adana mt'nin akyar çıkartması

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Biraz geç de olsa saygı deger patronumla :p uzun ugraşlar sonucunda buyrun akyar gezimizin fotolarını... Toplamda yakylaşık 300 km lik denizi tertemiz ve eylenceli bir yolculuktu katılan tüm dostlara teşekkürler...Daha güzel gezileride hep beraber olmak dilegiyle iyi seyirler:rendeer:














 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
güzel gezi olmuş ama resimleri yüklemeyi becerememişsiniz:p düzeltirseniz seviniriz:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
acilen bu resimleri düzeltin ve diğer resimleri de yükleyin,ayıp beee,3 gün sonra yüklüyorsunuz onuda beceremiyorsunuz.:pr::pr::pr:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
acilen bu resimleri düzeltin ve diğer resimleri de yükleyin,ayıp beee,3 gün sonra yüklüyorsunuz onuda beceremiyorsunuz.:pr::pr::pr:

bak kızdı işte, ben dedim di mi bora abi duymadan düzeltin diye :queen::queen:
çek iplerini bora abi...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
cengiz sen ne yapıyon?diğer resimler nerede? resimload'la yap istersen.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw bunca işimin gücümün arasında resim yüklüyoz onuda begenmiyonuz silerim haaaaa:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 PM ----------

az bekleyin yaw düzeltecez yaw alllaaa alaaaaaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:48 PM ----------

alın yaw gözünüz doysun :)

001.jpg

003.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

009.jpg

010.jpg

012.jpg

dalında olgunlaşmış kasklar:cherry:
015.jpg

017.jpg

kahvaltısını sıkı yaptıkdan sonra gökan abim transalp kesmiyor deyip kandini kaybettigi anlar :queen:
018.jpg

025.jpg

026.jpg

027.jpg

029.jpg

030.jpg

gezimizin güzellerinden:cat:
036.jpg

037.jpg

038.jpg

039.jpg

045.jpg

047.jpg

048.jpg

051.jpg

056.jpg

058.jpg

gerçekten su tertemiz ve güzeldi:cat:
062.jpg

063.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 PM ----------

efendim bir şeymi söylediniz gürsel ve bora abi:bounce:

geri kalan resimleri de akşam yüklerim bu konu açmak da ne sıkıcı bir iş miş yaw:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hah,şimdi oldu.akşama ademin oraya geleceksin resimleri nasıl yükleyeceksin ?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
canım ülkem ve canım mersinim ve canım arkadaşlarım, abilerim, ablalarım :)

hepiniz benim için çok kıymetlisiniz...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
acıktım o güzel masayı görünce :mrgreen:

deniz muhteşem ya pırıl pırıl

tekerinize saglık :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
aha iste asıl resimler toplantıdayken geliyor işte resimlerrrrrrr
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Paylaşım için teşekkürler. Güzel gezmişsiniz bu arada zion 11. mesajdaki fotograf boyutlarını 640x480 yapsa dahada güzel olacaktı:).Forum kurallarında belirtildigi gibi forumdaki max. fotoğraf boyutu 640x480'dır.
Fotoğraf boyutlarının en kısa sürede 640x480'e düşürülmesi dilegiyle:)
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel bir hava vardı,deniz ise süperdi.güzel bir gün geçirdik,katılan arkadaşlara teşekkür ederim.



k.çenkiis,mersin'de,tantuni yerken ki resimlerimiz nerede ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst