4 MoToR, 4 KiŞi, Kocaeli MT, İZNiK GeZiSi ;)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Dün akşam arkadaslarla oturma esnasında, nereye gidelim nereye gidelim dedik :) Sonunda İznik olsuni Köfte yiyelim de gelelim diyerek turumuzu az önce bitirdik :)

Buyrun Fotolar :)























ARIZA MI VAR YOKSA :queen:



















































:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Sıcak havaların son demlerinde çoğumuz kendimizi yollara vurmuşuz bu hafta. Güzel gezi olmuş :cat:
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
Vay çakalaz bey vay...İznik e gelinmiş gezilmiş telefon numaram olduğu halde aranmamışım..ne o rizeye gelirde çay ısmarlamak zorunda kalırım diye mi kaçak güreştin?alacağın olsun sildim dseni defterden.....:pr:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Vay çakalaz bey vay...İznik e gelinmiş gezilmiş telefon numaram olduğu halde aranmamışım..ne o rizeye gelirde çay ısmarlamak zorunda kalırım diye mi kaçak güreştin?alacağın olsun sildim dseni defterden.....:pr:

Vallahi abi aklıma bile geldin tepede bayrağın ordayken; ama işin vardır düzenini bozmayayım diye aramadım :)

Sen Rize'ye bir gel zaten ben seni bulurum :cherry:
 

Oz.

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
164
Tebrikler güzel gezi olmuş..! Geziyi yapanlarada buraya yayınlayıp bizide gezmiş kadar yapanlarında canına motorsikletine sağlık..! :)
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Güzel gezi olmuş arkadaşlar, paylaşım için teşekkürler.

Bu arada kırmızı-beyaz olan 200cc'lik racing galiba Yahyakaptan'dan Konak Hastanesine giden alt yoldaki Fırının önünde duran motosiklet. Yahyakaptan'da oturduğum yıllar motosikletimle o yolu çok kullanırdım.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bravo,güzel gezi olmuş arkadaşlar, paylaşım için teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nice gezilere,
keyifli bir gezi olmuş.doğa fotoğrafları eksik kalmış sanki,
Bir de rotanızı harita üzerinde gösterebilseydiniz iyi olurdu
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
99
arkadaşlar ben iznikliyim umarım iznikimizi beyenmişinizdir keşke haberimiz olsaydı sizi ağırlardık burda:)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
arkadaşlar ben iznikliyim umarım iznikimizi beyenmişinizdir keşke haberimiz olsaydı sizi ağırlardık burda:)

selim sen o selimsin herhal. kendinde 600rr, babasında grand dink olan iznikli bilmiyorum:p ufak çinliyi yazmaya utanıyosun herhalde:queen:
gültekin la!:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sağolunuz :) Bir anda planladık zaten sabahında geziyi baslattık.. Kocaeli MT topicine yazmıştım...Ama kimseler geLMedi :) Sağlık olsun b daha ki sefere artık :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Sonraki gezilerde daha fazla zeytin,yeşil ve yol fotoğrafları istiyoruz cakalaz...Devamnı bekliyoruz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst