italyan boğası çılgın mı çılgın ducati 696monster mı? yoksa bilindik model şık tasarım yolların panteri kawasaki z750 mi? sizce para derdiniz olmasa hangisi alınmalı?
Tabikide Ducati Monster 696, tork olarak en iyi alettir. artı Ducati yani ne honda ne yamaha :cat:
bravo romeo konuyu bambaşka biyere bağladınkesinlikle z750 demişsiniz ama kesinlikle yanılıyorsunuz
monster696 yı 695 le karıstırmayalım bu bambaska bi doğa harikası
![]()
Niye konu açdınki o zaman ?
Niye konu açdınki o zaman ?
harbiden yani. madem monster almak istiyorsun ne diye bize soruyorsun hangisi diye :queen:
ama yine de fikrimi söylemeden edemeyeceğim. kawasaki al kafan rahat olsun.
yani japonya'mı italya'mı ?