Paparazzi terörü Brad Pitt'i öldürüyordu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam bizden biri olsaydi motorunu ortada birakip kacmazdi....savasda silahi birakip savas mahallini terketmek gibi bisey bu nasil motorcu olcak yaw...:silent:
bizim paparazziler olsa herifi dürtüp anaavrat sövmesine sebeb olurlar sonra da madara ederlerdi:)
 

she

Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
Bakarsınız Brad bir topik açmış MT ye ,düştüm milli oldum diye.:)
Altına da nedir bu paparazilerden çektiğimiz hiçmi rahat yok yazmış.:)
Cevaplarda :
mete han:
Bunlardan birkaçtanesini taksimde sallandıracaksın bak birdaha yapıyorlarmı.:)
Coq
Bunlardan Fransada da var ama daha kibarlar. Ayrıca sallandırma falan çözüm değil .:)
Savaş kayan
Bu işler hukuk içinde çözülmeli .Mete milleti tahrik etme.:)
Mete han
Sallandıramassan Brad gibi sallanırsın son tahlilde.:)
Korkut:
Ben bu olayda Brada haksızlık yapıldığını düşünüyorum.:)
Hanedan:
Coq üstada katılıyor imzamı atıyorum.:)
Musti81
Motorunu bırakacak kadar çapsızmış be, bu kız arkadaşınıda bırakıp kacar yarın.Ben asla kaçmazdım birde üstüne cigara yakar beklerdim:)
Cerrahi
Allah kimsenin başına vermesin amin:)
Tubiş
Antalyada olsaydı keşke Bradi görürürdük:)
Musti81
Brad yerine ben gelsem olmazmı Antalyaya (duman ikonu):)
Kuyucadısı
Toplantılara gelseydi biz onu korur ve kollardık.:)
Babam ve oğlum:
Güncel:)
Levsy
Ankarada trfige bile çıkamaz bu brad bu makinayla dişlileri dağılır:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
She
harikasın daha ne diyeyim.
Brad seni tanısaydı keşke:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aha buldum resimleri :cherry:

pitt-kaza.jpg
pitt-kaza2.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 ----------

Aynaları yok :)

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
bizi görse kafasını ceviripbakmaz bırakın selam vermeyi ama motorcuyum der :p adamda nasıl para var kaska bak :p mont yok dizlik yok =)) hani nerdee ayna yok =) düşer tabi :pr: ben olsam araba cagırmaz motorumu tamir ederdim ama o brad pitt :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bred suclu :D aynası yok :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu günlerde Amerika'ya gitmemem lazım
Ola ki karıştırırlar :)

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gözlüğüde taktımmı tamamdır tıpkısnın aynısı :cat: daha tanımasssın bizleri :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gözlüğüde taktımmı tamamdır tıpkısnın aynısı :cat: daha tanımasssın bizleri :queen:

Ya benim beceremeyeceğim tek şey :İnsanlara pisliğe bakarmış gibi bakmak
Onunla aramızdaki en büyük fark da bu zaten :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizi görse kafasını ceviripbakmaz bırakın selam vermeyi ama motorcuyum der :p adamda nasıl para var kaska bak :p mont yok dizlik yok =)) hani nerdee ayna yok =) düşer tabi :pr: ben olsam araba cagırmaz motorumu tamir ederdim ama o brad pitt :bounce:

brad pitt motor bozulunca "bırak git"
tırto motorcu:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:30 ----------

savaş abi bi imzalı foto lütfen:)

fotoğraf ne kelime,sana senet imzalayayım dostum:)

"Bi gün ünlü olursam sevdiklerimi unutmamayı taahhüt ederim"
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
218
abi son noktayı koymussun fallahi

bas gazaaaaa vınnnnnnnnnnnnn:):queen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Olay sonrası yaşananları aktarıyorum.

Artık dahada yaşlı ama hala karizmatik duruyor. Hiçbir Erkekğe yakışmadığı gibi brat abimizede TOP sakal hiç gitmemiş ama belkide yeni bir film projesidir diye düşünüyoruz.
95303869.jpg


Olay sonrası Motorunu güvenli bir yere alıyor ve asistanını arıyor süt oğlanı. İKi arabanın arasında ışıklarda dengesini kaybedince yusufladı tabi karizmada yerlerde.
40034561.jpg


Ama yinede Paranın gözü körolsun diyorum.
67731175.jpg

17261973.jpg

32705781.jpg

Aslından motordan düşmenin şoku ve pişmanlığını daha üzerinden atamamışken çivi çiviyi söker misali bu X bacaklı ablamızda aynı karede çıkmanın acısı yüzüne yansımış.

83812577.jpg
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
218
polis bradin ifadesini almış ehliyet sormuşlar oda demişki a2 ehliyetimi almaya gidiyordum karakola falan demiş ne kadar doğru bilmiyorum paparazilerin yalancısıyım :bounce:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kadınların gözündeki 1 numaralı erkeğe neler söylüyorsunuz ....:bounce:
 
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
51
brad ya yazık adama aynı ben hergün benimde prşimden bir sürü paparazzi ordusu takip ediyor ama yakalayamıyorlar tam yakalayacaklar ben uyanıyorum ..kısmet...:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst