- Katılım
- 7 Eyl 2006
- Mesajlar
- 203
42 lik dişliyi 38 likle değiştirdim
evet arkadaşlar motoru alalı 3 yıl oldu ve sonunda bende arka dişliyi 38 liğe düşürdüm.14 tl dişli+ 3.5 tl kargo ücreti+10 tl ustalık vererek toplam 27.5 tl ye mal oldu.motorun vites aralıkları arttı.motor 1. viteste ve kalkışlarda biraz daha yumuşadı.aynı oranda gaz açarak gittiğimde 10-15 km kadar bir hızlanma war.tabi artık gittiğim yollarda 1 vites düşük vitesle gidiyorum.daha hiç 4. vitese ve 5 e atamadım ama yakında onları da dener yazarım...
evet arkadaşlar motoru alalı 3 yıl oldu ve sonunda bende arka dişliyi 38 liğe düşürdüm.14 tl dişli+ 3.5 tl kargo ücreti+10 tl ustalık vererek toplam 27.5 tl ye mal oldu.motorun vites aralıkları arttı.motor 1. viteste ve kalkışlarda biraz daha yumuşadı.aynı oranda gaz açarak gittiğimde 10-15 km kadar bir hızlanma war.tabi artık gittiğim yollarda 1 vites düşük vitesle gidiyorum.daha hiç 4. vitese ve 5 e atamadım ama yakında onları da dener yazarım...



