- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Vay çakalaz bey vay...İznik e gelinmiş gezilmiş telefon numaram olduğu halde aranmamışım..ne o rizeye gelirde çay ısmarlamak zorunda kalırım diye mi kaçak güreştin?alacağın olsun sildim dseni defterden.....r:
arkadaşlar ben iznikliyim umarım iznikimizi beyenmişinizdir keşke haberimiz olsaydı sizi ağırlardık burda![]()