilmiş değilim.
- Hıııım... Zor soru, bak ben sana bir örnekle anlatayım... - Dinliyorum.
- Diyelim ki Şubat'ta yarıyıl karnesini aldın, hepsini pekiyi getirdin. Sana bir bisiklet alıyorlar ve 'Haziran'da bütün dersleri pekiyi getir, sınıfı geç, bu bisiklet senin' diyorlar. İşte Şubat ile Haziran arasındaki o süre var ya, bisiklet senin ama binemiyorsun; o süreye 'nişanlılık dönemi' deniyor.
- Haa şimdi anladım, bisikletin var, evde duruyor; sen ona bakıyorsun o sana bakıyor; ama binemiyorsun ta ki sınıfı geçene kadar. Peki dokunmaya izin var mı?
- Vallahi onu ben de tam bilemiyorum; binmek kesinkes yasak da, galiba ziliyle oynayabiliyorsun!..:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın adana mt nin cancanları,herkese hayırlı işler hayırlı cumalar dilerim,

bora allah iyiliğini versin kasıklarım yırtıldı,ziliyle oynayabiliyorsun:queen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
A.h.ş.k.c..........
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
selamlar herkese, adanada iyi bi servis lazım, kimdir acep yardımcı olurmusunuz.

Yoksa Süleyman Demireldeki, hasarlı, siyah er6n sizin mi?

İsmail usta'yı güvenilir kaynaklardan duydum. Aynı zamanda bir de Cumali usta varmış biryerlerde, adını sanını duyan bilen varsa banada söylesin, onu da güvenilir kaynaklardan duydum. Bi gidip konuşcaktım ne zamandır kısmet olmadı.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın dostlarım.

Kongre Dünya feministler kongresinde,
Amerikan Delegesi Hanımefendi kürsüye gelmiş:
-'Geçen yılın kararlarını aynen uyguladım.Eve gider gitmez kocama:
-Bundan sonra temiz çamaşır istersen ,kendi çamaşırını kendin yıka. Işte makine orda..' dedim.
Ilk gün bir şey görmedim.
Ikinci gün bir şey görmedim.
Üçüncü gün bir baktım, makinenin başında sadece kendi çamaşırlarını değil, benimkileri de yıkıyor.'
Alman Delegesi söz almış:
'Ben de kararımız gereğince kocama:
- 'Bundan böyle temiz tabakta yemek istiyorsan kendi bulaşığını kendin yıka' dedim..
- Birinci gün birşey görmedim.
-Ikinci gün bir şey görmedim.
-Üçüncü gün baktım makinenin başında sadece kendininkileri değil,benim bulaşıklarımı da yıkıyor.'
Üçüncü konuşmacı bizden TÜRK ,feminist kardeşimiz:
'Türkiye'ye döner dönmez kararımız gereğince kocamla konuştum. Ona dedim ki:
'Bundan böyle yemek yemek istiyorsan,kendin pişirmen gerekecek. Işte mutfak orada..'dedim.
Birinci gün bir şey görmedim.
Ikinci gün birşey görmedim.
Üçüncü gün sol gözüm biraz açılır gibi oldu,hafiften görmeye başladım.:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Adana Mt Hayırlı Günler Hayırlı İşler Çalışmayanada İyi Tatiller :rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Günaydın arkadaşlarrr.

İyi tatiller, güneşli günlerrrrr..............

Tekerinize taş dokunmasın...........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst