Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
dostum biz izniğe çok sık geliriz inşallah b gün tanışırız oka kardeşim iletişimimiz olsaydı senide aramızda görmek isterdik racer da karamürseden izmitten diil dostum
gezilere katılmak isterim benim adım okan, osman varya racer 200 o beni tanyoda onun için yazmıştım bu arada ben emre vonalın arkadısıyım sen gelirsin hep orlara karsıda turcu varya emrelerin dükkanın ordanım ben motorda hep orda durur bidahaki gezilerde aranızdayım insallah...
yegen, güzel bir gezi yapmışsınız,çok zevkli olmuştur. bakalım beraber gezmek ne zaman nasip olacak..bu sene havalardan memlekete gidemedim. sağ kalırsak seneye gelince seni ararım..kendine iyi bak. hoşçakal...
Selam ben Karamürsel' den, Metolarla beraberdik çınarçığa giderken. Yalova' da karşılaşmıştık, Mezit' te vardı. Kısaca kendimi hatırlatayım dedim Güzel bir gezi olmuş, bizde Metolarla niyetliyiz İzniğe gitmeye ama ne zaman denk oluruz bilemiyorum.