- Katılım
- 17 Ara 2008
- Mesajlar
- 7,327
herkes calısıyo kımsecıkler yok baksana.eksıklık içinde kalsaydı.rahatladınmı canım..:cherry::cherry:
gibi.. ya bi git konuşturma beni şimdi, zorla banlatıcan hee.. :mrgreen::mrgreen:
herkes calısıyo kımsecıkler yok baksana.eksıklık içinde kalsaydı.rahatladınmı canım..:cherry::cherry:
İyi eğlenmişsiniz,güzel fotoğraflar.Kışa doğru yine olursa bende geleceğim.
hakkatten 10 numara çıkmışım yaa...
eline sağlık zelişim..
evet kadırcım herzamankı gibi süpersin..:cat:
hakkatten 10 numara çıkmışım yaa...
eline sağlık zelişim..
senle ilgisi yok fotografı çeken süper bikerem
(kim çekmişti bu fotoyu :cherry![]()
sinan abi cektı canımcım...:rendeer:
tamam işte fotografı çeken süper diye boşa dememişim :queen:
kesınlıkle ama o resmın içindekılerı unutma derım..![]()
iyi tamam hadi sizinde fotografa azda olsa katkınız olmuş kabul ediyorum![]()
vay be o kadar resim yükledim hiç bir teşekkür görmedim. yok kardeşim bir daha davosa gelmem ben.r::salut:
şilenin meşhur kahve içen horozu. arkada taklitçi horozlar var onlara aldanmayın sakın.
ikinci üçüncü sayfada eklediğim resimlerden bahsediyorum. busonuncusu da bir videoydu. ama yüklemekte sıkıntı var galiba. kahve içen horoz videosu.
bari link vereyim. http://img202.imageshack.us/i/dscf0182.mp4/
ben geldım burdayım hepınıze ben teşekkür ederım güzellik hepınızın kendi güzelliği bırdahakıne yanıma guneş gözlüğümü getıreceğim maaşallah güneş misali hepınız aydınlatıyorsunuz gıttığınız yerleri serseri motorcular hep gezıyor yerınızde hiç durmuyorsunuz:mrgreen: