4 MoToR, 4 KiŞi, Kocaeli MT, İZNiK GeZiSi ;)

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
dostum biz izniğe çok sık geliriz inşallah b gün tanışırız oka kardeşim iletişimimiz olsaydı senide aramızda görmek isterdik racer da karamürseden izmitten diil dostum
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkıadaşlar güzel bir gezi olmuş.Yaza beraber gezelim.Allaha emanet olun:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla abi öYLe aksamdan konustuk; sabahında Eski yoldan gittik :) Yalova yolunu kullanmadık :)
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
arkadaşlar bidaha gezi yaparsanız bende katılırım ogün hatta bende altınovadan taşallı oluklu yapmıstım karamürselliyim osman ben sametin arkadaşı tanıdıysan:) keske baksaydım kocaeli mt topiğine gelirdim yaa:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hangi Osman cıkartamadım ama yüzyüze gelince cıkartırım :) Katıl tabi gezeriz :)
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
gezilere katılmak isterim:) benim adım okan, osman varya racer 200 o beni tanyoda onun için yazmıştım bu arada ben emre vonalın arkadısıyım sen gelirsin hep orlara karsıda turcu varya emrelerin dükkanın ordanım ben motorda hep orda durur:) bidahaki gezilerde aranızdayım insallah...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün Emre lerin orda olurum.. Geçerken atla önüme tanışalım ayak üstü :)
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
125
selam,,,

yegen, güzel bir gezi yapmışsınız,çok zevkli olmuştur. bakalım beraber gezmek ne zaman nasip olacak..bu sene havalardan memlekete gidemedim. sağ kalırsak seneye gelince seni ararım..kendine iyi bak. hoşçakal...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sağol Yaşar abi. Bu arada motoru değiştirmişsin sanki :) Bir gün gezeriz beraber :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Selam ben Karamürsel' den, Metolarla beraberdik çınarçığa giderken. Yalova' da karşılaşmıştık, Mezit' te vardı. Kısaca kendimi hatırlatayım dedim :) Güzel bir gezi olmuş, bizde Metolarla niyetliyiz İzniğe gitmeye ama ne zaman denk oluruz bilemiyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Selam abi; Hatırladım :)

Burdaysam gideriz beraber İznik e :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst