Yeni motor alacağım sizce hangisi ?

Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
9
Arkadaşlar senelerdir aynı scooter ı kullanmaktayım.Ama artık ihtiyaçlarımı karşılayamıyor uzun mesafe gezilere gitmek , dik rampalara çıkmak istiyorum bu nedenle yeni bir motor alacağım.açıkçası motordanda pek anlamam sanayinin kapasından girmedim hiç
Sizden istegim görüş bildirmeniz benim kafamda 1-2 model var sizce hangisi.gerçekten bu motorları tanıyanlar bi yardımcı olurlarsa çok sevinirim.saygılar

1-Gilera Nexus 500

2- Piaggio X9 500

3- Piaggio X8 400 ie

çok fazla bir bilgim yok maximum 8.000 tl m var bunlardan hangisini tercih etmeliyim veya sizinde önerebileceğiniz motorları bekliyorum.tek şartım scooter ve güçlü olması.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
konu başlıklarına bakıp gezinirsen ..üçününde detaylı bilgileri vardır muhakkak..ana sayfanın altında logolardan bulabilirsin...
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
eğer sadece bu verdiğin 3 örnekten birisini alacalksan gilera derim. ama başka bir marka da olabilir dersen suzuki burgman al derim. kendisini kanıtlamış bir model. yani illede scooter alacaksan tabi. şahsi kanaatim scooter yerine vitesli bir motosiklet alman daha iyi olur. uzun yol için üstelik...
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
miyawc, skuter diyorsun, İtalyan diyorsun, bir de seçin diyorsun... İtalyan skuterleri arasında seçim yapmak gerçekten zor, çünkü muhteşem yapıyor adamlar.

Yerinde olsam seçim yapamazdım :)

Hangisini seçersen seç kazasız belasız keyifli sür. Skuterde de İtalyandan vazgeçme bence.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
Bence uzun mesafe gezilerde dik rampalarda vs.. vitesli sağlam bi makinanın vereceği keyif ve performansı scooter dan alamassın.Kafandaki scooter modellerinden biri olacaksa tavsiyem Gilera Nexus 500 olur.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Slm , bana sorsan scooter da eğer şehir içi kullanıcaksam 250 cc nin üzerine çıkmam hızı da yeterli sayılır x-max 250 enjeksiyonlu tavsiye ederim....
Senin yazdığın motorlara gelince tip dizayn yakışıklılık dersen nexus ama diğerlerine göre konforu biraz zayıftır... spor tarz bi scooter olduğu için....
x9 sırf ayna fiyatları yüzünden ısınamadığım bi model...250-300 tl civarı aynası tekimi çiftimi bilemiyorum bilenler cevaplar...
250 lik uymazsa sana 400 lük burgman bak güzel makinadır..
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
9
eğer sadece bu verdiğin 3 örnekten birisini alacalksan gilera derim. ama başka bir marka da olabilir dersen suzuki burgman al derim. kendisini kanıtlamış bir model. yani illede scooter alacaksan tabi. şahsi kanaatim scooter yerine vitesli bir motosiklet alman daha iyi olur. uzun yol için üstelik...

evet gerçekten Burgman AN 400 da çok güzelmiş,çok karizma gözüküyor gerçi Nexus 500 de beni çeken özelik tipi biraz daha agrasif geldi bana.peki sana sorayım.... Nexus 500 ün Burgman AN 400 dan kalite,yedek parça ve konfor olarak + ve - leri nelerdir.birde ben antalyadan istanbul a hangisiyle daha rahat daha motordan haz alarak yolculuk ederim

bu arada bu 3 ünden 1 ini kesin alacam

1-Gilera Nexus 500

2- Piaggio X9 500

3- Suzuki Burgman AN 400
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
83
nexus 500 derim.stil olarak çok klas.burgmanı da yabana atmamak gerekir yalnız daha farklıdır.x9 ve nexus kullanmış olarak temelde mekanik olarak aynı olduklarını söyleyebilirim.aktarma organlarındaki fark sebebiyle nxus sportif sürüşlere daha yatkın.her ikisi de çok sağlamdırlar.yalnız x 9 işçilik kalitesi olarak daha iyi.tek ve en büyük dezavantajı üretiminin bitmiş olması.parça olarak olmasa da değer kaybı bakımından sıkıntı yaratır.ayrıca piaggio gurubunun sarf malzemelerini de daha kolay elde edersin.yağ filtresi 1.4 renault ile hava filtresi 1.6 8 valf wv grubuyla aynı.her ikisini de sanayide 8er milyona alırsın.burgman da oldukça sağlam ve konforlu ancak temel fark sürüş tarzında.wheelbase,jant lastik çapı ve çatal açısından dolayı burgmanda çok daha rahat edersin.
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
9
nexus 500 derim.stil olarak çok klas.burgmanı da yabana atmamak gerekir yalnız daha farklıdır.x9 ve nexus kullanmış olarak temelde mekanik olarak aynı olduklarını söyleyebilirim.aktarma organlarındaki fark sebebiyle nxus sportif sürüşlere daha yatkın.her ikisi de çok sağlamdırlar.yalnız x 9 işçilik kalitesi olarak daha iyi.tek ve en büyük dezavantajı üretiminin bitmiş olması.parça olarak olmasa da değer kaybı bakımından sıkıntı yaratır.ayrıca piaggio gurubunun sarf malzemelerini de daha kolay elde edersin.yağ filtresi 1.4 renault ile hava filtresi 1.6 8 valf wv grubuyla aynı.her ikisini de sanayide 8er milyona alırsın.burgman da oldukça sağlam ve konforlu ancak temel fark sürüş tarzında.wheelbase,jant lastik çapı ve çatal açısından dolayı burgmanda çok daha rahat edersin.

kardeş kafam çok karıştı bu yazdıklarını okuyunca biraz daha geniş anlatsan sana zahmet
 
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
83
çok karışmasın.nexus 500 veya burgman.zira x9 artık üretilmiyor.nexus serttir biraz.ama gücü gülücükler atmana yol açar.brembo frenleriyle o gülücükler asılı kalır yüzünde.tam zevk makinesidir.ama rahatıma düşkünüm dersen burgman veya x8 400.http://www.bikez.com/motorcycles/gilera_nexus_500_2005.php
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=24349
karşılaştırma sayfasında goreceğin gibi burgman pist hariç her açıdan iyi.pistte ise nexus açık ara.bu da dediğim gibi motor ,wheelbase ,lastik jant ölçüleri ve çatal açısından kaynaklanıyor.yalnız pist deyince sadece gerçek anlamdaki pisti düşünme bence.zira zamanımızın çogunu aslında şehir içi asfalt yollarda geçiriyoruz.yani çevik güçlü bir motor dersen nexus,rahat konforlu bir motor dersen burgman.her ikisi de servis parça ikinci el ve tutkunları açısından sorunsuz.gözünü kapa aklına ilk geleni al:)saygılar
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
o zaman burgman al derim dostum. pişman olmayacağına inanıyorum. ayrıca günün birinde satmak istersen değer kaybı çok minimum seviyede olur. gilera'da daha faza değer kaybı yaşarsın.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Scooter kesinlikle İtalyan işidir,alıcaksan Aprilia Atlantic'i şiddetle tavsiye ederim dehşet bir makinedir,3 yıldır kullanıyorum mükemmel bir maxidir.500 cc enjeksiyonludur torkuda süperdir,nereye gitmek istersen git dünya turuna çık istersen banamısın demez,25 sene binersin eskimez torunlarına miras kalır.Üzerindeki motor Piaggio dur bilardonidir.
 
Katılım
9 Eki 2009
Mesajlar
2
piaggio x7 de alabilirsin cok seri ve guclu bir motor yakit acisindan da senin icin iyi olur 500 lerde fazla en ideali 250 cc scooter da
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
9
arkadaşla bu gün gidip nexsus ve burgman na yakından bakacam.2 sininde sadece resimlerini gördüm.resimlerine bakınca hanım burgman ı bende nexsus u begendim ama heran dönebilirim :D :p aldıgım motoru buraya yazarım :D
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Hiçbiri hakkında detaylı bilgim yok...ama görünüş olarak kesinlikle NExus

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 AM ----------

Burgman-nexus ikilisinden kesinlikle....Burgman
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst